Sziasztok! Érdeklődnék,hogy a tárcsákat előre mindegy hogy melyik oldalra teszem fel,mert amik fent voltak azokon volt forgásirány ezeken pedig nincsen és elvileg ez is gyári Honda.
köszi
Ja.
LKufik fontosak.
Csak a pöcsköszörű smartban is lehet és a vC klasse-ban se biztos hogy van 10.
Nem kategória kérdése hanem felszereltségé.
Mercedes gyári emberke mondta hogy Kb 60 km/h sebességű félig átfedett frontális ütközés a sztenderd a statisztikák szerint.
Kb ez az amire tervezik.
Utascellának épnek kell lennie ajtóknak nyithatónak és a vezetőre ható energáknak a megengedetten belül kell lennie.
Pedálok beesnek kormány előremozog satöbbi.
Törésnél pont az égnek áll minden hajam szála mikor aszongyák hogy há a kocsi nagyon összetört.
Pont ez a dolga.És ha látom hogy tényleg nincs orra-háta akkor megnyugszom hogy jól tervezték.
Ez a gyűrődő zóna.
Így kell tennie.
Iszonyat energiát emészt fel ahogy összegyömöszöli azt a sok fémet.
Bár ez KB 50-60-Km/h valós ütközési sebességig működik.
Mivel Kb 100-al menve észreveszed hogy gebasz lesz talán 50-ig lefékezel.
Erre tervezik a járművek biztonsági zónáit.
Nem arra hogy megy a droid 160-al és kiegyenesíti a kanyar fék nélkül oszt ott a fa.
Én is szemezek velük. Iszonyat szép.
Még egy 330i van a látókörömben de nem tudom, hogy kell-e nekem ilyen drága kocsi.
Igazából már eldöntöttem, hogy jó nekem az alsó-közép kategória.
Csak láttam nem rég egy balesetet és suzuki ütközött seattal és mind a kettő felismerhetetlenre összetört. Nem is szálltak ki mindenki. Ilyenkor azért jobb volna egy nagyobb, magasabb kategóriás kocsi. Nem tervezem összetörni magam de egy barom miatt se akarok meghalni.
Én is nézegettem rsv-t, de a tapasztalatok a baráti körben nem voltak pozitívak a megbízhatóság tekintetében. Kényelmes és megbízható az fjr, vegyél azt.
köszi