Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Érdeklődnék,hogy a tárcsákat előre mindegy hogy melyik oldalra teszem fel,mert amik fent voltak azokon volt forgásirány ezeken pedig nincsen és elvileg ez is gyári Honda.
köszi
Sőt adok mellé gyárit is!
Nekem meg sportkipufogóm
egyértelmű. ott még olcsóbbra is jössz ki
győzött a józan ész közben.

Inkább elrakom a lóvét házra. Idén úgy is van mivel járni, télre meg van golf 2-es. Nyárra meg veszek egy 1,5 dízel cliót.

keveset fogyaszt, klímás. egyszer már bevált.
Ja.
LKufik fontosak.
Csak a pöcsköszörű smartban is lehet és a vC klasse-ban se biztos hogy van 10.

Nem kategória kérdése hanem felszereltségé.

Mercedes gyári emberke mondta hogy Kb 60 km/h sebességű félig átfedett frontális ütközés a sztenderd a statisztikák szerint.
Kb ez az amire tervezik.
Utascellának épnek kell lennie ajtóknak nyithatónak és a vezetőre ható energáknak a megengedetten belül kell lennie.
Pedálok beesnek kormány előremozog satöbbi.
Oké, akkor ne haragudj, de beszerzem gyorsan.
egyikben van 2-4 légzsák másikban meg van 6-10.
Nem kifejezetten.
persze egyértelmű, de szerintem egyetértünk azzal, hogy egy magasabb kategóriájú kocsi biztonságosabb mint egy alacsony.

Az a lényeg, hogy kiszálljunk belőle. De amíg egy seat összelapul addig egy bmw-ben lehet megúszod.

ebben most nem akarok vitát indítani :-) mert se bmw, se seat, se alfám nincs :-)
Törésnél pont az égnek áll minden hajam szála mikor aszongyák hogy há a kocsi nagyon összetört.
Pont ez a dolga.És ha látom hogy tényleg nincs orra-háta akkor megnyugszom hogy jól tervezték.
Ez a gyűrődő zóna.
Így kell tennie.
Iszonyat energiát emészt fel ahogy összegyömöszöli azt a sok fémet.
Bár ez KB 50-60-Km/h valós ütközési sebességig működik.
Mivel Kb 100-al menve észreveszed hogy gebasz lesz talán 50-ig lefékezel.
Erre tervezik a járművek biztonsági zónáit.
Nem arra hogy megy a droid 160-al és kiegyenesíti a kanyar fék nélkül oszt ott a fa.
Szerintem ott vedd inkább mert lutri
Én is szemezek velük. Iszonyat szép.
Még egy 330i van a látókörömben de nem tudom, hogy kell-e nekem ilyen drága kocsi.

Igazából már eldöntöttem, hogy jó nekem az alsó-közép kategória.
Csak láttam nem rég egy balesetet és suzuki ütközött seattal és mind a kettő felismerhetetlenre összetört. Nem is szálltak ki mindenki. Ilyenkor azért jobb volna egy nagyobb, magasabb kategóriás kocsi. Nem tervezem összetörni magam de egy barom miatt se akarok meghalni.

Franc tudja
Viszont nehezek mint egy jólfejlett elefánt.
Jelenleg 156, 2005ös, de már érik a csere. 159 vagy Brera.
Ha ma feladod nem ér ide holnapra? Én este viszem a gépet szerelőhöz.
ja nem.
159esed van?
Bocs. elúsztam a melóval így félre kellett tennem a privát bizniszt.

Menj be a Pink-hez. Akkor tudod vinni holnap.
Ez rossz hír, holnap vittem volna szerelőhöz a gépet. :(
Autóból is olaszt használok és annak ellenére, hogy mindenki szídja őket, jól megvagyunk. ;) Néha áldozni kell a szépség oltárán.
Szia!

Kizárt, még nálam van sajnos :-(

de ma elküldöm biztosra
Én is nézegettem rsv-t, de a tapasztalatok a baráti körben nem voltak pozitívak a megbízhatóság tekintetében. Kényelmes és megbízható az fjr, vegyél azt.
Bury, megjön ma a csapágyam?
Ha nem viszik el őket, akkor cserélünk. Lesz legalább egy új kesztyűm, meg más színű motorunk. :D