Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na végre, h vki rakott fel egyet, most már legalább látok egy ilyet. Gondolom azért minden tanúsító cég másféle papírt ad ki. Ha vkinek van még hasonló, please. Yoshira esetleg, de egyéb márkákra és is kíváncsi lennék.
Pohi!Te mint a téma bennfentes szakija...Mi van akkor ha nincs a dobomban az E jelzés DE elviszem egy arra alkalmas helyre be méretem decibel mérővel és kérek egy papírt,hogy márpedig nem haladja meg az értékeket?Tehát létezhet ilyen megoldás?
A PDF fájlt meg nem jelenítette meg a Hsz-ben.
LeoVince műbizonylat
Hmm micsoda ötlet
Jól beszél.
Lemásolod és elviszed papírboltba ahol laminálják.
Én is erre gondoltam. Viszont az Angikáé 1 kártya annak másolása bajos. Olyan kéne ami 1 sima papír azt lehetne átalakítani másolni.
Tök mindegy, átírom, újra lemásolom stb. Csak látnék már egy ilyet. Szerintem még a rend őrei se nagyon láttak.
De ha jól emlékeszem rá van írva hogy Martin ez meg Yoshi az úgy kicsit fura lenne.
Japánoknál sem...
Nekem is, nekem is másolatot, v. legalább hogy néz ki egy ilyen.
Az rendben, hogy sötétben nem használható, de pl. angoloknál a "dark smoke" versenyplexi még nappal sem....
Jámbi..add el, tedd fel midnehova! vagy graviroztasd bele az E betüt én meg adom a bizonylat másolatát, tudod amit mutattam
Hát nem tudom én ha vissza teszem a szűkítőt halkabb az biztos de azért nem gyári szintű halkságú lesz
Hát végül is rá van írva, hogy kizárólag nappal használható, legalább is az eredeti gyári alkatrészekre.
Azért beláthatod, hogy veszélyes a dolog. Én is kényszerültem sötétben hazajönni a H.ringrő annó sötét plexiben, hát nem egy élmény csak a fehér felfestést látni jóformán.
Végülis a szereléssel nincs bajom.
De fene tudja.
Ha még 50-es lenne nem is bánnám.
Kíváncsi vagyok, hogy a sötétített meg tükrös sisakplexiket mikor kezdik el beszabályozni.
Nem tudsz erről valamit?

Remélem nem mostanában. Hadd döntse már el az ember, hogy kilát-e a plexin...
Nekem is ez a parám.

Tegyük fel, hogy jó áron veszek egy Yoshi-t, szereléssel, mindennel akkor is legalább 50.000.

Minden osztrák túra előtt meg minden műszaki előtt meg szereljem vissza a gyárit....

hát a bánatos fa...om, inkább nem is veszek.
Töltöttem fel képeket a profilomba a gumiról hogy nézett ki a legutóbbi csapatás után. A hátsó jobb oldalon peremig lement utassal
SV-re szereltem egy Yoshimura RS3-at
Első 3 hónapban élvezet volt hallgatni ahogy bőg.
Nem volt hangos alapjáraton csak ha küldte neki az ember.
De mivel szeretek amint összejön nyugatra járni kirándulni bennem volt a félsz hogy 120 euro bünti és le is foglalják.
Ezért szereltem bele egy szűkítőt.
Na így meg pont mint a gyári.
Akkor meg minek.
Nameg mivel elég placebo hatású a dolog szóval fasza a hangja így imádja hallani az ember ezé húztam neki mint a veszettürge.
És így a normál 6 literes fogyasztás helyett 7,5-8 liter körül jártam vele.
Me nagygáz-nagyfék üzemben mentem mint a hülyegyerekek.

Nos megöregedtem,a hallásom se a régi,a pénztárcám is laposabb.

Így ..................