Trix Kft-nél (Bájó) 22-22e volt emlékeim szerint eleje és hátulja anyaggal, mindennel. Ez 2 éve volt, de úgy emlékszem, tavaly is ez volt még az ár. Az ideit még nem tudom. A csajom F4i-jére most várom az ajánlatot.
A hátsó rugós tagnak nem állnék neki semmilyen körülmények közt de az első nem okozhat gondot...minden szerszám adott hozzá és van akkora műszaki ismeret és rutin is a háttérben,hogy ne legyen gond...az egyetlen akadály nálam kizárólag az,hogy kicsit túlléptem a credit keretet a motorvételkor és így teljes koppra tettem magam tehát most nincs pénzem az anyagra...De nem baj totál megérte a garázsban pihen a vas és onnan nem tolja el senki .
Bizony nem olcsó.
Viszont ha végiggondolom, gyanús, amikor fele annyiért látom valahol.
egy jó minőségű szimering készlet mondjuk 5e; kell minőségi villaolaj, egy-egy alátét (ha nem a régivel gányoljuk össze), némi tisztítószer a művelethez, stb - így anyagban ott vagyunk legalább egy 10-esnél. Ha rendesen csinálja valaki, ez enm egyórás művelet. Szerintem 3 órát lehet rá számolni onnantól, hogy lábon van a gép odáig, hogy ismét gurul. Mindenki tegye a szívére a kezét, hogy mennyiért dolgozna 3 órát, és adjuk hozzá, hogy műhelyt bérelsz, remélhetőleg minőségi szerszámokkal dolgozol (fogyó eszköz), remélhetőleg nem én tartom el a "mestert" az adómból, azaz fizet legalább TB-t, stb. Egyből kijön a matek.
Katonáék nagyban csinálják a gátló felújítást. A fél magyar rally mezőnynek is pl. Olcsóbbak is kicsit. Habár postával lehet, hogy ugyanott vagyunk.
Más: Holnap Hungaroringes nyílt napon lesz innen valaki?
Pedig azt is hozzá kell tenni, hogy az nagyon nem otthon barkácsolós téma.
Gugliban rákeresve "Katona Gábor, Dömsöd" meg van a megoldás. De vannak mocis futóműves emberek is.
Hát mindenképp keményebbre faragom mivel egy kedves aranyos de mindösszesen 55kg-os csajtól származik a motor és bizony a közel 1 mázsám alá kicsit karcsú volt a teleszkóp... De lesz itt egy "írás tudó" aki fogja tudni,hogy mit merre,hogy jó legyen...Még egyszer kösz
bójázásnak indult, de szerintem nem lesz felrakva pálya. Vagy ha igen akkor csak kis ügyességi.
Nem tudom milyenek a körülmények a Dunán.
Ha nincs víz akkor lesöpörjük a pályát aztán mehet.
Ha aldi parkoló akkor ott bójázás nem lesz csak nyolcasozás. Gyenge szlalom. Parkoló végét elfoglaljuk aztán kész :-)
Még annyi, h nekem a szerelő azt mondta, h az előírtnál sűrűbb olajat nem szabad belerakni, de az enyémbe is vmivel többet rakott az előírtnál, h kicsivel keményebb legyen.
Bury szerintem Motul villaolajat fog ajánlani, amiről rosszat nagyon még nem hallottunk.
Mindenképpen próbálj keríteni szerintem egy service manual-t. Abban benne van, hogy a te motorodhoz mennyi olaj kell a villaszárakba. Ahogy a kolléga is hozta a példát az FS-re, a tiedre is tudni kéne ezt.
Ahogy ő írta, hogy X mm +/-Y mm, nyilván itt is így lesz. Tekintettel a 600F-ek puha első rugóira (0.65-0.7, míg egy 80 kg körüli rider-hez 0.9 kg/mm-es lenne ideális már utcai csapatáshoz is, lsd.: http://tinyurl.com/lf89cn8 ) én semmiképpen sem mínusz irányban térnék el. Vagy próbálnám a középértéket, vagy egy picit (mindenképpen a megadott szóráson belül!) a + irányba.
A magasabb olajszint kevesebb levegőt hagy az olaj felett. A levegő egy progresszív rugó, azaz eleinte könnyen összenyomható, de aztán egyre nehezebben. Így egy picit magasabb olajszint segít abban, hogy ne bólintson annyira a gép erős fékezéskor.
Én úgy szoktam, hogy vasmű. első lámpánál jobbra majd végig. Lejtős kanyarnál meg balra.