Vannak nyilt napok amikor ingyenes,de ez nagyon kevés van sajna
Általában fizetős keményen,pl én a hungaroringre járok mersz pályaestékrte ami 18-20óráig van korlátlan pályahasználat mellet,13ezer magyar forint.Havi kb 2alkalommal.De az euroring azt hiszem 1óra 5ezer körül van,de hidd el egyszer érdemes kiprobálni ,csak sajna föggöséget okoz
én lusta vagyok hozzá,a szívó hang nálam is megvan
a jobb oldali ramair cső meg van hekkelve a más tipusú hütő miatt,igy a rajta lévő rezonátor kamra funkció vesztett lett,ergo szart nem csillapít a szívászajból
van egy nagyon bosszantó problémám a motorommal (F4i 2003).A következő: Bemelegedés után gázadásról alapjáratra nem áll vissza rendesen, először beáll olyan 900rpm/min -re utána elkezd ingadozni majd leesik olyan 500rpm/min-re és leáll. A hiba okára nem tudok rájönni 1,5 hónapja van nálam használtam esőben meg minden,de eddig nem csinálta(csak kb. 1hete). Fi hibajelzés nincs meg semmi komoly hibára utaló jel sem ,jól húz a gép olyan a hangja mint eddig... Valakinek volt már esetleg hasonló? Mi lehet a probléma? Ja és nem állandó ez a jelenség,de nagyon idegesít...
Minden ötletnek örülnék...
Köszi,de az enyém F4, nem jó bele,de én maradok a gyári új papír szűrőnél. A sportlégszűrőhöz túl kényelmes vagyok,3-4eKm-ként kiszedegetni,tisztítani,olajozni........
A láncszett cserét még a nyáron mindenképp szeretném,júliusban legkésőbb.
Nekem van egy használ sportlégszűrőm, mert azt is vettem bele nagy lendülettel, és kiderült, hogy az volt benne. Nem tudom jó-e neked érdekel-e, mert nekem F3asom van.
És amúgy mikorra tervezted megvenni a láncszettet? Vagy majd kiderül?
Oké,de az nem mostanában lesz a láncszett árát most elviszi a kocsim műszakíztatása.
Az enyém a legóvatosabb jobb csuklókezelés mellett sem megy el 5 liter alatt,de mostanában jellemzően 6.1-6.5. Bár ez betudható annak, hogy csapatban motoroztam és próbáltam tartani a tempót,a légszűrőm meg már a vége felé jár. (gyári papír)
Igen a gyertya új egy éve volt karbi szinkron állítva és teljes tisztítás is tiszta a tank és a szűrő is de a gép mégis melegben vagy araszolgatásnál 2500 as fordulat alatt dadog rángat
De igen,befolyásolhatja,de erre még nem tudok mondani semmit,a fogyasztás mindenkinél más.
Van aki elmegy 5.3-5,5 literrel,van aki meg simán megeteti a 7-8 litert is 100km-n.
A legtöbben beérik azzal, ha csak első fogaskerék méretét csökkentik,már ez is érezhetően javítja gyorsulás/erő érzetét.
Akik pályáznak általában elől -1,hátul +2-3 foggal változtat áttételt használnak.
Akiknél minden az hogy egy kövér gázra kerekezzen a gép, azok még durvábban módosítják az áttételt.
Ennél többet, első blatra nem tudok mondani.
Valamit ,valamiért.
-jobb gyorsulás
-2 személyes használat mellett is megmarad a motor dinamikussága,előzéseknél nem elhanyagolható tény.
-elméletileg rövidebb élettartam (a gyakorlatban még nem tudom)
-a km óra még többet mutat a valós sebességhez képest (csal ,de ez egy elektronika beiktatásával megoldható)
Fogaskerék ha így ki van cserélve 15,46-ra, akkor nem kopik gyorsabban vagy annak nincs más következménye? Többet eszik vagy nem tudom bármi? Mert gondolom érezhetően jobban húz akkor...
No most akkor örülök, és még jobban megnyugodtam a gumi miatt
Pályázni majd egyszer szeretnék eljutni, de az amúgy hogy megy? Bármikor lehet menni, vagy van h ekkor lehet menni x összegért? Vagy hogy?
Bár egyenlőre Mecsek is meg a Bakony is jó gyakorlás.
Na akkor most már bátran megvehetem a 108 csapos láncot, a 15/46-os lánckerekekhez majd.
Én egy EK 525 MVXZ-ZST GOLD vagy 525 ZVX láncra, és JT fogaskerekekre gondoltam. A lánchoz a könnyebb szerelés miatt, pedig az EK szabadalmaztatott spec. csavaros szerelőszemet. De ez még nem tuti, meg kell mérnem hogy mennyi oldaltávolság van az első lánckeréktakaró belső oldala és láncszemek lapja közt. (a csavarkötéses láncszem csapjai jobban kilógnak oldalra, mint a sima préselt csaposak)
Nekem miután bemelegedett az alapjárat kicsit egyenletlen, és hirtelen gázhúzásnál van egy lyuk, vagy nem tudom hogy mondják. Én viszem majd karbi szinkronra, amit ugyanakkor lesz rá időnk. Remélem hamarosan
Meg kap irídiumos gyertyákat. (Remélem nem az van benne, mert megvettem de még szét nem szedtem )
Sziasztok kellene egy kis segítség egy barátomnak van egy F, Hondája a nagy barbis és olyan gondja van hogy ha felmelegszik a víz pl 100 fokra vagy 103 fokra vagy ha a kinti hőmérséklet 24 fok körben van akkor alapjáraton dadog és míg nem haladja meg a 2500 as fordulatot a motor olyan mint egy kecske rángat de ezt csak melegen vagy ha araszol vele hidegebb időben nem ,gyertya új a légszűrő az sport és 1 éve átesett egy teljes karbi tisztításon mi lehet a baj?
A D209 jó választás ,ha pályára merészkedsz akkor is tutti .
Gyorsan melegszik és viszonylag tartós.
A lánc témához:Nekem elöl15 hátul 46fogas lánckerekek vannak(a gyári 16,45)ehhez pont jó a gyári lánchossz,és igencsak dinamikus igy a bringa .Hatodikba rendesen kiforog!
Nekem már volt cserélve, gyárira. Nem tudom mennyi kilométernél, és azt sem hogy nagyjából hány km-er lehet benne.
Jobban gyorsul? Szokás ilyet csinálni? Mennyivel gyorsul akkor jobban?
És az nem kopik gyorsabban vagy ilyesmi? Nem nagyon halottam, hogy ilyesmit csinálnának csak azért. Persze lehet annyira egyértelmű hogy nem beszélnek Róla
Nem tévedsz,együtt szokták,sőt kell is cserélni. Még a gyári láncszett van a motoron,ha cserélni fogom, akkor szigorúan csak lánc+fogaskerekek együtt, de akkor majd egy rövidebb áttétel kerül rá, a jobb gyorsulás miatt.
Az hogy mennyit bír ki egy szett,az erősen felhasználó függő. Van aki kíméletlen használattal 4-5eKm alatt tacsra tesz egy szettet,és van akinek meg 30-35eKm-t is elmegy.(600-s gépeken, gyári áttételezésre értve,ja és megfelelő tisztítás +kenés is)
Fogaskereket nem a lánccal együtt kell cserélni?
Én még nem mentem Vele annyit, hogy láncot kelljen cserélnem.
Mert akkor szerintem ameddig a lánc bírja a fogaskeréknek is kellene
De lehet én tévedek akkor nem szóltam
Nekem most van benne 11.7e km,de még a csak zöld mezőbe most ért bele az indikátor, a feszítőn. Ami nálam már az első 1000km után gond, az a lánc szakaszossága,így mindig amikor állítani kell rajta előbb a legfeszesebb részre kel állítanom a láncot.Tegnap nézegettem a hátsó fogaskerekemet, és lehet hogy ez okozza a szakaszosságot, és nem a lánc hibája.Majd beszélek valaki hozzáértővel, és megpróbáljuk kimérni azt a fogaskereket.
Általában fizetős keményen,pl én a hungaroringre járok mersz pályaestékrte ami 18-20óráig van korlátlan pályahasználat mellet,13ezer magyar forint.Havi kb 2alkalommal.De az euroring azt hiszem 1óra 5ezer körül van,de hidd el egyszer érdemes kiprobálni ,csak sajna föggöséget okoz