Cimbimnek a hungaroringen esésnél pl pont a gomba akadt meg és szépen átdobta a motorját,ha nincs rajta valószinüleg kicsúszta volna,ilyen is van
DE:Közúton szerintem igencsak előnyös,nekem a banditomat megóvta
Szerintem mindenki maga döntse el hogy kell e vagy nem,úgyis mindenki mást mond én igy érzem bitonságba a gépem
Szerintem ha a váz vékony részén van rögzitve akkor nagyobb talajfogásnál elképzelhető hogy deformálni fogja .
Nézni kell valami massziv pontot és akkor nem lessz gáz
Sajna én meg annyira nem értek hozzá. Hétvégén voltam pároméknál, az ő apukája mondta, h lehet h pont a gomba miatt, h az ér le először ott nagyobb nyomás éri a vázat és emiatt eltorzul, vagy hasonló.
Azt mondta ő inkább bukó csövet tenne fel, de az meg hogy néz ki
Ezért szeretnék én is.
Még mondhatni elég kezdő vagyok motorozás terén. Lucával ez az első szezonom. Még mikor szenderről letolom mindig kicsit félek h elindul a másik irányba és nem tudom megtartani.
De hát gyakorlat teszi a mestert. Addig meg jól jön a gomba.
No ez lehet hülyeség nem tudom, mert azt mondták nekem, hogy a kerek váz annyira nem jó bukógombának mint az F4-é, mert ... (no ezt a pontos ok kifejtést elfelejtettem )
De a lényege olyasmi volt, hogy talán nem annyira stabil, vagy ha esek akkor nem bírja annyira el a váz, és pont a bukógomba miatt sérül a váz?! Ebben lehet valami? Vagy ha olyat esek akkor már amúgy is tökmindegy?
Kérdezem tapasztalt motoros kollégáktól, és hozzáértőktől
Mindenképpen szeretnék rá valamilyen gombát mivel még nem estem motorral, olyat ami szerintem számít is. (MZ nem számít )
És azért egy ilyen bukógomba ha csak szimplán elfektetem megvédi, ha meg esek akkor talán kisebb a sérülés tőle... így gondolom, persze lehet rosszul...
Szia!
Van rajta valami müanyag szerüség talán bakelit nem tudom,de ha esztergáltok sima alúminium is tökéletes.Nekem a banditomon tükörpolir alu volt sajna a mocival adtam el .
Amúgy tutti a kipufogód
Sziasztok!
Nem tud valaki eladó légbeölmőt 2000-es évjáraút 600F-hez? Vettem egy új idomszettet, és a szemetek azt nem adtdtak hozzá.
(jah, csak az a része kellene nekem, ami a úgymond a motoron kinyúlik...)
A kanyar, ahol hibáztam. Nekem semmi bajom nem lett. Nem tűnt olyan élesnek a kanyar, csak amikor a kanyarba beestem akkor, késő volt a lassításra, satu fék lecsúsztam az útról, lábbal nem tudtam stabilan tartani, és eldőlt a motor a nyálkás falevélen. A kipufogó nem sérült, gondolom a lábtartón átbillent a motor és a hátsó idom tört. Fékkar elhajlott 10 fokkal, meg az indexnél szakadt be:(
DE:Közúton szerintem igencsak előnyös,nekem a banditomat megóvta
Szerintem mindenki maga döntse el hogy kell e vagy nem,úgyis mindenki mást mond én igy érzem bitonságba a gépem