Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Cimbimnek a hungaroringen esésnél pl pont a gomba akadt meg és szépen átdobta a motorját,ha nincs rajta valószinüleg kicsúszta volna,ilyen is van
DE:Közúton szerintem igencsak előnyös,nekem a banditomat megóvta
Szerintem mindenki maga döntse el hogy kell e vagy nem,úgyis mindenki mást mond én igy érzem bitonságba a gépem
Szerintem ha a váz vékony részén van rögzitve akkor nagyobb talajfogásnál elképzelhető hogy deformálni fogja .
Nézni kell valami massziv pontot és akkor nem lessz gáz
aszem gyárilag megvan a helye, ott vékonyabb is az idom ahol kikell fúrni.
Ohh, ehhez ennyire nagyon érteni kell?
Ki lehet számolni, hogy lehet lehet felszerkeszteni? Vagy csak a motort kell ismerni Hozzá?
Én képeimen jól látszik, hogy tört az idom, pedig éppen csak eldőlt csak jó helyre kell felfogatni a bukógombát és nem deformálja a vázat.
Az enyém száraz tömege 201kg, plusz az olajok, üzemanyag Mert az én súlyom természetesen emelet elhanyagolható
Tegnap én is ezen gondolkodtam, hogy ha esek akkor a váz nem fog megcsavarodni? Közel 200 kg esik rá... Elgondolkodtató.
Tapasztalatod van-e erről?
Sajna én meg annyira nem értek hozzá. Hétvégén voltam pároméknál, az ő apukája mondta, h lehet h pont a gomba miatt, h az ér le először ott nagyobb nyomás éri a vázat és emiatt eltorzul, vagy hasonló.
Azt mondta ő inkább bukó csövet tenne fel, de az meg hogy néz ki
Ezért szeretnék én is.
Még mondhatni elég kezdő vagyok motorozás terén. Lucával ez az első szezonom. Még mikor szenderről letolom mindig kicsit félek h elindul a másik irányba és nem tudom megtartani.
De hát gyakorlat teszi a mestert. Addig meg jól jön a gomba.
Sajna az F3 vázát nem ismerem,hogy mennyire stabil
Idom alatt nincs felfogatási pont?
Ahhoz meg át kell fúrni az oldalidomot
Kisebb csúszásoktól,eldőléstől mindenképp véd ha meg nagyot firkálsz akkor úgyis mindegy hogy van e rajta.
No ez lehet hülyeség nem tudom, mert azt mondták nekem, hogy a kerek váz annyira nem jó bukógombának mint az F4-é, mert ... (no ezt a pontos ok kifejtést elfelejtettem )
De a lényege olyasmi volt, hogy talán nem annyira stabil, vagy ha esek akkor nem bírja annyira el a váz, és pont a bukógomba miatt sérül a váz?! Ebben lehet valami? Vagy ha olyat esek akkor már amúgy is tökmindegy?
Kérdezem tapasztalt motoros kollégáktól, és hozzáértőktől
Köszönöm szépen.

Mindenképpen szeretnék rá valamilyen gombát mivel még nem estem motorral, olyat ami szerintem számít is. (MZ nem számít )
És azért egy ilyen bukógomba ha csak szimplán elfektetem megvédi, ha meg esek akkor talán kisebb a sérülés tőle... így gondolom, persze lehet rosszul...
Nem ,nem én voltam ,sajna hétvégén ledöntött a kóórság a lábamról. De majd eztán !
Azért kösz !
Szia!
Van rajta valami müanyag szerüség talán bakelit nem tudom,de ha esztergáltok sima alúminium is tökéletes.Nekem a banditomon tükörpolir alu volt sajna a mocival adtam el .
Amúgy tutti a kipufogód
hűha, de még mennyire
Számítottam rá, hogy jó lesz a hangja, de annál is sokkal jobb... gyönyörű...
Ha még a hangja is jó, akkor zsírság van
Sziasztok!
Nem tud valaki eladó légbeölmőt 2000-es évjáraút 600F-hez? Vettem egy új idomszettet, és a szemetek azt nem adtdtak hozzá.
(jah, csak az a része kellene nekem, ami a úgymond a motoron kinyúlik...)

Köszi!
Én Újszász, Cegléd, Nagykőrös, Kecskemét, Dunaföldvár, Pécs szakaszon jöttem.
Elég sok motorossal össze is futottam
Hétvégén Nekem is felkerült a kipuffom

Hát nem áll jól neki?
Szombat délután ti gurultatok NAgykapornak környékén? Tényleg ütős a kipuffod
Ma pont arra voltunk mi is borrítgatni
Nem értem hozzá a szalagkorláthoz, előtte borult el.
A kanyar, ahol hibáztam. Nekem semmi bajom nem lett. Nem tűnt olyan élesnek a kanyar, csak amikor a kanyarba beestem akkor, késő volt a lassításra, satu fék lecsúsztam az útról, lábbal nem tudtam stabilan tartani, és eldőlt a motor a nyálkás falevélen. A kipufogó nem sérült, gondolom a lábtartón átbillent a motor és a hátsó idom tört. Fékkar elhajlott 10 fokkal, meg az indexnél szakadt be:(
hú nagyonsajnálom, pedig a legszebb a régiek közt ez a CBR dizájn