csá nekem nem létszükséglet eladni a blokkot, tehát nem azért mondom de ebben a blokkban 15 ezer km van ! ! mert 2000 óta nem volt aktívan használva csak be be inditgatva nem beszélve arról hogy amerikából lett " saját kezüleg" behozva és mint tudjuk az amerikai motorok valamivel erősebbek, szerintem ezt észre is fogja venni. a nyár végén a KTM be csak a hajtókar került 55 ezer forintba és egy darab van belőle . Plusz még akkor kellene neki tömítés meg nem tudom mi baja van még a gépének...
És még a szerelést is elkerüli vele ami hibalehetőség forrása
Szeva! Hát igen...beszéltem haverommal aki motorszerelő és az ő motorjának is a főtengelyét csináltatta és még ennyire sem volt érdes a főtengelye mint az enyém,neki is csináltak hozzá csapágyakat,de 200 km-ert bírt ki és aki ezt neki csinálta 40 éve van a szakmájában!
Meg mondta,hogy csak néhány század mm-er vastagságban van meg edzve a főtengely a csapágynál és hiába töltik fel és csiszolják le nem tudnak csak pont annyi anyagot meg edzeni ami éppen rossz,hanem több részét is edzi a főtengelynek és az evidens,hogy minél többször edzel meg egy anyagot annál keményebb lesz viszont,könnyebben eltörik,megreped!
Szóval inkább nem kockáztatok,mert idén tervben van egy Horvát,Szlovén,Olasz túra és ha netalántán ott lenne valami vele,többe kerülne haza hozatni mint maga a motor amit ér!
De azért Nagyon Szépen Köszönöm,hogy utána jártál Norel!
f4-nek a hátsó kapaszkodó jóval nagyobb, mint az f3-é. Csak mondjuk f2, f3-nak nem túl esztétikus, de pl. egy nsr-é lehet pont rámenne közép állvány nem jó rá szerintem, régebbi f2 lenne még jó rá. f3-as után kicsit átszabták a külsőt.
Naná :)
Múlt hétvégén már elő is vettem egy karikára, hogy a régi benzintől megszabaduljak .
Március végén kap egy friss műszakit, és már tervbe van véve egy franciaországi kiruccanás május elejére, amint sikerül leadni a szakdogám
Fly222 Azaz tamás úr!
Jó géped van megnéztem nekem a 3-as széria van nem sokban különbözik a tiédtől, valamivel másabb de tényleg nem sokban a légrendszere más. A lényeg elnyűhetetlen nekem 97-es a gép és tavaly a blokkja szétszedve elöször ezt több okból is tudjuk a lényeg ez egy kilométer faló és nekem már majd nem 70 ezer kilométer van benne és még mindig fürgén szedi a lábát. BAromira szeretem a kis szarost :D. Gondolom te is a tiéd :D
Fly222 köszönöm a hozzászólást!A motoról annyit hogy csak csúszott "értem azt", hogy az idomon van egy kis karcolás meg még a kipszin egy kics de amúgy sehol máshol nincsen rajta!Néztük a motort szerintünk valós a KM nem vissza pörgetett!Nekem inkább arra kéne hogy tényleg elmenni túrázni nem arra hogy csapassam vele,a Horvát kiruccanás azt biztos jó lehetett, nekem az ilyen túrázások jönnek be inkább!
Úgy látom, a kollégák még nem nagyon válaszoltak neked, így magamhoz ragadom a szót.
Én tavaly kezdtem nagymotoron motorozni, előtte csak simson meg pár próbakör főleg endúrókkal. Nagyon pozitívan tudok nyilatkozni a mocimról. Nekem egy öreg F2-es van, de pályafutása 16 éves alatt még nem volt szétszedve a blokkja tudtommal (ismerőstől vettem, és szerelő fater is ezt mondja). Ami tudtommal meg szokott degleni, az talán a feszszabályzó, de pár ezer forintos tétel cserélni.
Hogy nem egy erőgép: Azért az én "gyermeki" csuklóm alatt is 5 másodperc alatt 100-on van, és 140-nél úgy előzök kamiont, mint a kisangyal. Tavaly lementünk vele Horvátországba, Dubrovnikba, és meg se kottyant neki (csak a szokásos rendszeres láncspray-t kapta).
Az általad linkelt motorra nem tudok mit mondani, a 6125 km nekem kissé kevés annak ismeretében, hogy én kezdőként, két hét kieséssel (saját hülyeségből tanya, majd újjáépítés) tettem bele júniustól 5500-at. Kicsit gyanús szaga van, bár nem tudom így látatlanban megmondani miért, valamint mit jelent nekik a "kis sérülés"...
hány embernek lenne szüksége lámpára F4i-hez?
És még a szerelést is elkerüli vele ami hibalehetőség forrása
Meg mondta,hogy csak néhány század mm-er vastagságban van meg edzve a főtengely a csapágynál és hiába töltik fel és csiszolják le nem tudnak csak pont annyi anyagot meg edzeni ami éppen rossz,hanem több részét is edzi a főtengelynek és az evidens,hogy minél többször edzel meg egy anyagot annál keményebb lesz viszont,könnyebben eltörik,megreped!
Szóval inkább nem kockáztatok,mert idén tervben van egy Horvát,Szlovén,Olasz túra és ha netalántán ott lenne valami vele,többe kerülne haza hozatni mint maga a motor amit ér!
De azért Nagyon Szépen Köszönöm,hogy utána jártál Norel!
Legalább tudom majd kihez forduljak esetleg alkatrészért.
próbálj utána járni , esetleg nem jó e ?
---sokba nem térhet el----!
ha tévedek, bocs , nem erőszak.
Nah hogy hogy ?
Múlt hétvégén már elő is vettem egy karikára, hogy a régi benzintől megszabaduljak .
Március végén kap egy friss műszakit, és már tervbe van véve egy franciaországi kiruccanás május elejére, amint sikerül leadni a szakdogám
Jó géped van megnéztem nekem a 3-as széria van nem sokban különbözik a tiédtől, valamivel másabb de tényleg nem sokban a légrendszere más. A lényeg elnyűhetetlen nekem 97-es a gép és tavaly a blokkja szétszedve elöször ezt több okból is tudjuk a lényeg ez egy kilométer faló és nekem már majd nem 70 ezer kilométer van benne és még mindig fürgén szedi a lábát. BAromira szeretem a kis szarost :D. Gondolom te is a tiéd :D
Sportkipufogó ami rajta van, hátsó felfüggesztés, teljes kuplung, lábtartó stb stb Fülöp Gabibá :D amit esetleg szeretnétek.
Én tavaly kezdtem nagymotoron motorozni, előtte csak simson meg pár próbakör főleg endúrókkal. Nagyon pozitívan tudok nyilatkozni a mocimról. Nekem egy öreg F2-es van, de pályafutása 16 éves alatt még nem volt szétszedve a blokkja tudtommal (ismerőstől vettem, és szerelő fater is ezt mondja). Ami tudtommal meg szokott degleni, az talán a feszszabályzó, de pár ezer forintos tétel cserélni.
Hogy nem egy erőgép: Azért az én "gyermeki" csuklóm alatt is 5 másodperc alatt 100-on van, és 140-nél úgy előzök kamiont, mint a kisangyal. Tavaly lementünk vele Horvátországba, Dubrovnikba, és meg se kottyant neki (csak a szokásos rendszeres láncspray-t kapta).
Az általad linkelt motorra nem tudok mit mondani, a 6125 km nekem kissé kevés annak ismeretében, hogy én kezdőként, két hét kieséssel (saját hülyeségből tanya, majd újjáépítés) tettem bele júniustól 5500-at. Kicsit gyanús szaga van, bár nem tudom így látatlanban megmondani miért, valamint mit jelent nekik a "kis sérülés"...
Azért a típusválasztást mindenképp támogatom