Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt, hogy csinálod?. 3-4x voltam aztán mentünk vizsgára. mond neki, hogy sűrgős. vagy nincs időd menni? vagy béna vagy ?
bury, nem tudod ki volt aki tegnap estefelé perecelt a városban?
Olcsóért átveszem a betegágyat. lóg füle farka
Nekem meg az b@ssza a csőröm, hogy feb. 11.-én elkezdtem motorossuliba járni, és még csak 4 órát vezettem forgalomban. A forgalom vizsga még a fasorban sincs, és az egyik ismerősöm már kb. 3 hete várja hogy az övét kipostázzák. Akkor mikor lesz az én kezemben az enyém?
Képzeld el, hogy miután én megvettem az enyémet rájöttem, hogy le volt törve a bal első indexem. Ahhoz, hogy hellyel-közzel vissza tudjam egyengetni, le kellett venni a fejidomot, leszedtem az indexet, nagyjából visszatettem szárát a foglalatba, és visszatettem a fejidomot. Amikor ugyanazt a fejidomot vissza akartam tenni, nekem is játszanom kellett egy kicsit vele meg feszegetni stb... Azt gondoltam, hogy mivel az index eléggé kiáll az idomból, na meg a szárából is ki van törve egy darab, a menetszél majd jól letépkedi....megvolt a próba (2,2 kilóval), és ugyanúgy ott állt az index ahová vissza volt téve. Menetszél ide, rezonancia oda...pedig elég gyenge lábakon áll most is. Szerintem ne aggódj, minden 1-2 órás menet után nézz rá, aztán majd észreveszed ha gáz van. Ha nincs gáz, akkor húzzál neki 1kicsit
Ma használtam,nem adom el
Basszus ezt mondom én is. Ő meg már el akarja adni meg szar a Honda, mert ahelyett hogy hajtaná, nagyítóval keresi a hibákat, aztán szétszedés után nem tudja pontosan összerakni...

Pityu, kérlek HASZNÁLD!
Pirinyót ott is meg kellet nyomkodni a fejidomot hogy oda tudjam csavarozni
Pista, én nem vagyok szakértő, de szerintem, ha az oldalidommal passzol a fejidom, akkor nem kell mást tenned csak benzint tölteni a tankba, elfordítod jobbra a slusszkulcsot, ha az "N" betűs zöld lámpa világít a műszerfalon, akkor kb. 1-2 másodpercig meg kell nyomni és nyomva tartani a jobb oldali kormánycsutkán azt a gombot, amire egy kicsi körbezárt villámforma ikon van rajzolva. Ezután a lábad közé veszed a motort, úgy hogy a mogyoróid érjék a tankot, a bal lábadat felhelyezed a lábtartóra és finoman megnyomod a sebességváltó kart lefelé....ha eddig megvagy szólj
de nagyon! azt nem is érdemes feszíteni. Az kuka.
Utángyártott fejidom tartó konzolok olyasmi minőségűek mint a gyári?
Egyszóval rángat, értem.
Azt hogy szakaszosan nyúlt meg a láncod azt úgy tudod megnézni, hogy felrakod a géped hátsó emelőre és megnézed milyen laza a lánc. Utána tekersz egy kicsit a keréken kb. 20-25 cm-t a láncon nézve és újra megnézed a lánc feszességét, majd megint fordítasz a keréken és újra nézed a láncfeszességet és így tovább míg körbe nem érsz. A láncfeszességnek minden állásban ugyan akkorának kell lenni, ha nem egyforma akkor szakaszosan nyúlt meg a láncod, cserére szorul.
Ahogy írod a szemek össze-vissza állnak akkor meg már rég cserére szorul!
Nálad elég sokat, mert nem tudsz tőle aludni.

De viccen kívül, mi a kérdés? ha nagyon deformált lenne, fel sem menne az idom...
mennyit befojásol egy nem láthatóan de lehetségesen deformált fejidom tartó konzol?
igaz, és a legrosszabb, mikor egyik helyen pont jó, aztan odébb guritod, ott meg feszes... wáááá, ezzel sokat szivtam annó
kb ez a menet: gyorsul...megtorpan...gyorsul...megtorpan...stb stb . Nem tudom jobban elmagyarazni, bocsi
Nyugi, ezeket észre fogod venni. Ha szakaszosan nyúlt, akkor qrva nehéz beállítani, mert egyik helyen jó, máshol meg laza.

De már akkor is cserés, ha 500 km-enként állítani kell....
arra gondolsz, hogy ha oválisan nyult? az olyan érzés, mikor mész vele, hogy mikor gyorsulni akarsz, és huzod neki, akkor igy beszaggat a menése a motornak,,,mintha szakaszosan huznád a gázt...szar érzés...aztan lógás miatt kopog a középsztendelen... na utana csere
Honnan lehet tudni, hogy szakaszosan nyúlt a lánc? Hogy néz ki, amikor össze-vissza állnak a szemek?Van valakinek videója v. képe?
Nem is a mágnes ami nem tesz jót, de a mágnesnél ilyen gumis anyag van, na az neha nyomot hagy a tankon ha melegebb az idő/tank. Óvatosan kell felrakni/levenni. Nekem ez bejött, pár órás kanyarhoz nem akarok hátitáskát felvenni

Én vagyok a srác és igencsak jól jött!
Eldőlt a motorom és letört a kuplungkar fele és amikor berendeltem (azért ez csak GS500), volt fékkar is apróért, úgyhogy a régi törött végűt és a fékkart hordom a tanktatyóban, hátha valakinek kell... hát kellett...nekem
Igazából mindenhogy haza lehet jönni, de kuplung, meg fékkar nélkül elég nehézkes...nem lehetetlen, de nehézkes, 200k feletti gurulásokra viszem!
sziasztok!

tud valaki szerezni (2001-es CBR 600F4i) ledes indexhez relét?

Előre is köszönöm!

Üdv.: Zsolt
Mondtam hogy brutál