Nekem meg az b@ssza a csőröm, hogy feb. 11.-én elkezdtem motorossuliba járni, és még csak 4 órát vezettem forgalomban. A forgalom vizsga még a fasorban sincs, és az egyik ismerősöm már kb. 3 hete várja hogy az övét kipostázzák. Akkor mikor lesz az én kezemben az enyém?
Képzeld el, hogy miután én megvettem az enyémet rájöttem, hogy le volt törve a bal első indexem. Ahhoz, hogy hellyel-közzel vissza tudjam egyengetni, le kellett venni a fejidomot, leszedtem az indexet, nagyjából visszatettem szárát a foglalatba, és visszatettem a fejidomot. Amikor ugyanazt a fejidomot vissza akartam tenni, nekem is játszanom kellett egy kicsit vele meg feszegetni stb... Azt gondoltam, hogy mivel az index eléggé kiáll az idomból, na meg a szárából is ki van törve egy darab, a menetszél majd jól letépkedi....megvolt a próba (2,2 kilóval), és ugyanúgy ott állt az index ahová vissza volt téve. Menetszél ide, rezonancia oda...pedig elég gyenge lábakon áll most is. Szerintem ne aggódj, minden 1-2 órás menet után nézz rá, aztán majd észreveszed ha gáz van. Ha nincs gáz, akkor húzzál neki 1kicsit
Basszus ezt mondom én is. Ő meg már el akarja adni meg szar a Honda, mert ahelyett hogy hajtaná, nagyítóval keresi a hibákat, aztán szétszedés után nem tudja pontosan összerakni...
Pista, én nem vagyok szakértő, de szerintem, ha az oldalidommal passzol a fejidom, akkor nem kell mást tenned csak benzint tölteni a tankba, elfordítod jobbra a slusszkulcsot, ha az "N" betűs zöld lámpa világít a műszerfalon, akkor kb. 1-2 másodpercig meg kell nyomni és nyomva tartani a jobb oldali kormánycsutkán azt a gombot, amire egy kicsi körbezárt villámforma ikon van rajzolva. Ezután a lábad közé veszed a motort, úgy hogy a mogyoróid érjék a tankot, a bal lábadat felhelyezed a lábtartóra és finoman megnyomod a sebességváltó kart lefelé....ha eddig megvagy szólj
Azt hogy szakaszosan nyúlt meg a láncod azt úgy tudod megnézni, hogy felrakod a géped hátsó emelőre és megnézed milyen laza a lánc. Utána tekersz egy kicsit a keréken kb. 20-25 cm-t a láncon nézve és újra megnézed a lánc feszességét, majd megint fordítasz a keréken és újra nézed a láncfeszességet és így tovább míg körbe nem érsz. A láncfeszességnek minden állásban ugyan akkorának kell lenni, ha nem egyforma akkor szakaszosan nyúlt meg a láncod, cserére szorul.
Ahogy írod a szemek össze-vissza állnak akkor meg már rég cserére szorul!
arra gondolsz, hogy ha oválisan nyult? az olyan érzés, mikor mész vele, hogy mikor gyorsulni akarsz, és huzod neki, akkor igy beszaggat a menése a motornak,,,mintha szakaszosan huznád a gázt...szar érzés...aztan lógás miatt kopog a középsztendelen... na utana csere
Nem is a mágnes ami nem tesz jót, de a mágnesnél ilyen gumis anyag van, na az neha nyomot hagy a tankon ha melegebb az idő/tank. Óvatosan kell felrakni/levenni. Nekem ez bejött, pár órás kanyarhoz nem akarok hátitáskát felvenni
Én vagyok a srác és igencsak jól jött!
Eldőlt a motorom és letört a kuplungkar fele és amikor berendeltem (azért ez csak GS500), volt fékkar is apróért, úgyhogy a régi törött végűt és a fékkart hordom a tanktatyóban, hátha valakinek kell... hát kellett...nekem
Igazából mindenhogy haza lehet jönni, de kuplung, meg fékkar nélkül elég nehézkes...nem lehetetlen, de nehézkes, 200k feletti gurulásokra viszem!
Pityu, kérlek HASZNÁLD!
Ahogy írod a szemek össze-vissza állnak akkor meg már rég cserére szorul!
De viccen kívül, mi a kérdés? ha nagyon deformált lenne, fel sem menne az idom...
De már akkor is cserés, ha 500 km-enként állítani kell....
Én vagyok a srác és igencsak jól jött!
Eldőlt a motorom és letört a kuplungkar fele és amikor berendeltem (azért ez csak GS500), volt fékkar is apróért, úgyhogy a régi törött végűt és a fékkart hordom a tanktatyóban, hátha valakinek kell... hát kellett...nekem
Igazából mindenhogy haza lehet jönni, de kuplung, meg fékkar nélkül elég nehézkes...nem lehetetlen, de nehézkes, 200k feletti gurulásokra viszem!
tud valaki szerezni (2001-es CBR 600F4i) ledes indexhez relét?
Előre is köszönöm!
Üdv.: Zsolt