Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De bizony. Jöttem haza melóból.
Jó kis megoldás
Mana, nem láthattalak pénteken 14-14:30 között az Üllői úton Pesten? Csak mert jött ott egy ilyen sárga veszedelem.
Gondolom, abból is van puhább meg keményebb is. Nekem nem kell eszméletlen fékhatás, úgysem fogom rángatni nagyon a szarvát. Nem akarom, hogy hamar megegye a tárcsát.
Szerintem a tiédbe elöl szinter kell, hátulra jó a sima, ahogy nekem is.
Ha jól sejtem, akkor az organikus betétek között is van keményebb és lágyabb is. Ugye? Azért kérdezem, mert kb. 2-3 hónap múlva szerintem nekem is esedékes lesz a csere.
"Induljunk el a sima, más néven organikus fékbetéttől. Ennek az alapanyaga nagyrészt szén, és annak különböző megjelenési formái. Gyárilag általában ilyennel szerelik a motorokat, mivel olcsó, minden körülmények között kiszámítható, állandó fékhatást produkál, hosszú az élettartama, és kíméli a féktárcsát. A szinter, vagyis fémrészecskékkel kevert fékbetét jobb hatásfokkal dolgozik, ami melegedés hatására sem csökken, de ezek – sajnos – más tulajdonságok rovására mennek. A szinter fékbetét jobban igénybe veszi a tárcsát, ami ezáltal hamarabb elkopik."

De: ha gyárilag szinter betét van a motorodban, mint ahogy nekem is, akkor nem szabad bele mást tenni.
Csak a feleséged meg ne tudja!
Thanx!Perfect!
Egy csaj szettet én is szeretnék.
Csá.Áruljátok már el, hogy mit jelent az,hogy a fékbetétét szinteres! Miért jobb mint a sima?
15 napon már túl vagyok!
EBC-t 15napig visszaveszik
Azt csaj szettben tudom.

kopó, fém, rugó.
kevláros és acél a kopó.

40pénz.
Annak örülnék, mert eltévedek a pályán ha nincs sávelválasztó felfestve
ha jó leszel, megmutatom az ideális íveket.

és nálad ilyen fém lamelát is lehet venni?
Angi ha gumi kell nekem szólj, ne a tesómnak
akkor szét kell szedni és meg kell nézni! köszi hogy segítettél!
akkor jó árban vetted.

nálam mondjuk 22ezer
src kevláros
Barni,

Akkor már erős a gyanúm hogy a lamellák is kurvára el vannak ferdülve. Addig ne is áruld mert azonnal megugranak ha ráülnek és próbálják a motort. Persze ezt így látatlanba mondom de sok tapasztalattal ezügyben!
kedden voltam motorozni nem dolgoztam. ha szerdán se mentem volna akkor seggbe rúgtak volna.

de majd legközelebb elmegyek megmutatom, hogy kell

Úgy is be kell járatni az új gumikat
nem lehetet kivenni sebességből a motort inkább 2 dikba ugrott be a sebváltó
és már majdnem ki kelet engedni teljesen a kulungkart hogy elinduljon a motor