Gondolom, abból is van puhább meg keményebb is. Nekem nem kell eszméletlen fékhatás, úgysem fogom rángatni nagyon a szarvát. Nem akarom, hogy hamar megegye a tárcsát.
Ha jól sejtem, akkor az organikus betétek között is van keményebb és lágyabb is. Ugye? Azért kérdezem, mert kb. 2-3 hónap múlva szerintem nekem is esedékes lesz a csere.
"Induljunk el a sima, más néven organikus fékbetéttől. Ennek az alapanyaga nagyrészt szén, és annak különböző megjelenési formái. Gyárilag általában ilyennel szerelik a motorokat, mivel olcsó, minden körülmények között kiszámítható, állandó fékhatást produkál, hosszú az élettartama, és kíméli a féktárcsát. A szinter, vagyis fémrészecskékkel kevert fékbetét jobb hatásfokkal dolgozik, ami melegedés hatására sem csökken, de ezek – sajnos – más tulajdonságok rovására mennek. A szinter fékbetét jobban igénybe veszi a tárcsát, ami ezáltal hamarabb elkopik."
De: ha gyárilag szinter betét van a motorodban, mint ahogy nekem is, akkor nem szabad bele mást tenni.
Akkor már erős a gyanúm hogy a lamellák is kurvára el vannak ferdülve. Addig ne is áruld mert azonnal megugranak ha ráülnek és próbálják a motort. Persze ezt így látatlanba mondom de sok tapasztalattal ezügyben!
nem lehetet kivenni sebességből a motort inkább 2 dikba ugrott be a sebváltó
és már majdnem ki kelet engedni teljesen a kulungkart hogy elinduljon a motor
De: ha gyárilag szinter betét van a motorodban, mint ahogy nekem is, akkor nem szabad bele mást tenni.
kopó, fém, rugó.
kevláros és acél a kopó.
40pénz.
nálam mondjuk 22ezer
Akkor már erős a gyanúm hogy a lamellák is kurvára el vannak ferdülve. Addig ne is áruld mert azonnal megugranak ha ráülnek és próbálják a motort. Persze ezt így látatlanba mondom de sok tapasztalattal ezügyben!
de majd legközelebb elmegyek megmutatom, hogy kell
Úgy is be kell járatni az új gumikat
és már majdnem ki kelet engedni teljesen a kulungkart hogy elinduljon a motor