Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen!
Hello!

Chrobák Jani oktatása ügyében ezt ajánlom ez a pálya is kecsó mellett van.

http://www.euroring.hu/auto-mo...

Euroring az komolyabb mint Kakucs tavaly csak pályanapon voltam euroringen tetszett.

Üdv:N.
Ezt a Banditosoknál találtam hátha mondanak egy jó árat!

http://www.cylex-tudakozo.hu/c...

egy telefont megér szerintem.
Igen bocsánat! Elnézést kérek.
Helyesen Chrobák Jani
Szia!

Köszi a linket! Megnézegettem közben én is érdeklődtem és kaptam egy telószámot (Csobrák Jánosnét aki pálya motorozási oktatást tart Kakucson.) Nem tudom hogy téged esetleg érdekelne-e vagy inkább a csoportos kurzust próbálnád meg? Ha gondolod megkérdezem, hogy mennyi lenne fejenként az okatatás (a pálya használati díj még rájön. Én már voltam bolyázos okításon a Rilis tréningen és most is megyek május 5 egy 1 naposra. Ugyhogy én inkább a pályázást próbálnám ki.
Hello!

Itt minden kérdésedre választ kapsz.

http://trening.tesztmotor.hu/

Üdv:N.
PILOT POWER 2CT 37 205 Ft
PILOT POWER 3 43 845 Ft

Tört is aztán lekopott.

Először megálltam, hogy elég szar hangja van. Látom már 1-2 fog hiányzik. Mondom akkor óvottan, hogy hazajussunk. Néha néha hallottam, hogy ropp :-) végén visszaváltásnál már elfordult, majd mikor fel kellett menni a gátra akkor utána megadta magát. Szalajtott a gép. Hátsó is elég kemény. Majd lefényképezem.
Meg van az új. Szóval nem gond. Szerencsém volt, hogy nem kellett sokat tolni.
Tényállás?
Néha elgondolkodok, hogy merre tart a motorgyártás.

Valaki azt mondta egyszer, hogy minden fontos motort már legyártottak 1980-2000 között. Van benne valami.

Mick Doohan 1996-os NSR 500 gépe: 130 (!) kg, 200 lóerő, kétütemű. Karbonfékek, váz és futómű pedig olyan, amilyen 20 év múlva sem lesz szériában.

No comment.
Szia.postáznod kellene utánvéttel.

Kérek egy email címet, és megdumáljuk.
Hali Fazer1000!

Gombák?
Mielőtt fesz szabályzót veszel nézd meg a generátorból kijövő csatlakozót ami nagy fehér asszem 3 pólusú és bal oldal alul a váltókar és a generátor között jön felfelé. el szokott használódni koszolódni és szökik a delej. Ha jól tudom mindegyik póluson 80 volt körül kell jöjjön fölfelé. Nálam másik vason már volt ilyen probléma és egy új csati és csúszósaru megoldotta...
Mondjuk ez új de bontókat körbe kellene telefonálni bár szerintem azok sem adják olcsóbban tudják azok mi a pálya annó én gyújtáselektronikát kajtattam kawához volt vagy 30e :(

http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Igen erről fog szólni a holnapom...
Az még nem biztos, hogy felszabályzó próbára át kellene rakni másik motorra mert lehet rossza az állórész is :( vagy rámérni mennyi áramot termel egyenesen a generátor még a feszabályzó előtt
Gázra 13.02 és12.2 között váltakozott de ez mindenhogy kevés.. :S
Hát az épp egy teljesen töltött akku feszültsége az tényleg nagyon kevés :(
12.6nál tartok........................ :@
Jelenség nincs töltés vagy túl sokat tölt?
Attól tartok semmi másban most már max fesszabályzót szerezni mert előbbi kérésemnek eleget tettél tökéletesen :/ (köszönöm)
14.41 - Alapjárat
14.37 - Alapjárat + Lámpa
14.59 - 8000-es fordulat
Mire vagy kíváncsi? Vagyis miben segíthetek?
Nem tudom mennyire van köztetek minimálisan elektronikai ember bár valljuk be ehez nem is szükséges. Segítségre van szükségem. Egy sima multiméterrel kéne valakinek/valakiknek akkumulátor feszültséget mérnie:
-alapjáraton
-alapjárat+lámpa (feltéve ha lekapcsolható)
-3000es fordulat
-6000es fordulat

Köszönöm előre is ha akad vki