Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez az és gondolom te szalonból vetted idén. Jól sejtem?
Én 2010-ben vettem nyár közepén és 850ért + névreírás magánembertől. Ráadásul már nem kevés pénzt belelocsoltam, de nem tudom mit vennék helyette ha ez nem lenne. Valszeg ugyan ilyet. Imádom a nyomatékát, a kezelhetőségét és azt, hogy 2-ban még minden további nélkül gázról kerékre jön. Imádom, hogy ilyen jóóóóóóóóóó! Bár kívülről sajnos nem ezt mutatja mert épp fossá van törve mindkét oldala és a feje. Gyakorlatilag az első sárvédőm ép még. Mármint ami az idomokat illeti.
Az biztos,én sokat nézegetek más gépeket is a neten és álmodoztam eddig,de a franc örülök hogy van egy cbr em csak az ember sokszor nem elégedett azzal amije van.
Pontosan! Egy Honda nehezen kopik el ha megfelelően karban van tartva és vigyáznak rá.
Az a lényeg hogy működjön be váljon és sok évig boldogan használja az ember
Az enyém is 640 volt, 740 névre írva mindennel együtt mert olaszból lett behozva.
Hát én az enyémet névre írva forgalomba helyezve 780EFt ért vettem,most én hülye kicsit költöttem is rá ha gondolkodom akkor kevesebbet de ez van,de azért szerintem ami jó az még tartogatja az árát.
+1 a kerekesnek, baromira megkönnyíti a dolgokat :)
Az FS ára valóban nagyon lement, én még 1M vettem 4 éve kb...sajnos ezek sem lesznek fiatalabbak :(
Véleményem szerint több okból is jó ha kerék van rajta. Legalábbis én sokkal jobban szeretem.
1. Ilyenkor nem a motort húzza fel az emelőre, hanem az emelőt tolod be a motor alá, így a motor nem mozdul el. (Ez főleg kis helynél fontos)
2. Emelőn is mozgatható a motor, persze bizonyos határokon belül, tehát ha pl. odébb mászna szerelés közben.

Csak a személyes tapasztalataimat írtam le, minden további nélkül leszarható.
Nem is fontos erre kerék max.ha ugye nagyon kímélni akarod de ez gördül a cső ívén Nem rossz ez egyébként volt ilyenem és megszokod h lábbal is fellököd rá egy pillanat alatt.
Már rendeltem egyet 6K+postáért.

http://www.jofogas.hu/vas/Univ...
Még 2 kereket kell rácsavaroznom, talán majd lesz rá egy fogantyú is. Nem a legjobb de olcsó
Imádom ezt a "hölgy tulajtól" dolgot. Valamiért millió sportmotor hölgy tulajé, utcán még is alig látni. Ja és hozzáteszem mindet garázsban tartják. Nagyon lement amúgy az FS ára.
Ez a motor nem valami jó választás, az eleje szarrá volt törve szerintem. Csak annak éri meg aki szeret vele szenvedni és megcsinálgatni mindent magának.
A tankot kivéve az összes idom cserés, tele van gagyi festett kínai jelekkel, nem működik az immo, nem megy a kilóméteróra (szenzor meghalt) kb 4 éve amióta megvette (szóval azóta ugyanennyi a kilóméter benne) és még véletlenül sem hölgy a tulajdonosa, a sportkipufogó meg valami "egyedileg gyártott" téma(gyári persze nincs), tükrök cserések, gumi cserés, műszaki lejár... stb.
Előljáróban ennyi amit tudok róla.
660-ért árulja így én pedig 640-ért vettem az enyémet ami "kicsit" különb ennél.
Én is tőle vettem. bár már lehet nem csinálja mert rávertek a pöcsére. honlap minden volt. de ugye csak maszekban nyomta.
a postadíj az országon belül egységes.
Itt lehet válogatni cuccokból

http://batszimotor.hu/index.ph...
Szia! Én gumibakosat választottam mert szemeset nem akartam. Igaz nem mostani kép de múlt év elején rendeltem ezt aztán novemberben egy elsőt is ugyan attól az embertől. Szabó Ferenc /motorgumizala/ Tökéletesen meg vagyok elégedve főleg h 11 ezer Ft ért a dunántúlról küldte ide Nógrádba. Ha gondolod adok egy E-mail címet...Így néz ki:
Honda cbr600f4i és fs közötti különbség

http://www.motorcyclespecs.co....

The differences between the CBR600F4i Sport and the “ordinary” are:


- Sport has a two piece seat. “Ordinary” has a single piece seat.
- Sport has no center stand. However the mounting holes remain so you could mount one.
- Sport has a black frame. “Ordinary” has grey.
- Sport has no grab rail.
- Sport has a slightly more race tuned engine.
- Sport is 2.21kg lighter due to deletion of center stand and grab rail.

Google fordítóban kicsit gagyi fordításban

A különbség a CBR600F4i Sport és a "rendes" a következők:


- Sport rendelkezik két darab helyet. "Rendes" van egy darab helyet.
- Sport nincs központja állvány. Azonban a szerelési lyukak maradnak így lehet csatlakoztatni egy.
- Sport egy fekete keret. "Rendes" van szürke.
- Sport nincs kapaszkodó korlát.
- Sport egy kicsit több faj hangolt motor.
- A sport 2.21kg könnyebb köszönhető törlésével központ áll és megragad vasút.
Kösziii
Más áttétel, nincs középsztender, különálló ülések.
Tehát az F4I és az F4I FS különbségre gondoltam
F4I és F4I Sport között van különbség? Más az ülés....de eddig ennyit találtam...
Sőt a legfiatalabbakon már a futómű sem állítható. 2004-től talán.
Az injektor karakterisztikája, mennyire más?
Elvileg a karbi közvetlenebb, de a inject. pontosabban adagolható és elvileg kevesebbet eszik... ez itt áll?

Konkrétan a két motor élményre ugyanaz (ha jól gondolom), de a F4i szebb, digit műszerfal és injektor, kérdés ér-e ez +2 kilót?
A régieken még minden óra analóg. Meg azok nem injektorosak.
Köszi
Bakker adatokban annyira nincs különbség, hogy zéró...
Konkrétan a fejidomért kéne többet fizetnem?
Valakinek gyakorlati tapasztat?
Akkor a 2001 től kezdődőért kicsit több pénzt kell kiszurkolnod

Kis google fordítóval meg nézheted ha van különbség

http://www.motorcyclespecs.co....

http://www.motorcy
clespecs.co....