Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Optikai tuning nem izgat, de sokat várok tőle az esőben motorozás kapcsán.

Aztán lehet, hogy ezzel is tiszta retyó lesz a gép eső után....
A hátsó sárvédőmet magam fújtam+ matricáztam és lakkoztam. Hát ha nagyon közelről nézegeted már van rajta kavicsfelverődés, mert a nem profi festékem és lakkom nem elég kemény. Jobb lett volna profira bízni. Az első sárvédőm mikor Bambi lenullázta csak más színűt tudtam venni, azt 5000 jó Magyar forintért fújta le egy fényező, az szép lett. Karbonmintás matricázás pedig 12 ezer forintba fájt volna.
Érdemes elgondolkodni a már eredeti feketén vagy karbonoson.

Ezzel nem Basi-féle cuccot akarm lehúzni, hisz nekem is megfelelt.
Tudom, hogy Amundsen és társai volt a bejátszásban, de a Delta említése szerintem több emberben idéz fel képeket mintha csak leírom az eseményt

Na meg nem biztos, hogy mindenki olyan tájékozott mint TE+ÉN!
Nyugi TÖBBI fórumtárs, tudom itt mindenki nagyon tájékozott és sokrétű!
Nem értem miért jön be nektek ennyire a láncvédő/sárvédő cucc
http://www.puigusa.com/tuning-...
Hehe. Jogos.

A Puig 35 lenne, ami nem kevés, de akkor már elgondolkodik az ember rajta...

40-ért meg van karbonmintás. Nem vagyok karbonfüggő, de az beszarás, ahogy kinéz. Ha akarod, teszek fel képet.
én többek között ezért is passzoltam el az enyémet, drágább lett volna fényezni mint amibe került :)
több helyen is megkérdeztem, az a tapasztalatom hogy 10k alatt sem a fényező, sem a villanyszerelő, sem az autószerelő, sem a gázszerelő, sem a vízszerelő nem áll szóba senkivel, és a párezres munkáért is elkérik alsó hangon a tízest :\

talán a fényezésnél még érthető is, le kell kezelni, több rétegben fújni stb... de például egy autó kipuffogó felheggesztése meg nem értem miért 10000 pénz, amikor szerbiában 5 euróért megcsinálták....
A 10 még csak-csak, de afölött már elhondolkodok egy Puig típusún, ami feketében jönne...

Köszi.
szerintem 10-15k körül, ha fekete és nem variálsz akkor kicsit talán olcsóbb!
Nem tudja valaki, hogy egy Basi-féle hátsó sárvédő feketére fényezése kb. mennyibe fájhat?

Nagyságrendileg, nem kell fillérre...
Az a százas már nem oszt...:)

Esetleg gyere majd velünk, én idén kétnaposat tervezek arrafelé, bár ez még sok mindentől függ.
Az Amundsen volt az Északi sarkon...találó hasonlat.
Respekt.
Akkor nem kell tömítés cserélni?
Hú nem semmi. Ilyen erre is volt nem láttam csak hallottam. Legnagyobb gáz pénteken estefelé volt. Ismerősök busszal jól jártak. Az 1-ik innen 15-20 km-re beleborult az árokba. 1 órát ültek a megdőlt buszon majd felpréselték magukat arra ami jött(már eleve tele volt.) Ez a másik busz meg a várostól kb 2 km-re csúszott bele az árokba. Azt mondta a sofőr nem lesz több busz lehet menni haza ki ahogy tud. Megindultak gyalog hazafelé. Itt akkor jeges/ónos eső esett este ment át hóba reggelre jó kis mennyiség lejött csak pislogtam mikor kinéztem az ablakon.
köszi.

napi kapcsolatban vagyok a maps-sal. Elég jó barátom :-)

Viszont ez nekem háztól házig 716km.

Csak azért kérdeztem mert Szlovák Besztercebánya vagy Ausztria között vaciláltam.

De a szlovák "csak" 600km
Hali

Gondoltam is rád/rátok tűzoltókra pláne ott a dunántúlon. Biztos kemény lehetett, bár itt sem volt kutya a helyzet. De jól megúsztuk viszonylag. Áram is volt végig és víz is. Néhány környező városban viszont nem volt. Hófogókat meg pont múlt héten szedegette össze a közútkezelő vagy kik. Úgyhogy biztos frankó átfújások voltak. Hó lapátoplás több mint 3 óráig tartott tegnap.
Erre a télre átnevezhetted volna magad Hólovaggá.
Hali Jámbi!

24 órás szoliban végig kint voltunk az utakon, valahogy olyan fílingje volt mint mikor a Delta kezdődött.
Eisenstadt-Stotzing szakasz qrva jó,

Hof am Leithaberge-Donnerskirchen szintén.

Mi egyébként Rechnitz-Lockenhaus-Kobersdorf-Schwarzenbach felé mentünk, egészen Höllental-ig. Na az se kutya.

Útvonalat nem linkelek be, de Google maps a barátod.
Úgy is megoldható, ahogy bury írja.
Pontosabban magán a vízpumpán van, a jobboldali csavar, egy nyíl van mellette, ha jól emlékszem.
Nem egyforma motorunk van de én a vízszivattyúról veszem le a vízcsövet.
A vízpumpánál az egyik csavar mellett van egy jelölés, azt a csavart meglazítod, akkor kifolyik a hűtőfolyadék. A hűtő kupakját érdemes levenni úgy gyorsabban fog menni.
Helló!
2005 ös géphez kellene nekem vízszivattyú tömítés!Milyen árban van és ki tud segíteni benne?Le akarom engedni a hűtő folyadékot de ha már bontok akkor tömítést is cserélek.Ha jól tudom a vízszivattyúnál kell a cseréhez ugye?
előre is köszi!
tavalyi osztrák túráról dobjatok egy útvonaltervet please.
faszán leparkoltak