Úgy kezdtem reggel, hogy levegő csavar 1 és 1/8 fordulatra beállítás.
alapjárat csavart 1 teljes fordulattal kintebb tekertem.
Első indítást úgy szoktam, hogy szívató rá. gázt 3-4x rátekerem. leállító gombot nyomom és finomon rárúgok 2-3x. leállítógombot elengedem aztán rúgás és indul.
Na most úgy felpörgött mintha teljes gázt húztam volna. alig bírtam leállítani. szívató vissza. úgy beröffent de gáz nélkül leállt. ha kicsit húztam akkor is. szívató megint ráhúz berúgtam és egyből visszanyomtam a szívatót és mikor leállt volna akkor húzogattam neki.
Akkor végre járt, bár szívató nélkül és kicsit magas volt az alapjárat.
apránként még egy felet kitekertem. nagyjából beállt, szívatóval is szépen járt. Aztán bemelegedett és kezdett lefulladni. szívató ráhúz úgy jó. és itt jött a lényeg
visszanyomtam a szívatót, húzogattam a gázt és még 1x lenyúltam, hogy biztos vissza nyomtam-e és akkor lett fuvar, hogy ha hozzáérek akkor felpörög. Régebben menet közben is ezt csináltam mikor le akartam tekerni az alapjárat. hozzáértem aztán felpörgött egyből.
Leállítottam és elkezdtem nézegetni, hogy mi az anyád van. A karbi membrán felőli oldalon vagy nem tudom mi a neve. Henger oldal. a kibaszott bilincs ami odafogja a a gumi csövet vagy a membránt a karbihoz az ki volt lazulva.
Ezt meghúztam, nagy nehezen beindult. alapjáratot vissza kellett tekerni és megjavult. Motoroztam 1-1,5 órát és nem volt gond.
Ráakadtam az erdőben egy tök jó szakaszra. Fatolvajok ellen markolóval bazi nagy buckákat építettek az útra. A kocsi fennakad rajta de motorral élvezhető volt. Ismeretlen Duna part bár oda motorral nem lehet lemenni 2 méter mély árok van. Délután visszamentünk gyalog a kutyával. Ugrálta át a fákat, dzsindzsát és a hülye sikeresen leugrott vagy leesett. Fel volt pörögve, meglátta a Dunát aztán átugrotta a dzsindzsát szegény nem tudta, hogy a part 2 méterrel lejjebb volt mint az út. Menet közben láttam az arcát, hogy arra gondol, hogy ajjaj bazdmeg
Már a homok is elég kemény. kopik is a fasza gumi rendesen.
Van valakinek valami tapasztalata az MT tokfedokkel kapcsolatban? Kineztem angliabol egy MT Thunder Lighting sisakot,elegge jo aron..s nemtudom mit csinaljak,szokjek bele az uzletbe v ne
Délelőtt kint voltunk egyik haver LTZ-400- asával ökörködni a havon. Nagyon király volt, de totál szétfagytunk. Azért megérte, jó volt egy kis motorhangot hallani. Csak ez a négykerekű annyira más mint az "igazi" mocik. Nekem nagyon furcsa, hogy kanyarban nem lehet bedönteni. Én inkább maradok két keréken
Szivatóval rendbejön de úgy meg túl dús mert elkezd füstölni meg 1perc után túl leesik az alapjárat.
holnap tesztelgetem. lehet csak az alapjárat a szar. hidegen szívató nélkül is pöfög faszán. szerintem ott le kéne állnia. majd melegen megpróbálom belőni. csak az a baj, hogy kibaszott hangos. Most nincs ami lefogyja a hangot. muter csuklani fog ha 8kor nekiállok :-)
Akartam bírni, hogy hagyan bírjátok a hideget meg a havat.
én mentem ma. de nem akartam parasztkodni :-)
Elmászott az alapjárat :-( vagy a hideg vagy valami szar. bemelegszik aztán megnő az alapjárat. de mindtha szegény lenne a keverék. felpörög mintha ki akarna fogyni a gané. ilyen időben már csak a homokban lehet normálisan menni
Újabb kérdéssel fordulnék a tisztelt fórumtársakhoz.
Tudom, lehet hogy már az 500 oldal során volt róla szó, de ha megbocsájtanak nincs időm/kedvem visszaolvasni mindezt.
CBR600F4i motoromra jó lehet a CBF600 kipufogó-összekötő csöve?
MMint CBF ről származő dob, annak a csövével.
Akkor sajna azon is változtattak amin nem kellett volna. Nem tudom miért nem gyárt a Hiflo. Egyébként van más márka is ami csinál levegő meg olajszűrőket de nem jut eszembe a neve meg minőségét sem tudom hogy milyen.
alapjárat csavart 1 teljes fordulattal kintebb tekertem.
Első indítást úgy szoktam, hogy szívató rá. gázt 3-4x rátekerem. leállító gombot nyomom és finomon rárúgok 2-3x. leállítógombot elengedem aztán rúgás és indul.
Na most úgy felpörgött mintha teljes gázt húztam volna. alig bírtam leállítani. szívató vissza. úgy beröffent de gáz nélkül leállt. ha kicsit húztam akkor is. szívató megint ráhúz berúgtam és egyből visszanyomtam a szívatót és mikor leállt volna akkor húzogattam neki.
Akkor végre járt, bár szívató nélkül és kicsit magas volt az alapjárat.
apránként még egy felet kitekertem. nagyjából beállt, szívatóval is szépen járt. Aztán bemelegedett és kezdett lefulladni. szívató ráhúz úgy jó. és itt jött a lényeg
visszanyomtam a szívatót, húzogattam a gázt és még 1x lenyúltam, hogy biztos vissza nyomtam-e és akkor lett fuvar, hogy ha hozzáérek akkor felpörög. Régebben menet közben is ezt csináltam mikor le akartam tekerni az alapjárat. hozzáértem aztán felpörgött egyből.
Leállítottam és elkezdtem nézegetni, hogy mi az anyád van. A karbi membrán felőli oldalon vagy nem tudom mi a neve. Henger oldal. a kibaszott bilincs ami odafogja a a gumi csövet vagy a membránt a karbihoz az ki volt lazulva.
Ezt meghúztam, nagy nehezen beindult. alapjáratot vissza kellett tekerni és megjavult. Motoroztam 1-1,5 órát és nem volt gond.
Ráakadtam az erdőben egy tök jó szakaszra. Fatolvajok ellen markolóval bazi nagy buckákat építettek az útra. A kocsi fennakad rajta de motorral élvezhető volt. Ismeretlen Duna part bár oda motorral nem lehet lemenni 2 méter mély árok van. Délután visszamentünk gyalog a kutyával. Ugrálta át a fákat, dzsindzsát és a hülye sikeresen leugrott vagy leesett. Fel volt pörögve, meglátta a Dunát aztán átugrotta a dzsindzsát szegény nem tudta, hogy a part 2 méterrel lejjebb volt mint az út. Menet közben láttam az arcát, hogy arra gondol, hogy ajjaj bazdmeg
Már a homok is elég kemény. kopik is a fasza gumi rendesen.
Jó hosszú lett. Lehet olvasni