Igen Miskolci vagyok,holnap teszek fel képet róla!Amügy nagyon szép hangaja van,aki ismeri az tudja!De ha jól emlékszem a you tube van fent egy f2 tesen!Meg tudod halgatni,ugyanaz a tipus!EGRUS cimszó alatt!
Osszekoto csovestol kellene hogyha lehet,ugy lenne a legjobb,mert ahogy elnezem, a felfogasi pont a dobnal,a labtartora az talal.Esetleg megkerlek szepen, egy kepet tudnal e kuldeni nekem az osszekoto cso csatlakozasi pontjarol? Arrol amelyik a leomlohoz csatlakozik.A helyzet az,hogy en Erdelyi vagyok (Marosvasarhely) de ugy nez ki hogy december 13ikan megyunk Miskolcra fellepni.Jol lattam hogy Miskolci vagy?
Jaja, folyamatban, addig meg tűrtök
Pillanatnyilag eladó egy autóm, amiből megcsinálom a másik autóm, amit szintén eladok, (vagy nem) majd utána adom el a motorom is és veszem a CBR-t, van rá 2-4 hónapom, összehozom
Közben gyűjtögetek is, hogy ezen a nyáron is motorozzak minimum 10ezret, ami ugye gumi, lánc, olaj, szűrők és sok-sok benzin
Én ma megtaláltam a a megoldást téli közlekedésre!
Ha már van aki mer menni...
Tegnap szert tettem egy pár Dunlop esőgumira kb. 80%-os felrakattam reggel aztán 11-kor uzsgyi. Volt dolgom sietnem is kellett tehát gyors tesztet tartottam.
Rövid idő alatt erős majdnem sütősre melegedett az eleje is meg a hátulja is még az oldalán is. Na akkor gondoltam lássuk mit tud lapon.... gyerekek... az M5 kivezető Soroksár felüljárón az ósan felé simán karcolt a lábtartóm. Nem hittem el, úgy hogy mentem még egyszer és ugyanaz.
Na ott már épp tapizható volt a kerék.
Jahh és 165 a hátsó szélessége.
Ajánlom minden wintermotorosnak!
Picit megijedtem persze, de azért nem volt annyira vészes, kontrollálható volt a csúszás. A szokottnál óvatosabban megyek ilyenkor, tehát bőven van tartalék, nem esik ki rögtön az ember alól a motor, attól nem kell félni.
Üzemmmelegre melegítem, 77 fokra visszahűl, de lejjebb nem.
Olaj 10W40 van benne most, szerintem a 7 fokot még elbírja.
én robogóval még eljárnék ( folyik belőle a benzin úgyhogy parkoló pályán van ) de a szép motoromat már félteném. mennyire tud bemelegedni a motor? vagy mennyire hül vissza? ilyenkor már szerintem 10w-30 kéne bele.
Engem is érdekelt az áttétel rövidítés, de kicsit félek tôle.
Megmondom miért: viszonylag gyakran használom a bringát nem ideális körülmények között. Pl. múlt pénteken reggel hétkor munkába menet az egyik, egyébként megszokott kanyarból kigyorsítva a 7 fokos vizes aszfalton olyan keresztben-powerslide-ot produkáltam, hogy öröm volt nézni.( érezni már kevésbé :)
Félek, ha ott rövidítve lett volna, akkor eldobom.
Persze én vagyok a nemnormális, minek húzom neki 7 fokban...
Husaberg FS 650 egy keréken :))
http://youtu.be/ZE7xCFTIY_0
Pillanatnyilag eladó egy autóm, amiből megcsinálom a másik autóm, amit szintén eladok, (vagy nem) majd utána adom el a motorom is és veszem a CBR-t, van rá 2-4 hónapom, összehozom
Közben gyűjtögetek is, hogy ezen a nyáron is motorozzak minimum 10ezret, ami ugye gumi, lánc, olaj, szűrők és sok-sok benzin
feketében még az új "600F" is tetszik.
Előbb- utóbb neked is kell ám venned egy 600F-et, nem ám csak írogatunk.... .
Amúgyis béka segge alatt vannak az árak.
Bár, hogy őszinte legyek, most én sem tudok másikat venni.
Annak idején az ex-Superbike-os (most Fastride-os) Szabó Henrik lenyomott egy telet Conti Raceattack Rain-nel.
10 fok fölött viszont vészesen fogy.
Ha már van aki mer menni...
Tegnap szert tettem egy pár Dunlop esőgumira kb. 80%-os felrakattam reggel aztán 11-kor uzsgyi. Volt dolgom sietnem is kellett tehát gyors tesztet tartottam.
Rövid idő alatt erős majdnem sütősre melegedett az eleje is meg a hátulja is még az oldalán is. Na akkor gondoltam lássuk mit tud lapon.... gyerekek... az M5 kivezető Soroksár felüljárón az ósan felé simán karcolt a lábtartóm. Nem hittem el, úgy hogy mentem még egyszer és ugyanaz.
Na ott már épp tapizható volt a kerék.
Jahh és 165 a hátsó szélessége.
Ajánlom minden wintermotorosnak!
Mikor én utoljára mentem 60 alá ment tartósan.
Néha néha megálltam, hogy melegedjen, de hip hop visszahűlt.
Bár ugye nekem nincs idom, hűtős is tök szabadon van.
Termosztát meg 60-62fokon nyit. Majd kora tavasszal takarok le a hűtőből aztán gyí.
Ha megjön végre az olajszűrő akkor 10w-40et nyomok most bele
Üzemmmelegre melegítem, 77 fokra visszahűl, de lejjebb nem.
Olaj 10W40 van benne most, szerintem a 7 fokot még elbírja.
Ezt a faszit nézd meg, sry, nem találtam jobb minőségben, de így is megéri...
http://youtu.be/-Cs6NT7tJ5A
én robogóval még eljárnék ( folyik belőle a benzin úgyhogy parkoló pályán van ) de a szép motoromat már félteném. mennyire tud bemelegedni a motor? vagy mennyire hül vissza? ilyenkor már szerintem 10w-30 kéne bele.
Megmondom miért: viszonylag gyakran használom a bringát nem ideális körülmények között. Pl. múlt pénteken reggel hétkor munkába menet az egyik, egyébként megszokott kanyarból kigyorsítva a 7 fokos vizes aszfalton olyan keresztben-powerslide-ot produkáltam, hogy öröm volt nézni.( érezni már kevésbé :)
Félek, ha ott rövidítve lett volna, akkor eldobom.
Persze én vagyok a nemnormális, minek húzom neki 7 fokban...
ha jól olvastam akkor most 46ost rak fel.