Láncot nem árulnak egyben, csak azt te vagy szerelő rakja össze!
Adnak hozzá nyitott szemet amit "nitteléssel" kell a helyén készre összeakasztani. Nem nagy tudomány ha van kis kézügyességed te is meg tudod csinálni, ha nem egy normálisabb szerelő kb 3 perc alatt végez vele. A nittelő egy kis satuféle ami szétnyomja kb lencseformájúra a patentszem tengely tetejét majd egy irányzott "gyökér"ütéssel zárja a munkát. Én is most cseréltem kb 5 perc volt egy jó kilós kalapács egy dorni és egy pontozó társaságában
Okes,eber leszek Leszakadt volt az egyik szelep, ami majd beesett a hengerbe ,s aztan elrobbant ott a dugattyu...a hajtokar meg kibujt a blokk oldalan..mikor kicsereltem a blokkot,az elso inditasnal a kipufogo kesz fegyver lett,mert lovoldozte ki a maradek aluminiumot a rendszerbol Utolag vicces mar,de annak orulok a mai napig,hogy az egesz problema nem menetkozben tortent,hanem indulas elott
A cbr-nek meg nem bontottam meg a hatat,de ennek is csak a hatso nagycsavar letekerese es a tengely kivevese a melo resze.Azt hiszem hogy a 108as lanc,egeszben van, nem toldoszemmel,de lehet hogy van toldoszemes is.En azt javaslom , hogy inkabb egeszben legyen a lanc,gyarilag nyitolva, mert ha nincs egy profi presed,megeshet hogy menetkozben szetpattan a lanc.
és a hátsó lengővilla megbontása nagy meló? igényel vmi trükköt esetleg, vagy csak a "nagy anya kitekerése és a tengely kihúzása és kész? valamint én DID 525 Vx 108szemes láncot rendelek. ez is egyben van gyárilag?
Szia.Nalam a lanccsere mindig ugy kezdodik,hogy felbakolom a motrot alolrol,es akkor johet le a hatso kerek,hatso lengovilla.Akkor meg szepen mar belehet helyezni az uj szett lancot ami egyben van es ,amihez nem jar patent szeg.Az ilyen erosebb gepeknel mar nem ajanlott nagyon patent szeges toldoszemet hasznalni,max osszepreselni a lancot,egy lancpressel.
sziasztok, egy kérdés. Az összes 525-ös ( pl. DID vx) láncot már vmi speckó szerszámmal kell felrakni? nincs hagyományos patentszemes ( mellékelt képre gondolok) Mert ez a nittelés vagy mi ehhet szerszám kell? vagy ti hogy cseréltek otthon láncot, eddigi motorjaimon mindig én cseréltem , igaz azok kisebbek voltak nem 600-asok . Tök ciki.
Köszönettel. Marci.
Mielőtt valami pályaördög belekötne, a "tapadása sportgumikat megszégyenítő" kifejezés utcán (legfeljebb kispályán pl. Kakucs) általános felhasználás mellett értendő.
Kettő új lánckerék kb. 10.000. Ha a régi lánckereked megeszi az új láncot, akkor mit csinálsz? (azon kívül, hogy a rituális öngyilkosság gondolatát komolyan fontolgatod)
Szóval: láncszettet egyben illik cserélni, mert szopó lehet a vége.
Azért azt gondold meg szerintem... persze nem a gumi minősége miatt, de kissé húzós. Van legalább olyan jó alternatíva 50 körül is és annyival nem tud többet az angel legfeljebb újabb széria...
szerintem
8 körös használt Pirelli Diablo Supercorsa, 30.000 volt a pár szereléssel együtt
a tapadása tökéletes, ez is elmegy 4-5000 km-t, szerintem tökéletes alternatíva
Nekem volt conti motion, és háát... 4000 alatt ekopott szépen. A tapadás sem volt az a húúdehajjdde jó. Most pilot power 2ct van, hát összehasonlíthatatlan a 2 gumi. Ha nem nagyon megy az ember állat módjára a hegyekbe meg nem dönti be a kanyarokba nagyon akkor a conti motion is elmegy :)
Nem a legolcsóbb, de szerintem behozza. 9000- nél járok, és még bőven van rajta hús.
Vagy ha nem vagy annyira eleresztve, vegyél Conti Motion-t.
Utóbbira én is kíváncsi lennék, hogy mit tud, mert a legolcsóbb gumi a piacon, és azt mondják nem rossz.
Adnak hozzá nyitott szemet amit "nitteléssel" kell a helyén készre összeakasztani. Nem nagy tudomány ha van kis kézügyességed te is meg tudod csinálni, ha nem egy normálisabb szerelő kb 3 perc alatt végez vele. A nittelő egy kis satuféle ami szétnyomja kb lencseformájúra a patentszem tengely tetejét majd egy irányzott "gyökér"ütéssel zárja a munkát. Én is most cseréltem kb 5 perc volt egy jó kilós kalapács egy dorni és egy pontozó társaságában
köszi
köszi.
néztem a fotóidat... mi okozta azt a csúnya galibát a blokkban?
Köszönettel. Marci.
Csak túrázásra viszont elég lehet egy olcsóbb kategória is, valóban.
Csak túrázásra viszont elég lehet egy olcsóbb kategória is, valóban.
Kettő új lánckerék kb. 10.000. Ha a régi lánckereked megeszi az új láncot, akkor mit csinálsz? (azon kívül, hogy a rituális öngyilkosság gondolatát komolyan fontolgatod)
Szóval: láncszettet egyben illik cserélni, mert szopó lehet a vége.
szerintem
a tapadása tökéletes, ez is elmegy 4-5000 km-t, szerintem tökéletes alternatíva
Aztán itt majd megbeszéljük:)
Nem a legolcsóbb, de szerintem behozza. 9000- nél járok, és még bőven van rajta hús.
Vagy ha nem vagy annyira eleresztve, vegyél Conti Motion-t.
Utóbbira én is kíváncsi lennék, hogy mit tud, mert a legolcsóbb gumi a piacon, és azt mondják nem rossz.