A hátsó keréknél a lánckerék alatt vannak azok a rezgéscsillapító gumik. 3szög alakúak. ha beleteszem a lánckereket a kerékbe nekem mozog jobbra-balra egy kicsit. az normális? vagy nem szabadna semmit mozognia?
A novakleent én a cégnél bent használtam a féknyereg tisztítására de a motor tisztítására nem jó!
Én is brigéciolt használok és az a legkirályabbb! Annál nincs jobb ecsettel meg fogkefével felhordom a nehezen elérhető részekre majd rövid időn belül szépen leöblítem!
JA ÉS CSAK A "JAR" mosogatószert használom mindenre.... minden felületre gyönyörűen eltávolítja a zsírt és foltmentes.........
Meg mindenkep az iden fog kelleni. Sztem a heten vagy jovoheten. Kene meg vmi jo olaj is altalanos felhasznalasra valamint olajszuro es levegoszuro is. Ha ezek vannak erdekelne errol is az ar. Koszi Bury.
Bár most a vámosok majdnem egy hónapot ültek a csomagomon.
Nehezen tudták összerakni. Volt egy eredeti számla. De nem tudtak egy alkatrészt küldeni így adtak egy másik számlát amin rajta volt az előző alkatrész is csak nullás árral. plusz olcsóbb lett a posta is. Ja és ugye itt előre kell mindig fizetni. Aztán ezek visszaküldték az alkatrész árát + postából valamennyit. Ezt nehezen adták össze
Szia!
A galériádban már kérdeztem ezt, de gondolom nem láttad.
A Novakleent hol lehet beszerezni? Mennyre hatékony ez a szer? A rugóstag körüli részeket is ezzel tisztítottad meg olyan szépen? Nem használtam még ilyet, de kipóbálnám. Brigéciolt használok, de az ha nincs rendesen leöblítve nyomot hagy.
Ha esetleg valakinek van vagy tud 160/60 r17 metzeler sportec m1 hatsogumit jo aron kerem jelezze. Koszi. Az elso gumim meg jo allapotu hatsot meg nem nagyon talaltam.
Szerintem sokkal egyszerűbb a láncot felrakni a toldószemmel mint egy végtelenített lánc végett megbontani a hátsó futóművet. Minek összerakása egy nyomatékkulcsot is igényel. Egyébként lehet venni lánctoldó adaptert, hasonlít egy kis satuhoz mivel tökéletesen összetudod nyomni a láncszemet. Én a végén egy kis hegyes "dórnival" + kalapáccsal szoktam a nittelést elvégezni. Egy picit szétnyitja a szem tengelyeinek a végét ezáltal már nem tud szétcsúszni. Csak vigyázni kell az összeszorításnál és nittelésnél, hogy ne legyen túl szoros mert akkor a lánc szorulni fog és ahogy fordul a lánckerekeken túlfog melegedni és meghibásodnak benne a gumigyűrűk. Ha nem vagy magadban biztos vidd szerelőhöz, nem nagy lóvés szerelés.
Na en akkor mar nemtudom...En anno mikor a Dominatoron csereltem lancot, [ RK ] egyben volt a lanc,s volt melle egy toldo szem is,de nem nyitolhato szem.Akkor biztos gyarilag hibasan jott le a gyartosorrol.Ha nekem valaki lecsereli a zart lancomat ,ugy hogy nem bontsa le a hatso futomuvet, es nem vagja szet a lancot,majd ujra osszeteszi , annak egy evig ingyen pucolom a mocijat fogkefevel.
Ne haragudj de a lábtartók már elkeltek...
És a fék a kuplungkar és a fékpedál is most keltek el ........