ha senki nem akarja megvenni a 45-ös hátsót (esélyes), akkor se dobd ki! Nem lepődnék meg, ha a köv. szezon közepén felpróbálnád azt a 15-ös elsőhöz. ;)
Na megszületett a döntésem , mivel jelenleg 16 - 45 elosztásban van nekem a lánckerék a gyári elosztás 16-46, most pedig megrendeltem a előre 15, hátulra meg 46!
Viszont így az első és a hátsó lánckerekem ami szinte újak feleslegessé váltak számomra se kihegyesedve nincsenek semmi bajuk.És van még egy 40 % -os lehet 50 nem tudom hátsó fékbetétem mert ahelyett is rendeltem egy újat! Most nem aprózom el fullosra csinálom ! :)
Így ezeket eladnám 6000 FT kérnék érte a 16-os első, 45-ös hátsó és a 40% -os hátsó fékbetétért!
csak hétvégente tudok gyakorolni. De fogok.
Főleg a fordulásokat kell nyomatni. Ugye egyenesben a hülye is tudja húzni.
gáton már majdnem katapultált is.
felmentem, egyesgáz. naa mondom megy ez keresztben is. aztán rácsutkáztam amire ő még jobban kitört, gázt elvettem egyből vissza. kicsit megijedtem.
utcákban nagyon finoman megyek, ( ne kopjon a gumi, meg ne ugassanak) de ugye az utolsó utcával párhuzamosan megy a gát. Ott meg húztam neki. Visszafele kaptam pár " rohadjáááá meg" pillantást. Szarni rá :-)
megvettem mert jó állapotban van és egész korrekt ára volt.
Tavaszig próbálgatom, ízlelgetem a stílust. Ha beválik akkor tavasszal felújíttatom a motorját. (az a biztos és akkor nyugodt vagyok).
Ha nem akkor kap egy matrica szettet aztán eladó lesz. új gumik vannak rajta, van 2 új lánckerék hozzá. Lánc lassan cserés. Kézvédő, kipuvédő. Kormány lengéscsillapító. vastag kormány, szinte sérülésmentes kipuf.
Szóval nem kell rá vagyonokat költeni. Ha megmarad akkor a motorjára befeccölök egy kis lóvét, hogy biztos legyen a jövője.
Szia,
Régebben bele akartam kezdeni a gyártásba kis szériába mondok pár dolgot a teljesség igénye nélkül:
1. fontos a dob hossza
2.a dob átmérője
3. belső tömítő anyag mennyisége
4. tömítő anyag sűrűsége
5. tömítő anyag fém és más keverék
6. belső perforált cső luk átmérő
7. végén a gázlengető perem nagysága
8. végcső csonk átmérő
10. a palást anyaga vastagsága
Ezeket most séróból írtam ha elgondolkoznék még biztos jutna eszembe.
Azonkívül....
Kell legyen egy profi hegesztőgéped ami tud alut és rozsdamentest hegeszteni....kb350 ezer.
Tuti hajlítógép a szögletes görgős hajlító a kör és ovális dobokhoz.
Egy jó kis eszterga
És végül de nem utolsó sorban egy fékpad ahol a prototípust tudod tesztelni, mert hát mondanod kell valamit a leendő ügyfélnek mit és miért tud a dob/rendszer
Az 520-as lanc keskenyebb. Nem nagy gond atallni ra de akkor mindent cserelni kell. Ezt ugy hivjak hogy conversion kit. Nagyobb motorokhoz is van. A tablazaton lathato a meretbeli kulombseg.
Szerintem vagy maradj a 15-46-nál 525-ből, vagy cseréld az egészet 520-ra elöl, hátul, +lánc. Valami különbség biztos hogy van a 520, 525 között
Pl a 2. és 3. képen szerintem más a szélesség, de valóban nem ír méretet:525520
Ugye lánckereket akarok cserélni a motoron!
Gyári áttétel : 16-46
MOst ami fent van : 16 - 45
És én 15-48 at akartam !
Igen ám de itt jött a bibi a motoron ahogy megnéztem 525-ös lánc van és az 525-ös lánckerekek között a legnagyobb hátsó méret a gyári 46-os! Viszont az 520-as lánckerekek között meg van 48 as is!
De az alap méreteket nézve mindegyik lánckerék zsír egyforma!
MI A KÜLÖNBSÉG AKKOR?
Meg merjem venni a 48-as lánckereket az 525 ös láncomhoz?
Kipufogót akarsz gyártani? Nem vagy semmi.
Persze lehet, hogy nem kell NASA űrprogramozónak lenni hozzá, de szerintem nem is annyira pofon egyszerű.
Az ilyet egymástól szokták eltanulni a mesterek pl. ha jól tudom Lengyel Ákos (Sakáldob) Martinnál dolgozott stb.
A helyedben elmennék valakihez, akibilyesmit csinál, könyörögnék hadd nézhessem, aztán ha elég sokáig hordod a saválló lemezeket, talán elárulják a fortélyokat is...
Kattantak, de valami gyönyörű...
http://youtu.be/Ph0SjLC_lqk
De azért próba szerencse
Viszont így az első és a hátsó lánckerekem ami szinte újak feleslegessé váltak számomra se kihegyesedve nincsenek semmi bajuk.És van még egy 40 % -os lehet 50 nem tudom hátsó fékbetétem mert ahelyett is rendeltem egy újat! Most nem aprózom el fullosra csinálom ! :)
Így ezeket eladnám 6000 FT kérnék érte a 16-os első, 45-ös hátsó és a 40% -os hátsó fékbetétért!
Valakinek esetleg?
Tudod, kibicnek semmi se drága.
Amúgy a könnyebb lánc miatt csökken a hajtásveszteség, ergo tuningnak sem utolsó.
nem olcsó
Pedig egyszer láttam +3ast is valamelyik magyar oldalon, de már nem emlékszem, hogy hol.
Egyébként fel lehet tenni 520-as láncot is, a hozzávaló lánckerékkel, csak abból erősebb kell. Mondjuk egy versenylánc.
Egyébként miért ne lenne +3-as hátsó? Mingyá' keresek én neked.
Főleg a fordulásokat kell nyomatni. Ugye egyenesben a hülye is tudja húzni.
gáton már majdnem katapultált is.
felmentem, egyesgáz. naa mondom megy ez keresztben is. aztán rácsutkáztam amire ő még jobban kitört, gázt elvettem egyből vissza. kicsit megijedtem.
utcákban nagyon finoman megyek, ( ne kopjon a gumi, meg ne ugassanak) de ugye az utolsó utcával párhuzamosan megy a gát. Ott meg húztam neki. Visszafele kaptam pár " rohadjáááá meg" pillantást. Szarni rá :-)
Na nem irkálom tele a CBR-es fórumot.
Fel a protektor mellényt a sisakot és irány gyakorolni
De azért először csak óvatosan, élménybeszámolót majd még kérünk itt a ciberés oldalon is
Tavaszig próbálgatom, ízlelgetem a stílust. Ha beválik akkor tavasszal felújíttatom a motorját. (az a biztos és akkor nyugodt vagyok).
Ha nem akkor kap egy matrica szettet aztán eladó lesz. új gumik vannak rajta, van 2 új lánckerék hozzá. Lánc lassan cserés. Kézvédő, kipuvédő. Kormány lengéscsillapító. vastag kormány, szinte sérülésmentes kipuf.
Szóval nem kell rá vagyonokat költeni. Ha megmarad akkor a motorjára befeccölök egy kis lóvét, hogy biztos legyen a jövője.
Nagyon hamar elfáradok rajta
Lassan nehézkes vele menni, csomószor lefulladtam.
Ha húzom akkor meg nagyon gyors.
még szokni kell a gépet.
Pitch a 2 pin kozeppontja kozotti tavolsagot jelenti.
Inner width roller a gorgo szelesseget jelenti.
Régebben bele akartam kezdeni a gyártásba kis szériába mondok pár dolgot a teljesség igénye nélkül:
1. fontos a dob hossza
2.a dob átmérője
3. belső tömítő anyag mennyisége
4. tömítő anyag sűrűsége
5. tömítő anyag fém és más keverék
6. belső perforált cső luk átmérő
7. végén a gázlengető perem nagysága
8. végcső csonk átmérő
10. a palást anyaga vastagsága
Ezeket most séróból írtam ha elgondolkoznék még biztos jutna eszembe.
Azonkívül....
Kell legyen egy profi hegesztőgéped ami tud alut és rozsdamentest hegeszteni....kb350 ezer.
Tuti hajlítógép a szögletes görgős hajlító a kör és ovális dobokhoz.
Egy jó kis eszterga
És végül de nem utolsó sorban egy fékpad ahol a prototípust tudod tesztelni, mert hát mondanod kell valamit a leendő ügyfélnek mit és miért tud a dob/rendszer
UFF
Az 520-as lanc keskenyebb. Nem nagy gond atallni ra de akkor mindent cserelni kell. Ezt ugy hivjak hogy conversion kit. Nagyobb motorokhoz is van. A tablazaton lathato a meretbeli kulombseg.
Pl a 2. és 3. képen szerintem más a szélesség, de valóban nem ír méretet:525 520
Ugye lánckereket akarok cserélni a motoron!
Gyári áttétel : 16-46
MOst ami fent van : 16 - 45
És én 15-48 at akartam !
Igen ám de itt jött a bibi a motoron ahogy megnéztem 525-ös lánc van és az 525-ös lánckerekek között a legnagyobb hátsó méret a gyári 46-os! Viszont az 520-as lánckerekek között meg van 48 as is!
De az alap méreteket nézve mindegyik lánckerék zsír egyforma!
MI A KÜLÖNBSÉG AKKOR?
Meg merjem venni a 48-as lánckereket az 525 ös láncomhoz?
Persze lehet, hogy nem kell NASA űrprogramozónak lenni hozzá, de szerintem nem is annyira pofon egyszerű.
Az ilyet egymástól szokták eltanulni a mesterek pl. ha jól tudom Lengyel Ákos (Sakáldob) Martinnál dolgozott stb.
A helyedben elmennék valakihez, akibilyesmit csinál, könyörögnék hadd nézhessem, aztán ha elég sokáig hordod a saválló lemezeket, talán elárulják a fortélyokat is...