Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Sikeresen megfektettem a drágaságomat (2001 CBR 600 FS) és most alkatrész beszerző túrán járok, ami hát mit mondjak nem egy kellemes érzés :) Kérdésem az lenne kit tudtok ajánlani mint bontós akinél be tudom szerezni a szükséges dolgokat, esetleg ha valakinél van otthon elfekvőben a listáról valami és esetleg megszabadulna tőle :) A következő dolgokra lenne szükségem:
Fejtartó konzol
Első indexek
Tükör
Jobb kormánykapcsoló
Jobb kormánycsutka
Generátor
Generátor fedél
Lendkerék
Váltópedál
Hátsófelni
Segédváz
Ülés alatti idom (akkutartó)
Segítségeteket előre is köszönöm.
Motoros üdvözlettel Szegedről.
Múltkor linkelt valaki gyári givi-t 15-ért sztem annyiért megéri boltba ilyen 25-30ezer. Mostanában nincs időm csinálni másikat. Esetleg bontókat felhívni ott is elfordul hogy van készleten.
Na mai nappal végeztem a hátuljával!
- új felni fényezés
- új fékbetét
- új fékolaj
- pirelli angel gumi
- új első és hátsó lánckerék rövidítés céljából
- új fékpedál
.....stb stb
Most pedig kezdődik ugyan ez az elejével......

Már mondtam hogy van pár eladó cuccom most csináltam egy az egyben mindenről képet.

- 1db sértetlen gyári kuplungkar
- 1db enyhén (szinte semmi) hajlott gyári fékkar
- 1 pár gyári lábtartó döntésből adódó nagyon minimális horzsolással a koptató részen ( a gumi ami rajta van utángyártott)
Ugyanis én vettem egy utángyártott komplett lábtartó szettet de a gyári gumikat átraktam az utángyártottra!
- 1db gyári fékpedál
- 1db olajbetöltő nyílás helyére csavarható gyári kupak
- 1db 16-os első és egy 45-ös hátsó hibátlan lánckerék
- 1 pár hátsó 50% os fékbetét
- 1db univerzális váltógomb pedig GRATIS! :) :)

Ezekért így összesen 10.000 FT-ot szeretnék kérni!
Minden alku nélkül......
Nekem George Design van fent fényvisszaverős nagyon tuti.
Második motoromra már tőle veszem.Könnyen szerelhető semmi felrakót nem igényel és nagyon tartós.
Itt a sportmotoron vettem.
Nekem Progrip van fenn, ha jól emlékszem az nem ívre vágott.

Elég nagy szopás felrakni, ha nem vagy türelmes, vagy nincs akkora kézügyességed, neki se állj, mert olyan lesz, mint az ökörhugyozás inkább bízd szakemberre.

Elvileg a kereket is ki kéne venni, de én úgy gondoltam, hogy nem szerelem szét a gépet egy vacak felnicsík miatt. Középsztenderre felraktam, a hátsót keréknél így viszonylag jól fel lehetett tenni a "segédeszközzel" ami tkp. egy peremes műanyag darab, felfekszik a felnire, és befogja a ragasztós csíkot is.

Első kerék macerásabb, ott megkértem valakit, hogy nyomja le a motor seggét, miközben én forgattam a kereket, mert nincs elsőkerék emelőm.

Összességében nem lett rossz, bár egy helyen el kellett vágni a csíkot, de szépen összepasszítottam.
Sziasztok!

Mivel itt a fos idő, és motorolni már nem igazán jó, ezért gondoltam meglepem a gépet (és magamat is ) fényvisszaverő felnicsíkkal.
Találtam ívre vágottat/hajtottat, meg olyat is, amit kézzel kell vmi segédeszközzel felvinni a felnire.

Kinek milyen tapasztalata van ilyen téren? Melyik a jobb/egyszerűbb/használhatóbb?

Üdv,
Szabi
Köszi neked is!

Na elhoztam a gépet! Azt hogy nem sokat segít, cáfolnám!
Gyári volt még valószínű a futóművem, az igaz hogy el volt állítgatva, de most ég és föld a különbség! Eddig bólogatott, puha volt, most sokkal feszesebb, nem bólogat. Teljesen más lett! Nagyon kiváncsi leszek jövőre milyen lesz egy hosszabb út után! Kap még új gumikat is, meglátjuk!
Köszi ;)
Igen, es en is ezt irtam.

Ezen a motoron egyebkent ilyeb fel fordulat v hasonlo nem sokat szamit.
Alapbol elegge hintalo, es ha meg esetleg nem volt felujitva sosem a futomu kb. 10 ev alatt, az sem sokat segit.
A leiras amit belinkeltel (kep) ott ugy igen bentrol kifele
Hello! De itt a leirasba ugy van hogy bentről kifele tekerni, nem? Nem vagom az angolt nagyon :/
Jó gumi, szeretni fogod.
üdv. eladó a képeken látható nem túl szép állapotú cbr 600 f 4 -es gyári idomok, és f 3-as indexek. az oldalidomokat valaki kivágta a bukógomba miatt ,sajnos pamacsolva van a lyuk körül. a fejidomon 2 kis javítás van , az egészet fényezni kell. esetleg pályázni is jó ha valaki nem akarja a saját motorján lévő hibátlan idomoknak a törését megkockáztatni , ha még nincs pályaidomja! csak egyben eladó az egész. ár 39 eft. tel: 0620/992-4528 gödöllő. ha lehet csak köszi !
Köszi szépen
Ez a fékpedál most bánt jó lett volna tőled megvenni egy 5-ösért de ez van
Ja ha esetleg valakit érdekel a felhajlós mert pályán használja a gépet v ilyesmi akkor viheti megegyezünk.
Na várj akkor mellik eladó? a gyári vagy az utángyártott?
Szia!

Semmi különös , tescoba is vagy bárhol lehet kapni gumi filcet ilyen festék filc avval szépen ki lehet emelni.....
Kimondottan erre a célra van!
VAn két gyári lábtartom is csak vettem egy utánygyártott az csilli billi meg van fék meg kuplungkarom is gyári mindent kicserélgettem a 2 év alatt !
Ha kompletten kell megegyezhetünk ha kell fényképet is csinálok , nálam csak helyet foglal nem pénz kaszálni akarok vele............
Nem tudom nálad milyen a gyári vagy honnan lopott vagy csalt hazudott nem tudom , de ha te is az osztrákoktól hozatod mint a HONDA és Japánba is készült rendesen mint ez akkor egy nagy barom voltam hogy nem tőled vettem. :)
Hali földevő...

Akkor mennyi a lábtartó eredeti nálad? az enyém elég gyalázatosan néz ki... elfogyott a vége

Jahh és kellene egy jobb gyári tükör az utángyártott helyett
Hali

A gumin a feliratot mivel emelted ki?
Előre is köszi.
Hogy a franc essen bele. Vettem 1 Ebay-est 10-ért(felhajlós) Gyári jobban tetszene de akkor nem találtam.
nálam 15ezer a gyári pedál
Ma megérkeztek az új cuccaim a sárkányhoz egy új gyári fékpedál meg egy új hernyócsavar a féknyereghez ugyanis mikor szétszedtük annyira be volt rohadva a régi hogy csavarmentővel lehetett csak kiszedni!
Elég szépen haladok a hátuljával.......
Most jött vissza felni is a fényezőtől....
Viszont a régi fékpedálom így eladó 5000 FT semmi törés semmi ilyen csak hajolt egy picit mint ahogy a képen is látni........
30.000 FT volt az új csak úgy mellesleg :)
Igen! Ezt írja, és ez az általánosan elfogadott módszer is. Mármint a csillapítási beállítások esetén a teljesen betekert állásból hány fordulat vagy klikk kifelé.

2 megjegyzés:
- a tökig betekert állást óvatosan értelmezd. NE tekerd be erősen! Csak érzéssel!
- a rugó előfeszítésnél pont fordítva szokták megadni. Ott a nulla előfeszítés (teljesen kitekert) állapotból kiindulva szokás megadni.