Vagy én, a full gyári géppel, amiben még a km is sok (50e+).
Na jó enyém is le van áttételezve, -1, +2, de azért hanyatt nem vágja az embert, így mentem vele óra szerint 278 km/ órát. (ami nyilván több okból sem annyi)
Áttételel kapcsolatos okosságok: link
Pityu szerintem jó is az úgy. Főleg ha utcán túrázgatsz vele. Csak az ilyen beteg emberkék mint én cserélget hogy kifújja az orrát a sok "téli virtuális" 2.00-ás emberkéknek
Hát nem tudom majd meg látjuk mi lesz még a mostani lánc szettem még jó,de mindig is a gyári fogaskerék számozást preferáltam,sosem tettem sehova se pár foggal nagyobbat se pár foggal kisebbet,mindig csak a gyári fogszámnak megfelelően.
Utcára jó alternatíva frissíti a gázreakció hatását hamarabb kipörög.
Annál fickósabb ha csak elöl cserélsz...ez egy "olcsóbb" alternatíva hiszen csak az elsőt kell cserélni ami sokkal olcsóbb alapból mint a hátsó. Viszont! menni fog mint a mérgezett egér legtöbbször keréken ha rányitod komolyabban. Inkább pályára való én a ringen jövőre mindenképp kipróbálom hátha mert sajna az egyenesben elnyúlnak az ezresek aztán a végén meg satuznak aztán keveregnek a pályán mint a gólyafos a levegőben
Kb. úgy fog gyorsulni, mint a vadállat, felül meg úgyis mindegy, ahogy Bury mondja, most őszintén, ki az akinek a 240 nem elég mondjuk 250 helyett?
Egyébként ne vedd magadra, főleg a kezdőbb tagoknak akartam már mondani többször is:
Srácok, először SZÉRIA ÁLLAPOTBAN kellene ám kimotorozni a gépet, mielőtt mindenféle rendszert, áttételmódosítást meg PC- t ráaggattok.
Nagyképűség nélkül mondom, de nektek lesz égő, ha elmegyünk szerpentinezni, és én érek fel a hegyre előbb....
(oké, a PC-nek van jótékony hatása is, de ettől függetlenül)
Az az igazság, hogy egy mai sportmotor már gyárilag is olyan erősek, hogy minden tuning luxus.
Ez már durva a jó múltkor pózolt ez a srác jó pár fényképeken ezen az oldalon,itt a bikepicsen meg 3 oldalon csak ő a 2005 Honda Cbr 600 F4 kategóriában
Én is elgondolkoznék a le áttételezésen ha majd láncszett cserére kerül a sor. De még nem mentem túl sokat vele tökéletes így is. Főként engem is az zavarna hogy csalna az óra meg nem tudni hogy azonos sebességnél mennyivel forogna többet. Emiatt pl nőne a fogyasztás is 1 hosszabb túra alkalmával. Bár nem számoltam a fogakat a lánckerekeken de gondolom gyári áttétel van most rajta. Így 6. ban 130 Km/h-nál picit van 6000 - es fordulat felett.
Szia,nekem 2005 f4 van elöl-1 hátúl +1 ,a gyárihoz hozzá sem lehet hasonlitani!Jobb gyorsulás,alul is nyomatékosabb,a végét nem tudom,mérés szerint olyan 5km/h csal!Nekem sokkal jobb mint a gyári,ami nálam 16-45 volt!
Köszi,nekem van service manual f4i hez de itt még legalább fényképek is vannak,de még mindig nem derült ki milyen csavarok,vagy műanyag bolhák vannak az idom ban,még szereznem kell pár darab lámpa csavart is amivel a fejidomhoz csavarozom csak azt sem tudom milyen,bár nem néztem még milyen csavarral van befogatva az üvegszálas fejidomba.
Most néztem egy videót és a motoron módosítottak hátul gyári fogaskerék,elöl egy foggal kisebb fogaskerék,állítólag jobb gyorsulás nagyobb végsebesség és csak pár százalékot csal sebességben,valaki próbálta már ezt?
Na jó enyém is le van áttételezve, -1, +2, de azért hanyatt nem vágja az embert, így mentem vele óra szerint 278 km/ órát. (ami nyilván több okból sem annyi)
Áttételel kapcsolatos okosságok: link
Annál fickósabb ha csak elöl cserélsz...ez egy "olcsóbb" alternatíva hiszen csak az elsőt kell cserélni ami sokkal olcsóbb alapból mint a hátsó. Viszont! menni fog mint a mérgezett egér legtöbbször keréken ha rányitod komolyabban. Inkább pályára való én a ringen jövőre mindenképp kipróbálom hátha mert sajna az egyenesben elnyúlnak az ezresek aztán a végén meg satuznak aztán keveregnek a pályán mint a gólyafos a levegőben
Egyébként ne vedd magadra, főleg a kezdőbb tagoknak akartam már mondani többször is:
Srácok, először SZÉRIA ÁLLAPOTBAN kellene ám kimotorozni a gépet, mielőtt mindenféle rendszert, áttételmódosítást meg PC- t ráaggattok.
Nagyképűség nélkül mondom, de nektek lesz égő, ha elmegyünk szerpentinezni, és én érek fel a hegyre előbb....
(oké, a PC-nek van jótékony hatása is, de ettől függetlenül)
Az az igazság, hogy egy mai sportmotor már gyárilag is olyan erősek, hogy minden tuning luxus.
http://bikepics.com/honda/cbr6...
viszont mire kijönne, hogy a gyárival gyorsabb 10km/h-val addigra úgy le lesz maradva, hogy úgy se ér utol
valahogy vidámabb leszel.
alul sokkal jobb lesz. felül meg így is úgy is megy.
akkor ez végül is milyen hatással van?
Tehát ha elöl kisebb a lánckerék, hátul nagyobb, akkor jobban gyorsul, de a végsebesség csökken.
Fordítva (elöl nagyobb hátul kisebb) nő a végsebesség.
Mi egymás között általában a elöl -1 ; hátul max.+2 -t szoktuk ajánlani, az kafa.
100ft a különbség a kisebb nagyobb között.