Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez vagyok én sajna ha rá kattanok valamire túl idegesítem magam és azon töröm a fejem folyton,most adtam ki 100EFt ot a gépre az elektronika állítás meg minden 120EFt lenne az már kicsit sok nekem.
Én is azon agyalok hogy a kawát is sport dobbal vettem és tuti nem volt hozzá állítva de én torpanást nem igazán éreztem azon a motoron,ezzel meg még nem is sokat mentem sőt az új kipufogóval még nem is tudtam menni.
Sziasztok kérdésem lenne lehet állítani a 2000 évjáratú cbr-en a műszerfal világítás erősségét?
Ne reagáld ennyire túl a dolgot. Majd tavasszal meglátod mi a helyzet. Ha injektorosom lenne tuti én sem vennék bele PC-t meg állíttatnám nem költenék rá ennyit. És mint látod itt sokan nem állították a motort mégis jó nekik. C5ontkov4c5-nek igaza van. Utcán vagyunk nem pályán.
Hali

Láttam kerestél fém fékcsövet. 1 tag töltött fel fotógalériát régebben.

X-Bike 1161 Budapest, Csömöri út 157. www.x-bike.hu

Örök élet gari. Meg van elégedve. Nézz körül ha itt még nem nézted.
Igen hallottam a tiedet is minden verzióban!
Arra válaszolnék amit a videó kommentjében írtál!

Az a helyzet nem tudom milyen mikor gyenge............. :) :)

Ém már így vettem szóval nem tudom megmondani hogy milyen volt elötte meg nem vagyok ilyen nagy menő hogy megmondjam hogy alul 2%-al gyengébb lett felül meg 3% -al erősebbb meg így gyórsul meg úgy gyorsul , nem vagyok ilyet ELIT ember hogy ezt így kiérezzem belőle!

AZT TUDOM hogy teljesen meg vagyok elégedve mind a hangjával mind az erejével , ÚGY megy mint az álom!

Aki meg ennyire érzi az meg egy Valentino Rossi én meg egy egyszerű motoros.......akinek nem számít +- 2% meg 0,0000001-es idő! :)

Evvel mindig feleslegesnek éreztem törődni! :)
Először én is annak néztem :)

Huhh de hosszúra sikeredett az előző kommentem..... :)
Helló!

Hát én csak sportkipuffal tudok bármit is mondani, kaptam hozzá a gyárit is,de majd jövőre kipróbálom mostmár hogy azzal milyen, felkorbácsoltátok a kíváncsiságomat :)
Nem tudom hogy menne a gyárival,de én így is érzek benne erőt kissebb fordulaton is.....viszont 3000 környékén kövér gázzal,mintha torpanna..........

Nekem sport kipuffal 5,1 volt a legkevesebb eddig,de abba is volt 120 feletti tempó, kigyorsítások.......a legdúrvább meg 6liter volt de abba többször is volt 2 kiló vagy picit felette....
De nem egy embertől hallottam hogy a karbissal kevesebbet tud megetetni mint az injektorossal......gyári légszűrő van a gépben, ami tuning az a kipuff :) anélkül nem lenne az igazi......egy motornak legyen hangja......bár az autómmal is így vagyok :)
Sportlégszűrő lehet még picit segítene a lélegzésbe neki......csak arra azért oda kell figyelni ha hosszú távra tervez az ember a motorral hogy rendesen olajos legyen ahogy kell,nem egyszerű kiszedni sem, így ment bele a gyári,az jobban szűr, bár biztos fogja is egy picit a levegőt......autónál nagyon észrevenni, mert sokkal könnyebben felpörög a motor, ennél nemtudom milyen lenne, így is veszi a lapot....
Hajajj! És még jó is volt ráadásul . És mindenki kawának nézte .
szép színe volt a triumphnak
Igen, pontosan ezt éreztem én is. Csak nekem drágábban sikerült megoldanom.
Neked hogy alakul a fogyasztásod?
Nekem a legkevesebb ez a 4 liter volt. A legtöbb pedig 6,4 liter.
Én is mértem már 4,02-es fogyasztást. 1-szer fordult elő Erdélybe mentünk. 20,5 literből 510 km. Utast is vittem. 120-al mentünk átlagba így sikerült kihozni. Jó karbi szinkron és szelephézag szükséges hozzá.
Előző hozzászólásomra utalva ennél a fogyasztási értéknél már meg volt csinálva a karbiszinkron. Beállítás után észrevehetően kevesebbet evett a gép.
Hali üdv itt köztünk eddig még nem láttalak itt :)
Ne kérj elnézést így igaz amit leírtál. A kipugyártó csak rábeszélés miatt mondta hogy állítás nélkül is javul. Én sport dobbal vettem gyárihoz állítva. 6000 felett ment mint állat de alatta szinte semmi nem volt a mostani géphez. Ezért jó a karbis gép mert elvittem 1 karbiszinkronra ami 4000 Ft és most már 3500-4000-es fordulattól is elég jó erő van benne. 1 szó mint 100 sport kipu gyári beállítással felül jól megy de a nyomaték csökken.
Lehet ezrest kellet volna venni és semmi gáz nem lenne,vagy már azon is agyaltam ha ilyen bonyolult ez az egész én nem mondok le a hangról hanem inkább eladom a motort
Akkor elnézést kérek, hogy megosztottam a tapasztalataimat.
ok,nekem jó a gyári átétel
persze mert el akarja adni a dobokat.
2 perc és küldöm.

ha áttételezni akarod akkor szólj :-)
úgy is meg tud jön az erő.
Hát nem tudom martin aki meg kipufogókat készít mást írt
Igen, tisztába vagyok vele, hogy rohadt drága dolog, nem is akarok én senkit se rábeszélni. Nekem is az első motorom amibe sikerült belerakni, de nekem mindenképp megérte.
Igazából csak a tapasztalatomat irtam le, azt hogy a sportdobtól csökkent a nyomaték.
Hát csak a pc meg a beállítás nem egy fillér eddig két gépem volt amit sport dobbal vettem a kawa meg ez a cbr és nem tudom hogy meg lett e piszkálva de hogy pc nem volt egyik ben sem az biztos,szóval nagy viszonyításom nincs de akawa dúrva volt az biztos még pc nélkül is.
t9210@freemail.hu
Sziasztok!

Én általában csak olvasgatom a fórumot, de most gondoltam megosztom veletek az én tapasztalatomat kipufogó ügyben. Nekem egy 2011-es 600F-em van.Amikor fölkerült rá a Bódis dob, alsó fordulatszámtartományban érezhetően gyengébb lett a vas. Miután kikerült belőle a katalizátor, akkor már jobb volt, de a csodát a PC és a sportszűrő hozta ki belőle. Mintha egy teljesen más motor lett volna alattam. Röviden ennyi az én tapasztalatom.
a fórumra nem szokásom árakat kiírni.

Dobj egy email-t és küldöm az ajánlatot