Ez vagyok én sajna ha rá kattanok valamire túl idegesítem magam és azon töröm a fejem folyton,most adtam ki 100EFt ot a gépre az elektronika állítás meg minden 120EFt lenne az már kicsit sok nekem.
Én is azon agyalok hogy a kawát is sport dobbal vettem és tuti nem volt hozzá állítva de én torpanást nem igazán éreztem azon a motoron,ezzel meg még nem is sokat mentem sőt az új kipufogóval még nem is tudtam menni.
Ne reagáld ennyire túl a dolgot. Majd tavasszal meglátod mi a helyzet. Ha injektorosom lenne tuti én sem vennék bele PC-t meg állíttatnám nem költenék rá ennyit. És mint látod itt sokan nem állították a motort mégis jó nekik. C5ontkov4c5-nek igaza van. Utcán vagyunk nem pályán.
Igen hallottam a tiedet is minden verzióban!
Arra válaszolnék amit a videó kommentjében írtál!
Az a helyzet nem tudom milyen mikor gyenge............. :) :)
Ém már így vettem szóval nem tudom megmondani hogy milyen volt elötte meg nem vagyok ilyen nagy menő hogy megmondjam hogy alul 2%-al gyengébb lett felül meg 3% -al erősebbb meg így gyórsul meg úgy gyorsul , nem vagyok ilyet ELIT ember hogy ezt így kiérezzem belőle!
AZT TUDOM hogy teljesen meg vagyok elégedve mind a hangjával mind az erejével , ÚGY megy mint az álom!
Aki meg ennyire érzi az meg egy Valentino Rossi én meg egy egyszerű motoros.......akinek nem számít +- 2% meg 0,0000001-es idő! :)
Hát én csak sportkipuffal tudok bármit is mondani, kaptam hozzá a gyárit is,de majd jövőre kipróbálom mostmár hogy azzal milyen, felkorbácsoltátok a kíváncsiságomat :)
Nem tudom hogy menne a gyárival,de én így is érzek benne erőt kissebb fordulaton is.....viszont 3000 környékén kövér gázzal,mintha torpanna..........
Nekem sport kipuffal 5,1 volt a legkevesebb eddig,de abba is volt 120 feletti tempó, kigyorsítások.......a legdúrvább meg 6liter volt de abba többször is volt 2 kiló vagy picit felette....
De nem egy embertől hallottam hogy a karbissal kevesebbet tud megetetni mint az injektorossal......gyári légszűrő van a gépben, ami tuning az a kipuff :) anélkül nem lenne az igazi......egy motornak legyen hangja......bár az autómmal is így vagyok :)
Sportlégszűrő lehet még picit segítene a lélegzésbe neki......csak arra azért oda kell figyelni ha hosszú távra tervez az ember a motorral hogy rendesen olajos legyen ahogy kell,nem egyszerű kiszedni sem, így ment bele a gyári,az jobban szűr, bár biztos fogja is egy picit a levegőt......autónál nagyon észrevenni, mert sokkal könnyebben felpörög a motor, ennél nemtudom milyen lenne, így is veszi a lapot....
Én is mértem már 4,02-es fogyasztást. 1-szer fordult elő Erdélybe mentünk. 20,5 literből 510 km. Utast is vittem. 120-al mentünk átlagba így sikerült kihozni. Jó karbi szinkron és szelephézag szükséges hozzá.
Előző hozzászólásomra utalva ennél a fogyasztási értéknél már meg volt csinálva a karbiszinkron. Beállítás után észrevehetően kevesebbet evett a gép.
Hali üdv itt köztünk eddig még nem láttalak itt :)
Ne kérj elnézést így igaz amit leírtál. A kipugyártó csak rábeszélés miatt mondta hogy állítás nélkül is javul. Én sport dobbal vettem gyárihoz állítva. 6000 felett ment mint állat de alatta szinte semmi nem volt a mostani géphez. Ezért jó a karbis gép mert elvittem 1 karbiszinkronra ami 4000 Ft és most már 3500-4000-es fordulattól is elég jó erő van benne. 1 szó mint 100 sport kipu gyári beállítással felül jól megy de a nyomaték csökken.
Lehet ezrest kellet volna venni és semmi gáz nem lenne,vagy már azon is agyaltam ha ilyen bonyolult ez az egész én nem mondok le a hangról hanem inkább eladom a motort
Igen, tisztába vagyok vele, hogy rohadt drága dolog, nem is akarok én senkit se rábeszélni. Nekem is az első motorom amibe sikerült belerakni, de nekem mindenképp megérte.
Igazából csak a tapasztalatomat irtam le, azt hogy a sportdobtól csökkent a nyomaték.
Hát csak a pc meg a beállítás nem egy fillér eddig két gépem volt amit sport dobbal vettem a kawa meg ez a cbr és nem tudom hogy meg lett e piszkálva de hogy pc nem volt egyik ben sem az biztos,szóval nagy viszonyításom nincs de akawa dúrva volt az biztos még pc nélkül is.
Én általában csak olvasgatom a fórumot, de most gondoltam megosztom veletek az én tapasztalatomat kipufogó ügyben. Nekem egy 2011-es 600F-em van.Amikor fölkerült rá a Bódis dob, alsó fordulatszámtartományban érezhetően gyengébb lett a vas. Miután kikerült belőle a katalizátor, akkor már jobb volt, de a csodát a PC és a sportszűrő hozta ki belőle. Mintha egy teljesen más motor lett volna alattam. Röviden ennyi az én tapasztalatom.
Láttam kerestél fém fékcsövet. 1 tag töltött fel fotógalériát régebben.
X-Bike 1161 Budapest, Csömöri út 157. www.x-bike.hu
Örök élet gari. Meg van elégedve. Nézz körül ha itt még nem nézted.
Arra válaszolnék amit a videó kommentjében írtál!
Az a helyzet nem tudom milyen mikor gyenge............. :) :)
Ém már így vettem szóval nem tudom megmondani hogy milyen volt elötte meg nem vagyok ilyen nagy menő hogy megmondjam hogy alul 2%-al gyengébb lett felül meg 3% -al erősebbb meg így gyórsul meg úgy gyorsul , nem vagyok ilyet ELIT ember hogy ezt így kiérezzem belőle!
AZT TUDOM hogy teljesen meg vagyok elégedve mind a hangjával mind az erejével , ÚGY megy mint az álom!
Aki meg ennyire érzi az meg egy Valentino Rossi én meg egy egyszerű motoros.......akinek nem számít +- 2% meg 0,0000001-es idő! :)
Evvel mindig feleslegesnek éreztem törődni! :)
Huhh de hosszúra sikeredett az előző kommentem..... :)
Hát én csak sportkipuffal tudok bármit is mondani, kaptam hozzá a gyárit is,de majd jövőre kipróbálom mostmár hogy azzal milyen, felkorbácsoltátok a kíváncsiságomat :)
Nem tudom hogy menne a gyárival,de én így is érzek benne erőt kissebb fordulaton is.....viszont 3000 környékén kövér gázzal,mintha torpanna..........
Nekem sport kipuffal 5,1 volt a legkevesebb eddig,de abba is volt 120 feletti tempó, kigyorsítások.......a legdúrvább meg 6liter volt de abba többször is volt 2 kiló vagy picit felette....
De nem egy embertől hallottam hogy a karbissal kevesebbet tud megetetni mint az injektorossal......gyári légszűrő van a gépben, ami tuning az a kipuff :) anélkül nem lenne az igazi......egy motornak legyen hangja......bár az autómmal is így vagyok :)
Sportlégszűrő lehet még picit segítene a lélegzésbe neki......csak arra azért oda kell figyelni ha hosszú távra tervez az ember a motorral hogy rendesen olajos legyen ahogy kell,nem egyszerű kiszedni sem, így ment bele a gyári,az jobban szűr, bár biztos fogja is egy picit a levegőt......autónál nagyon észrevenni, mert sokkal könnyebben felpörög a motor, ennél nemtudom milyen lenne, így is veszi a lapot....
Nekem a legkevesebb ez a 4 liter volt. A legtöbb pedig 6,4 liter.
Előző hozzászólásomra utalva ennél a fogyasztási értéknél már meg volt csinálva a karbiszinkron. Beállítás után észrevehetően kevesebbet evett a gép.
Ne kérj elnézést így igaz amit leírtál. A kipugyártó csak rábeszélés miatt mondta hogy állítás nélkül is javul. Én sport dobbal vettem gyárihoz állítva. 6000 felett ment mint állat de alatta szinte semmi nem volt a mostani géphez. Ezért jó a karbis gép mert elvittem 1 karbiszinkronra ami 4000 Ft és most már 3500-4000-es fordulattól is elég jó erő van benne. 1 szó mint 100 sport kipu gyári beállítással felül jól megy de a nyomaték csökken.
ha áttételezni akarod akkor szólj :-)
úgy is meg tud jön az erő.
Igazából csak a tapasztalatomat irtam le, azt hogy a sportdobtól csökkent a nyomaték.
Én általában csak olvasgatom a fórumot, de most gondoltam megosztom veletek az én tapasztalatomat kipufogó ügyben. Nekem egy 2011-es 600F-em van.Amikor fölkerült rá a Bódis dob, alsó fordulatszámtartományban érezhetően gyengébb lett a vas. Miután kikerült belőle a katalizátor, akkor már jobb volt, de a csodát a PC és a sportszűrő hozta ki belőle. Mintha egy teljesen más motor lett volna alattam. Röviden ennyi az én tapasztalatom.
Dobj egy email-t és küldöm az ajánlatot