Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogy hogy eszik 8 at hát elég gyakran begörcsöl a csuklóm:) de ha finoman megy az ember 6,5 körül meglehet fogni.
nem tudom még valami oval, vagy trioval dob , Raptorral szemezek, mindneképp olyan lenne jó ami összekötővel együtt van és csak felkell raknom:) Egy termignoni dob van most fennt csak már úgy vettem a mocit hogy a dob sérült volt és eléggé zavar.
ja és milyen dobot akarsz venni?
Mert hogy szoktad használni hogy 8 at eszik átlagban?
én is sportdobbal vettem de kapni fog egy másikat szóval remélem az miatt sem kell hozzá állítani, mondom én légszűrő cserénél semmi változást nem éreztem ,fogyasztást meg nem néztem olyan 8 körül van átlagban :)
Hát én nem tudom mi hogy van a gsx600f en martin dob volt a karbi hozzá lett állítva de gyári légszűrővel,a honda meg ami most van volt rajta egy beépített db killeres sportkipufogó,azzal mentem ebben a gépemben is gyári légszűrő van,most fel raktam a mivv gp kipufogót és még menni sem tudtam vele szóval nem tudtam össze hasonlítani a dolgokat,de a hangolás nekem nem olcsó ha azt nézem 30-40Eft egy fékpadi mérés is 19EFt,én isten igazán arra akarok rá jönni lessz e veszteségem meg sokkal nagyobb üzemanyag fogyasztásom ha csak úgy rá rakok egy sport dobot,de mindenki mást mond.
És a sportlégszűrőre mennyire érzékeny a gép, hangolás szempontjából, mert mikor megvettem K&N volt bennt most gyári van de lehet visszarakom a sportszűrőt mert igazából semmit sem venni észre és az legalább költség hatékonyabb :)
Hát nekem injektoros és még az állítás is vagy 30-40EFt lenne az meg sok pénz

Nekem volt egy suzuki gsx600f em martin dobbal hozzá volt állítva a karbi de durrogós volt itt a vidi nézd meg

A kipufogó esetleges előnyét úgy tudod kihasználni a legjobban ha hozzá állíttatod, előző motoromra én is csak ráraktam azt durrogott motorféknél mint az állat, hangolás után ezt a durrogást majdhogy el is hagyta
Karburátorost érdemesebb hangolni az injektorosok már ha minden igaz némileg alkalmazkodóbbak azt hiszem
párban nem érdekel?miért csak a balosra hajt mindenki?
Nekem azt mondták felesleges hangolni nem annyira jelentős
Ráérősen max 100 néha 110
Helló!

4 literes fogyasztás és karbis? Az nem sámli......
Az hogy sikerült?
Nyitott dobal ha hozzá van hangolva a motor nem fogyaszt sokkal többet mint a gyárival
Ez relatív én mentem már 16,8L-el 412km-t meg 15,9L-el 219km-t is
Nem
Hát még van egy kis alakítás rajta,és akkor tényleg tuti lesz
apropó 16-46 az fs gyári áttétele?
köszönöm szépen ;) a tiéd is nagyon patent , és igen egyben van ;)
Nálam is hasonló, 2-3 kapcsolásig jó, de közbe fokozatosan később kapcsol, és egyszer csak forr a víz. Valószínűleg meghibásodott.
Én is hengerfejtömítésre gondoltam eleinte, de tisztán hűtőfolyadék van a rendszerbe, meg a blokkba se kerül víz.
Nagyon állat az FS-ed ebben a színben is tetszik
Az kimaradt, hogy nekem nem is hűtött vissza, magasan is kapcsolt, és pár másodperc után le is állt a venti.
nekem 112-113 nál kapcsol a ventillátor, de nem forr fel a víz :) megvettem a hőgombát mert azt hittem 108 nál kell kapcsolni, végülis lehet ott kéne de mivel így sem forralja fel a vizet, most ott pihen a polc tetején.
Hali!
Bocsi, hogy CBR tapasztalat nélkül szólok, de ha a fizikából és autókból indulok ki, akkor ki tudod zárni a hengerfej tömítés hibát.
Vedd le a hőtősapkát és indítsd be, ha beledolgoz a henger a hűtővízbe, akkor rárakod a tenyered és nyomja ki, illetve bugyborékol, akkor tuti későn kapcsol a hőgomba, hengerfejes, valsz tömítés.
Ha ütemesen érzed a vibrálást a tenyereddel és megnézve, ütemesen fodrozódik, akkor az ok, nem dolgoz bele és csak a hőfok emelkedésével nő a térfogat, szóval ne sokáig teszteld.
A másik, hogy olajas a víz, ha beledolgoz, más a színe és esetleg habos is.
Bocsi a belevauért, hátha segítettem.
Ha kevés a víz, nem kapcsol a hőgomba, töltsd fel.