Hány foknál a ventilátor?
Mielőtt kicserélsz mindent, ellenőrizd a hűtő kupakját (vagyhogyhíjják), többször hallottam már, hogy annak a hibája (repedés,vagy ilyesmi) tud hasonló tüneteket produkálni, és ennek a cseréje megoldott minden problémát.
Ugyan ez a helyzet volt nálam is tavasszal! A hőgomba cseréje után minden oké lett. Itt vettem bontottat, 4000 volt azt hiszem.
Egyszerűen későn kapcsolt, 108-110 fok körül, és mire kettőt fordult a lapát addigra fort is a víz, és nekem is kinyomta.
Szia.Amikor a kijott a cucc a rendszerbol,a tulfolyo slagon,csak sima hutofolyadek volt? A tulfolyo tartalyban ellenorizd a viz allagat,h nem e kerult bele olaj,ami eldugasztotta a rendszert? En ugy jartam hogy elszalt a hengerfej tomites,s olaj kerult a vizbe,s tiszta fagyiallaga lett az egesz hutofolyadeknak...szivtam is rendesen vele amig kipucoltam.Ha csak sima dugulas,mosd at a hutorendszert rendesen,max a termoszatot is kiveheted,h nezd meg nincs e dugulas benne..remelem segitettem vmit
Sok dolog lehet problémás...
Szerintem:
1. mosd át a rendszert hátha üledékes,
2. Nézd meg a termosztátot működik-e és hogy mikor.. ezt egy konzerves dobozzal meg vízforralóval könnyű csekkolni
3. Termosztát csere vagy hőgomba más nincs!
Persze telített rendszerrel próbáld légtelenítve ami fontos!
UI:
sajnos a honda nem fektetett elég nagy hangsúlyt az egyenletes hőfokra ennél a blokknál szerintem. Mondom ezt pár hasonszőrű vas figyelembevételével
Sziasztok! Már vagy 1,5~2 éve a CBR-em lassú tempónál (felvonulás, városi dugó) forralja a hütőfolyadékot. Mai nap mentem kapcsolgatott rendesen, és mindig egyre később kapcsolt és 3.-4.-ik kapcsolás után már olyan későn kapcsolt hogy forrt a hütőfolyadék, utána még visszahűtötte a rendszert, de következőnek már nem is kapcsolt (lehet kevés volt a víz a rendszerbe, mert előtte kinyomta a túlfolyón). Na szóval szerintem a ventilátor kapcsolója romlott el, de ha lesz időm majd megvizsgálom, járt-e már valaki így CBR-el ?(régi kocsiknál gyakori hiba a hőgomba/termosztát) Régebben mintha olvastam volna, hogy szereltek be külön mechanikus kapcsolót felvonulásokhoz, nem is hülyeség ..
mondom egy srác írta hogy neki 3 sport kipufogója van és hogy mennyit eszik a gépe meg ilyenek,de gondoltam hogy ennyit nem szabadna befojásolni,jó mondjuk ugye ha tutit akar az ember behangolás meg egyéb dolog de arra nincs pénz,és a frász sem tudja hogy az előző dobhoz hangoltak e egyáltalán valamit is a gépen,bár szerintem tuti nem,de a kawámat sem hangolták szerintem annó a sportdobhoz még is ment mint állat.
Az a 10 az nagyon sok,de ahogy látom a többiek írásából a normális dolog ez a 6 körüli lesz.......nálad meg az áttételezéssel meg az egyéb nyalánkságokkal a 7 teljesen oké,szóval szerintem megoldódott a baja ezzel :)
10 liter? :O Akkor te tényleg nyeleled rendesen :) Szerintem az nagyon sok....pályán oké,de utcára sok...ekkora különbség azért nem lehet az f4i és az fs között
amíg a PC nem volt benne,nem is nagyon volt az áttétel mahinálva(-1 elöl) evett még 10 litert is...
most a PC-vel(meg nyitott dob,K&N(de ezek a PC előtt is voltak))7 környéke
kimaradt