Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem féktisztítót semmi esetre sem, nem kifejezetten O-gyűrű barát anyag. Szerintem vegyél lánctisztítót, fújd-be, és töröld le. Én eddig egyszer takarítottam, szerintem macerás, de aki szeret vele foglalkozni annak hajrá . Láncsprayből nekem Valvoline. meg a Molos vált be a legjobban, de ki mire esküszik. Az meg hogy milyen hamar szórja le a fújás ideje, a használat, és főleg a lánc kopása mérvadó. Mikor új egy lánc egy fújással elmegy 2 000 km-t is, viszont mikor már elhasználódottabb simán leszórja 500 km alatt is.
Erre egyet tudok mondani,én még a büdös életben nem takarítottam láncot és simán el ment 25ezer kilómétert
ja és a láncspraynél várni kell legalább 15percel fújás után, hogy elpárologjon a hordozó anyag.

Ha befújod és egyből mész akkor ledobja
múltkor olvastam egy jó cikket, hogy minél magasabb vagy korszerűbb technikával készül az olaj annál keményebb vagy hangosabb a váltás.

Nem emlékszem pontosan de majd megkeresem.

én 5100 10w50et használok. ez bejött. Jövőre 7100 10w-40et rakok bele. Megnézem, hogy van-e különbség.

Eladásokat nézve 5100at veszik aki meg jobbat akar az inkább többet költ rá és a 300V-t veszi. 7100at nem viszik olyan sokan.
Azt kell megnézni, hogy a féktisztító mennyire marja meg a gumi tömítéseket.

Petróleummal érdemes, szervizkönyv is ezt írja.

600-800Ft 1 liter. Háztartási boltban lehet kapni, nagyon sok mosásra elég.

Én lentebb leírtam, hogy hogyan csinálom. Szerintem érdemes év közben is megpucolni
Sziasztok.

Kissé belekavarodtam már a sok ellentétes infóba, gondoltam segítséget kérek tőletek, CBR tulajoktól. Érdeklődtem, hogyan tisztítsam a mocin a láncot. Azt mondták nekem, hogy vegyek féktisztítót, azzal fújjam le, töröljem szárazra, majd mehet rá a láncspray. (Castrolt vettem) Így ez téliesítésre, és szezonban is jó megoldás. Erre volt, aki azt mondta,hogy ez hülyeség.
- Vélemények?
- Normál használatban - csak bitumen - szezonban szoktátok szezon közben takarítani a láncot vagy csak szezon végén?
- Ha én nem jól takarítottam, akkor hogyan tegyem?

Bocsi, ha fárasztó kérdést tettem fel, de szükségem van nálam tapasztaltabbak véleményére. Köszönöm.
Dusán
Szerintem meg Repsol 10W40 sintetico.
Szia.Sajnos nekem is ez az eszrevetelem a Motul 5100-as 10W40-es olajaval kapcsolatban,hogy neha neha akad a valto.Elotte a blokban nemtudom hogy mien olaj volt,de akkor meg nem produkalt hasonlo problemakat a valtom.A Dominatorban bevalt az 5100as de a Cbr-be minimum 7100as kell mar szerintem.Szerintetek?
Hát igen jó pap is holtig tanul

Jó éjszakát
Hát ja én is szoktam,mindig van mit tanulni!

Jóéjt, bedobom a szundit!
Hát olvasgattam,meg sokat olvasok motorokról
Látom azért már körbejártad a témát rendesen :)
Hááát széria áttétellel 2-esben kerékre kuplung nélkül...........más áttétellel már hallottam.....
Én eddig csak kétszer próbáltam hogy 1-est szépen elpörgettem 7ig,majd vissza gáz azt hírtelen ráhúz,na akkor emeli az tuti!
Hát máshol mikor olvastam a karbis F4 ről pl csak 108 lóerőt írtak itt meg 110l lóerő,meg valahol olvastam hogy ez az egyetlen 600 as ami kettesben kuplung nélkül jön kerékre állítólag
Na igen,de teljesítményben viszont a papírok által semmi változás.......csak elmondhatják hogy a miénk pörög a legtöbbet ebben a kategóriában :)
Hát szerintem az hogy nem pörög úgy a karbis szerintem az azért van mert ugye 2 évente mindíg fejlesztenek a motorokon ugye van mikor kinézetet is bár szerintem hülyeség ez a gyors frissítés ami van motornál autónál,de ugye egyszerre meg tudnák csinálni a dolgokat amiket évek alatt csinálgatnak,a gépek ugye minden fejlesztési évben nyernek 2-3 lóerőt,szerintem itt is az volt ok ez a fordulat majd jövőre ha fejlesztünk hozzá rakunk még hogy legyen valami ujdonság.
Hát ja,ugyanazok az adatok.....érdekes hogy akkor miért emelték feljebb a fordulatot, na nem mintha zavarna :)

Had pörögjön, már majdnem eléri az f1-es autók fordulatszámát :D

Az nekem is tetszik hogy szépen lehet vele menni kisebb tempót is!
Ahol a karbis már elkezd rángatni,ott az injektoros még simán jár...
Isten igazán a kawa nyers volt olyan sport teljes mértékben,mint egy vadállat,de viszont most tetszik a hondában hogy lehet vele 50km el városban cirkálni,meg oda lehet neki tekerni ha kell szar úton sem megy szét a seggem se a csuklóm és még a golyóim is éppen maradnak ,szóval ha kell megy ha meg csak cirkálni akar az ember azt is teljesíti.
Hát az FS sportnál olvastam hogy valamit áthangoltak,a sima f4i nél nem tudom,mert annak az adatai is olyanok mint az f4i nek meg az fs nek,de szerintem az f4 99-00 között egy hajszállal gyengébb lehet.

http://www.motorcyclespecs.co....

http://www.motorcyclespe
cs.co....


http://www.motorcyclespecs.co....
kawával még nem mentem,de a suzukin is elég puha a váltó, amúgy igen nagyon simán és könnyen megtalálható az üres....

Én azt is érdekesnek találtam hogy ugyanez a típus csak karbis verzióban kevesebbet tud pörögni, injektorosnál 15 től van piros, karbisnál kevesebbtől,pedig ugyanaz a blokk
Monták már hogy mondjuk motul 5100 helyett 7100 et vagy valami versenyesebb olajat tegyek a gép be de őszintén megmondom nem egyszer száguldoztam 5100w vel semmi gond nem volt.
ha valami be vált az a jó,én 8 éve használom a motult
Nekem is Motul 5100-as van benne. Ezelőtt Shell olaj volt benne. Ahhoz képest sokkal jobb puhább lett könnyebb a váltás ezzel az olajjal. Más milyet Castrolt stb. még nem használtam de szerintem nem is fogok mert ez nagyon bevált.
Köszi szépen a képet. Most már így fogom fújni csak nekem nincs ilyen hosszú adagoló a sprayhez valamennyi mellé megy de mind 1.
Meglátom majd hogy így változik-e a helyzet ha nem akkor másmilyen láncspray-t veszek legközelebb.
Na hát kb valahogy így csinálom csak alulra papírt teszek hogy a felesleg ne a földre távozzon