Nekem egy Sebring sport dob van rajta, hát hogy a fogyasztás nő ettől azt nem hiszem max azért mert tetszik a hangja és jobban húzod neki,de nekem így eszeik 5,1 és 6liter között, hát ha ez a kipuff növeli lényegesen a fogyasztást akkor nemtudom mit csinálna a gyárival,szerintem ez így is nagyon jó érték!
Meg van a gyári is,majd jövőre kipróbálom :)
Hogy nyomatékot vesz e el azt előbb eltudom képzelni,bár nincs összehasonlítási alapom,mert így vettem a gépet, gyárival nemtudom milyen lenne,de jól húz így is,főleg ugye felül.....
Egy kérdésem lenne mennyit jelent a fogyasztásban a kipufogó csere,meg a teljesítményben,mert valaki azt mondta nekem hogy jelentősen nő a fogyasztás,plusz a nagyon nyitott dobtól nem fog jól menni a motor max berakott db killerel.
Az én F-emen van egy zöld skála, amit átmegy pirosba. Az ott van az állítócsavar előtt. Angolul ki is van írva, hogy Replace chain, a pirps skála alatt. Vagyis láncot válts le, csúnya magyar fordításban. Ez itt a hajtáslánc állítója, aminek semmi köze a vezérműszetthez.
Válaszolnék, de a többiekhez képest én kezdő vagyok. Amit nagyjából tudok a következő:
- Ha normálisan használták a gépet - ezt ugye főleg régi motornál nem tudhatod - a vezérműszettet kb. 50.000 km-nél illik cserélni.
- A lánc állapotát hátul a állítónál láthatod, az nem csal, pontosan mutatja a lánc állapotát.
- Karbi és injektor közötti különbség - alapesetben tudom - de a te kérdésed vonatkozásában gőzöm sincs.
- A Honda CBR 600 F brutálisan eltalált konstrukció. Gyakorlatilag nincs hibája, vagy csak nagyon minimális. Nekem valami láncfeszítő szerű valamit említettek, de már nem emlékszem pontosan, talán a többiek tudják. Azonban nincs az a jó konstrukció, amit ne lehetne tönkretenni, ha nincs megfelelően karban tartva. Nagyban függ attól milyen gazdája volt.
Szia.
Nem semmi, kitartó vagy. :-D Láttam a teknős wax-ot használod. Most pontosan hogyan is tisztítod a blokkot és a leömlőket? Hogyan, mivel ápolod?
Dusán
Sziasztok!
Üdvözöllek titeket és tanácsotokat is kérném!
Jelenleg egy GS500 boldog tulaja vagyok, azonban jövőre egy CBR600F4I lenne a választott párom, ezzel kapcsolatban kérem segítségeteket!
Amit tudtam elolvastam, most kellene végigolvasnom a teljes fórumotokat, de erre nem hiszem, hogy lesz időm, vagy energiám.
Egy ismerősömnek van egy CBR600F4-e a karbis, ezt valószínűleg ki tudom majd próbálni, azonban nem tudom, milyen különbségre számíthatok az F4I-hez képest?!
Remélem nem szentségtörés, de megkérdezem, hogy mire kellene a használt példányoknál figyelnem? (Ugye nem kilómétert, vagy évjáratot veszünk, hanem állapotot, de ez a legnehezebb)
Bukottnál, mi a tipushiba? Mi törik, mire figyeljek?
Honnan hallom, ha a vezérműlánc csereéerett? Hogy érdemes hallani. (konkrétan eddig Hondánál semmiféle zörejt nem hallottam, ami ugye Suzukinál meg természetes, akkor van baj, ha nem csörög/szörcsög )
Mi az a km, ahol a nagy szervízeknek meg kell történnie, pontosan mit kell cserélni, mi a legköltségesebb szervíz, mennyit bír a blokk, mire kell figyelni?
Összefoglalva, minden tanácsot örömmel fogadok, természetesen viszek majd profit is, de azt már csak a kiválasztott 1-2 példányhoz vinném, mert gondolom megnézek vagy 5-10-et...
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdvözlet és széles utat mindenkinek!
ÉN imádom vaxolni, balzsamozni, körömkefézni a leömlőket..... stb stb stb!
Én így szeretem ez a mosás a télire elrakás tartott reggel fél 9 től......délután 1 ig!
Utolsó porcikájáig.....
Ugyan ilyen vagyok az autómmal mindenemmel.......
Én így szeretem...........
Te aztán megszállott lehetsz takarításban,én csak annyit szoktam hogy jól lemosom,meg a korábbi gépeimnél is így voltam,isten igazán sosem pucolgattam a blokkot meg ilyesmit,nem bontogattam az idomokat állandóan és így is tiszta volt kellően,most sem kaptam szét hisz nem győzné az ember bontogatni állandóan,de viszont tiszta a gép.Én meg lassan kezdek begolyózni úgy hiányzik a motorozás meg hogy hallanám menetközben a gyönyörű hangját,mert mostmár vissza pofázós a gép,basszus hogy kicseréltem a kipufogót és így hallom a hangját a szememben még komolyabb tekintélyesebb lett a kis cbr
Ma megtakarítottam úgy a láncot, ahogy ti javasoltátok. Lemostam petróval, átöblítettem vízzel, majd láncspray.
Tegnap ugye letakarítottam féktisztítóval, és láncspray. Hú gyerekek. Az általam tisztának hitt láncról a petró iszonyat mennyiségű mocskot szedett le. Igaz, sikáltam is vagy 40 percet. Gyönyörű szép tiszta lett. Köszi a segítséget srácok.
nem tudom ti hogy jártok vele...