Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az enyém akkor eszik 5 litert,ha 80 kmh-val járok...
nem tudom ti hogy jártok vele...
Helló!

Nekem egy Sebring sport dob van rajta, hát hogy a fogyasztás nő ettől azt nem hiszem max azért mert tetszik a hangja és jobban húzod neki,de nekem így eszeik 5,1 és 6liter között, hát ha ez a kipuff növeli lényegesen a fogyasztást akkor nemtudom mit csinálna a gyárival,szerintem ez így is nagyon jó érték!
Meg van a gyári is,majd jövőre kipróbálom :)
Hogy nyomatékot vesz e el azt előbb eltudom képzelni,bár nincs összehasonlítási alapom,mert így vettem a gépet, gyárival nemtudom milyen lenne,de jól húz így is,főleg ugye felül.....
Neme már meg van egy mivv gp dob,előtte nikko racing volt rajta ami nagyobb nehezebb volt és fix db killeres
Ezt nem tudom, de ez engem is nagyon érdekelne. Tervezem sportdob felrakását.
Egy kérdésem lenne mennyit jelent a fogyasztásban a kipufogó csere,meg a teljesítményben,mert valaki azt mondta nekem hogy jelentősen nő a fogyasztás,plusz a nagyon nyitott dobtól nem fog jól menni a motor max berakott db killerel.
Szuper, nagyon köszönöm!
Te hívtál telefonon ma reggel?
Pár hsz lejjebb van egy kép a hátsó tárcsáról. A csavar előtt látsz egy zöld csíkot, meg egy halvány piros jelet. Ott van a láncjelző.
A bal hátsó lábtartóért mennyit kérsz?
Az én F-emen van egy zöld skála, amit átmegy pirosba. Az ott van az állítócsavar előtt. Angolul ki is van írva, hogy Replace chain, a pirps skála alatt. Vagyis láncot válts le, csúnya magyar fordításban. Ez itt a hajtáslánc állítója, aminek semmi köze a vezérműszetthez.
A bukott morotnál leginkább az időm törik
Szia!

Köszönöm a választ, minden infó érték!

"- A lánc állapotát hátul a állítónál láthatod, az nem csal, pontosan mutatja a lánc állapotát."

Itt mit kell nézni? Miből látom?

A láncfeszítő valami az esetleg nem a vezérműlánc feszítő?
Szia.

Válaszolnék, de a többiekhez képest én kezdő vagyok. Amit nagyjából tudok a következő:
- Ha normálisan használták a gépet - ezt ugye főleg régi motornál nem tudhatod - a vezérműszettet kb. 50.000 km-nél illik cserélni.
- A lánc állapotát hátul a állítónál láthatod, az nem csal, pontosan mutatja a lánc állapotát.
- Karbi és injektor közötti különbség - alapesetben tudom - de a te kérdésed vonatkozásában gőzöm sincs.
- A Honda CBR 600 F brutálisan eltalált konstrukció. Gyakorlatilag nincs hibája, vagy csak nagyon minimális. Nekem valami láncfeszítő szerű valamit említettek, de már nem emlékszem pontosan, talán a többiek tudják. Azonban nincs az a jó konstrukció, amit ne lehetne tönkretenni, ha nincs megfelelően karban tartva. Nagyban függ attól milyen gazdája volt.
Szia.
Nem semmi, kitartó vagy. :-D Láttam a teknős wax-ot használod. Most pontosan hogyan is tisztítod a blokkot és a leömlőket? Hogyan, mivel ápolod?
Dusán
Sziasztok!
Üdvözöllek titeket és tanácsotokat is kérném!

Jelenleg egy GS500 boldog tulaja vagyok, azonban jövőre egy CBR600F4I lenne a választott párom, ezzel kapcsolatban kérem segítségeteket!

Amit tudtam elolvastam, most kellene végigolvasnom a teljes fórumotokat, de erre nem hiszem, hogy lesz időm, vagy energiám.
Egy ismerősömnek van egy CBR600F4-e a karbis, ezt valószínűleg ki tudom majd próbálni, azonban nem tudom, milyen különbségre számíthatok az F4I-hez képest?!
Remélem nem szentségtörés, de megkérdezem, hogy mire kellene a használt példányoknál figyelnem? (Ugye nem kilómétert, vagy évjáratot veszünk, hanem állapotot, de ez a legnehezebb)
Bukottnál, mi a tipushiba? Mi törik, mire figyeljek?
Honnan hallom, ha a vezérműlánc csereéerett? Hogy érdemes hallani. (konkrétan eddig Hondánál semmiféle zörejt nem hallottam, ami ugye Suzukinál meg természetes, akkor van baj, ha nem csörög/szörcsög )
Mi az a km, ahol a nagy szervízeknek meg kell történnie, pontosan mit kell cserélni, mi a legköltségesebb szervíz, mennyit bír a blokk, mire kell figyelni?
Összefoglalva, minden tanácsot örömmel fogadok, természetesen viszek majd profit is, de azt már csak a kiválasztott 1-2 példányhoz vinném, mert gondolom megnézek vagy 5-10-et...

Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdvözlet és széles utat mindenkinek!
ha valakinek kellene belőle valami
a villahíd javított,de jó
én vettem egy lánctisztító készletet.ami azután rajta marad a láncon,azt kanállal megeszem...
Hát ki hogy
ÉN imádom vaxolni, balzsamozni, körömkefézni a leömlőket..... stb stb stb!
Én így szeretem ez a mosás a télire elrakás tartott reggel fél 9 től......délután 1 ig!
Utolsó porcikájáig.....
Ugyan ilyen vagyok az autómmal mindenemmel.......
Én így szeretem...........
Szóval ilyen lett... :-D
Te aztán megszállott lehetsz takarításban,én csak annyit szoktam hogy jól lemosom,meg a korábbi gépeimnél is így voltam,isten igazán sosem pucolgattam a blokkot meg ilyesmit,nem bontogattam az idomokat állandóan és így is tiszta volt kellően,most sem kaptam szét hisz nem győzné az ember bontogatni állandóan,de viszont tiszta a gép.Én meg lassan kezdek begolyózni úgy hiányzik a motorozás meg hogy hallanám menetközben a gyönyörű hangját,mert mostmár vissza pofázós a gép,basszus hogy kicseréltem a kipufogót és így hallom a hangját a szememben még komolyabb tekintélyesebb lett a kis cbr
Skacok.

Ma megtakarítottam úgy a láncot, ahogy ti javasoltátok. Lemostam petróval, átöblítettem vízzel, majd láncspray.
Tegnap ugye letakarítottam féktisztítóval, és láncspray. Hú gyerekek. Az általam tisztának hitt láncról a petró iszonyat mennyiségű mocskot szedett le. Igaz, sikáltam is vagy 40 percet. Gyönyörű szép tiszta lett. Köszi a segítséget srácok.
Szép,

egyébként könnyebb folyamatosan tisztán tartani mint néha ganézni.

Amikor csak át kell törölgetni az sokkal jobb érzés mint vakarni a retket :-)
Elraktam télire a picikémet..........
Ma volt olyan idő hogy megcsináljam a nagytakarítást ...
Nem lett az igazi , de annyira nem is maradt ganés.....

http://www.sportmotor.hu/motor...
Tavaly mikor cseréltem láncszettet én is akartam venni.

Mind a kettőt vizsgálgattam én is.

Az ár meg a szerelgetés elijesztett. De szerintem is hasznos dolog.
Főleg hosszú túrákon. Pl ha külföldre megy az ember.