Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyémben is 43539km van és pl furcsa nekem hogy a kawához képest milyen finom a honda váltója,gurulás közbe üresbe teszem a hondát hát a kawánál nem ment ilyen könnyen még volt hogy álló helyeztben is túl billent az üresből a kawa váltója,ez meg mint kés a vajban
Valahogy így kéne:
Hmm....érdekes,úgylátszik keveset mentem a másik olajjal,mert mikor megvettem akkor nemsokáig volt benne másik,aztán azóta motul......lehet csak nekem furi, 21ezer km van a mociba,mentem egy 919RR-el 71 ezer volt benne, castrol 10w-50-es olaj,de az mint a vaj olyan puha volt......na mindegy, nem rossz, csak fura :)
Én is motul 5100 10w40 et használok de nekem nincs ilyen gondom,kawám volt annó motul 5100 et használtam minden finoman ment egyszer mondom szerelőnél van repsol kipróbáltam hát a kawa váltólya nem valami finom volt vele úgyhogy szinte mindíg motul 5100 10w40 et használok minden gépembe.
Olajba mindenbe Motult használok,kocsiba,motorba,teleszkópba.......viszont azt vettem észre,lehet hülyeség.....hogy 5100-es 10w40-es Motul olajjal mintha picit akadna a váltó........létezhet? Nem mindig érzem.....
Sziasztok!

Én is papírlapot hajtok oda......valvoline-t használok,nekem nem dzsuvázott semmit össze és meg is tapadt.....3 rongyért dobálják......
Hát én úgy szoktam hogy felteszem álványra a gépet hajtok valamilyen papírból ilyen u alakot hosszabbat alá teszem a láncnak és amilyen hosszú azon a felületen felülről fújom a görgőkre,jó a papíron is lesz egy kicsi lánc spray lehet kicsit pazarlás de nem tudom,és motult használok.
Jóestét!
Én is a lánc a belsejét fújom, ahogy a kolléga írta, pont úgy. Évek óta mol-ost használok én is, mert fasza, előtte valvoline-t nyomtam, ahogy a legtöbb ismerősöm is, de talán az többet dzsuvázott, és hamarabb ledobta. Egyébként az összefröcsögött felnit nagyszerűen lehet tisztítani pl. féktisztítós ronggyal, de a wd40es ruhadarab még jobb! Egy törlés és tiszta. Persze utána rendes tisztítás, mert a wd40 is vonzza a port.
Road plusz is teflonos
Repsol megoldás lehet neked is
Repsol láncsprayt probaljátok ki.

Kevesebb mocskot termel, szerintem jó. A teflonos mind egykutya.
Megvan. Azt írod hogy a görgők belső felét meg a lábtartón támasztod a kezed. Tehát megtámasztod a kezed és lefelé fújsz.
Én a hátsó lánckeréknél szoktam fújni ezek szerint a külsejét meg így rövidebb szakaszt lehet csak. Lehet ez (is) a probléma?
De akkor ha így nem jól van elég sokan rosszul fújják a láncot. Nem 1-2 embert láttam már aki így fújta.
A Factory Line vált be? Az a teflonos?
Ha más nem ajánl egyebet ami bevált akkor jövőre ez lesz. Bár az árából majdnem 2 mol-osat vennék de nekem elég volt belőle az fix. Pedig a kezemhez meg az idomhoz úgy tapad hogy na csak a lánchoz nem értem miért nem.
Én akkor se szoktam de érthető ez is.

Én ilyenkor amikor elrakom akkor jól befújok egy rongyot WD40-nel
és azzal áttörlöm a vázaz, kormányt, blokkot stb.
Csak tavasszal le kell mosni indítás előtt.

Tavaly elég jól befüstölt tőle :-) vagyis idén
Én is így szoktam lefújni a láncot, csak ilyenkor téli tárolás előtt fújom le az egész felületét, hogy óvjam a korróziótól. Nekem is a MOTUL teflonos cucca vált be a legjobban, ajánlom mindenkinek.
mint a többinél. Csak sokan nem jól csinálják.
Saját tapasztalat a factory line esetében.

első használat előtt tisztítsuk le a láncot. Én petróleummal csinálom mert olcsó. Jól rázzuk fel:-)
Én a lábtartón szoktam megtámasztani a kezemet és úgy pontosan tudom szabályozni, hogy 3-4 centiről fújjam be a láncot.

Szerintem csak a görgőket kell fújni és annak is csak a belső felét. Az oldalát nem, mert annak nincs haszna és csak a port, retket gyűjti. Ja és nem úgy kell fújni, hogy tocsogjon csak vékonyan

1 fújással 300-400 km-t elmegy. Persze ez használattól, időjárástól stb-től is függ. Akkor kell újra fújni ha látszik a görgőn, hogy már kezd kopni.

3-5 fújásonként újra meg kell pucolni a láncot. Ez is időjárás, felhasználás függvénye. Ez az én tapasztalatom, de én néha néha járok földúton vagy murván ahol porol eléggé.

Egyébként a többit is így kéne szerintem használni.

Tisztítás pedig nagyon egyszerű.
ecsettel átkenegetem petróleummal. jó párszor letörlöm aztán mehet rá vékonyan
És mi a technikája ha szabad kérdezni?
Én is kíváncsi vagyok rá, hogy ki mit használ.

Én a motult árulom, de ettől függetlenül mondom.

Én motul factory line spray-t használok. Drága 3700Ft, de ettől nem lesz olyan a kerék, idom stb. Bár van egy technikája, hogy hogyan kell használni.

Egyébként én azért kezdtem el használni és árulni a motul termékeit mert jó a minősége. Nyugodtan lehet ajánlani, nem kell szégyenkezni utána, hogy még is szar.

Nekem 2 fújásra elég még kb. és elfogy. Jövőre kipróbálom a road plusz spray-t. Vevők azt mondják, hogy az is jó.
Sziasztok

Milyen láncspray-t használtok vagy milyet ajánlanátok ami bevált?
Nekem jelenleg Mol teflonos van de már nem sok van benne szerencsére. Az a gond vele hogy mindig hót dzsuvás lesz az első lánckerék és oldalsztender alatt lévő kis idomnyúlvány, hátsó lengővilla, sőt gyakran a farokidom alja is fekete pöttyös lesz tőle. Nekem meg különösen látszik mivel fehér a farokidom.
Ma a délutáni gurulás után levettem az első lánckerék előtti kis fekete borkolatot az is tele dzsuvával. Kipucoltam most 1 ideig majd hátha nem kell az oldalidom alját takarítanom.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Változó.

Nálam az oldalidomon a matrica nincs lelakkozva, de a tankon igen. (Bár az utóbbi inkább festés.)

Szerintem a műanyag idomokon lévő matricákat nem nagyon lakkozzák Hondáéknál.
Nézd meg a fotógalériámat egy van fent ott láthatód hogy milyen lett.....
NEkem is az a színkódom ugyan az!
Én egy profival csináltattam mert full gyárira akartam vissza......
+ meg kellett vennem a gyári amtricákat a farokidomra!
Én a farokidomot meg a sárvédőt fényeztettem újra!
30.000 FT volt baráti alapon mert elég jó ismerősöm a tag!
de ebből több mint a fele az anyag volt.
A gyári piros alá kell még valamilyen takaró szín ami ilyen rózsaszínes tököm tudja mi az......
AZT EL NE FELEJTSD TE SE........
MErt a fényezőm mondta hogyha az alapozó + a gyári szín lenne ráfújva akkor nem ugyan az lenne az árnyalat......
DE ÍGY KIB*SZOTT gyönyörű lett! :)
Teljesen stimm az árnyalat........
Néztem hogy áprilisban fényeztettél egy két dolgot a gépen,nekem majd jön egy fejidomom azt kell fényezni macera az egéssz,mennyiért fényezték a faridomod,hogy viszonyítás képpen hasonlóak biztos máshol is az árak,nekem az ülés alatt a szinkód R-258.
Köszi a megnyugtatást
Szerintem meg nincsen újrafényezve az oldalidomod ugyanis az nekem is teljesen ugyan ilyen hogy látszik a pereme.....és én tuom az enyémről hogy full gyári........
Egyedül a tank van lakkozva és ennyi a többi mind matrica........
Szóval nyugi ..... :)