Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Injektoros igen de meleg állapotban is minimum 1600 a fordulatom alapjáraton
Bal oldalon van, az első lánckerék fölött egy kis tekergető.
Ha jól emlékszem, 2 éve december 24-én 20 fok volt.
Szóval az olajat ne engedjétek le.

Nincs is jobb, mint egy kis karácsonyi motorozás.
Hali
Neked automata szivatós. Nem azért volt magas mert még hideg volt?
Melegen az ideális alapjárat szerintem 1200-1300-as fordulat. Nekem is ennyire van belőve.
Szerintem mindegyik ugyanazt csinálja! Csak amit te linkeltél ott egy potméterrel állítod az ellenállás értékét addig annál amit én linkeltem kapcsolókkal! A drágábbik fokozatmenetesen állítható míg az olcsóbb 5% -onként!
A power commander topikban Ago biztos elmondja a véleményét róla!
Ja és mennyi az ideális alapjárat mert raktam fel videót és sokan azt mondták ugat a kipufogó,de mondtam hogy magas a fordulat szám alap járaton ami igaz is mert közel van az alap járat a 2000 res fordulathoz
F4i cbr en hol lehet állítani az alapjáratot?
Már melyik nem ér szart sem amit te be linkeltél vagy amit én?Na a másik hogy amit linkeltem az akkor nem tudja kiváltani a power commandert?
Ez is ugyanazt tudja. Ugyanúgy az IAT szenzorra kell kötni.
Ja es lényegesen olcsóbb!
Egyébként állítólag szart sem ér!
Valaki ismeri ezt a cuccot?

http://memjet.hu/index.php?opt...
Orulok hogy van meg orult ember,aki nem ijed meg egy kis 10 fok alatti homerseklettol A tavaly decemberben szakado hoban,havas uttesten motroztam a Dominatorral,igaz 50 utcai s 50 enduro gumi volt rajta
Pedig már én is megcsináltam rajta mindent mit a téli álomba ringatás előtt tenni illik. Tegnap délután még tekeregtem vele egy jót és utána jött a pucolás és egyebek majd rákerült a garázsban a téli takaró ponyva. Igaz ha lenne egy két naposabb száraz hétvége akkor még lehet újra kicsomagolom

nalim8 igazi kemény bringás ha ködben is nyomja Csak óvatosan haver
Szia.

Mennyibe kerül egy fokozatjelző?
Micsoda beteg,aberrált dolog elrakni egy motort télire?
Reggel 7 fokban bemotoroztam az 55km-re lévô munkahelyemre, délután meg haza, miközben esett a köd.

Jó volt :)

Egye fene, ha leesik a hó, én is elrakom.
majd nyomj egy válasz gombot, hogy tudjuk kinek ment.

bár így is tudjuk de úgy jobb
Szia,érdekelne a fokozatkijelzö szerelése légyszi küld el a fényképeket róla köszi!
A láncot fújom rendesen kivül belül és takarítom is rendesen csak addigra már le volt kopva róla belülről ilyen egyszerűű........ :)
HOgyne lennék benne a csavargásba jövőre......
És ahogy elnézem sokaknak ugyan az a színösszeállítás van mint nekem piros fekete........ mennyire durva lenne már...... ! :)
nem panaszkodom,bár nem volt 750-es motorom sosem.az viszont biztos,hogy sokszor csodálkoztak már,hogy ez is 600,meg az övék is és mégis csúnyán elnyúlok mellettük :D
Ennek nyilván végsebességben ára van,de az nem érdekel.
A PC és a K&N plusz egy jól kinyitott cső meg még élvezetessé teszi a motorozást.ehhez 6.5-7 litert eszik...
tőlem se vagy túl messze.

Jövőre mehetünk csavarogni ha akarod
Gyönyörű a géped,az enyém is lefeküdt aludni,egy két finomítgatást végzek,mint pl a kipufogó ami volt meg még egy gyári fejidom felhelyezése,hát karcok vannak rajta de hát használt motor.De dúrva lenne egy csomó FS egyrakáson
Azért ám mert az fs egy álom gép én régóta álmodoztam róla
-1,+5 Jézus Mária!
Az úgy gyorsulhat, mint egy 750-es
a másik ilyen motoromon -2/+20 van ;)
miért kellene állandóan váltani?pont,hogy kevesebbet kell visszakapcsolnom.a végsebességet nem tudom pontosan,de nem is érdekel.hogy 230,vagy 250,vagy több,nekem mindegy.viszont ahogy gyorsul,meg emelgeti a fejét...