Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jól tévedek 6500-9500 között van valahol egy "hozott" láncszett csere.
Má mé lenne gond egy Kawa?! Ha neked nem gond...
Persze, hogy hozhatod, csak ide kell szólni előtte időpontot egyeztetni! (Így szezonban ez kb 1-1,5 hetet jelent!)
Köszi a képeket!
Engem meggyőzött ,főleg ahogy írtam is ,ha csak letakatom simán kézzel a nyílást az állam alatt, már akkor is alig van szélzaj.Úgyhogy meg is rendelem.

Üdv!
Szia Bryan! Megvan még a BT003? Érdekelne. Tudnál felrakni közelebbi képet? Melyik keverék?
nalim8: 190/60 zr17 / ez a cbr600f4 mérete
Sharx: nekem a lábtörlő kell, mennyiért adod? :D
Fel, kicsit összehúzza a gumit a felni, magasabb lesz, "hegyesebb", picit rosszabb egyenesfutással, de kanyarban jobb, nagyobb felületen tapad
Gyors segítség kéne,de nagy hülyeséget kérdeznék:

190/50-es gumit fel lehet rakni hátra?

Láttam egy tip-top használtat...
Láncszett cserének mennyi a munkadíja?

Ha viszem a láncot lánckerekeket?

Ja és nekem kawám van, de gondolom ez nem gond.
Részemről nem gond.

Valamelyik nap vagy héten megyek Pécsre szervizbe. (max 2óra szerintem, csak a sebességmérő érzékelőt cserélik)

Szeretném összekötni egy túrával.
útvonal
Az útvonal csak tervezet.
Csak akkor megyek ha jó idő lesz már.

Aki tudna rám várni pécsen míg kicserélik és eljönne az jelezze már :)
1. Fékjavítás és láncszettcsere 20% kedvezménnyel
- fékbetétekre, féktárcsákra és láncszettekre

A kedvezmény munkadíjra nem vonatkozik.

2. 30 pontos átvizsgálás 30% kedvezménnyel
- a gépjármű villamos rendszerének Honda diagnosztikai rendszerrel való átvizsgálását is tartalmazza

3. Bridgestone szezonnyitó kedvezmény
Elnézést, hogy pont a te hozzászólásodhoz írok, de erről jutott eszembe, hogy hivatalosan is HONDA TAVASZI SZERVIZ KAMPÁNY van nálunk!
Minden FÉKBETÉT, FÉKTÁRCSA és LÁNCSZETT akciós, 20%-os kisker kedvezménnyel kapható!
Majd feltöltöm a szórólapot is róla...
3.kör bocsi csak így tudtam feltenni....
2.kör
Nakéremszépen! SISAKZOKNI-sok FIGYELEM!

Itt vannak a kért képek... remélem így látható, hogy miről is van szó.
Használat közben meg nem igazán tudok fotót készíteni, illetve mindenki oda tudja képzelni a saját dinnyéjét
Még annyit a zoknihoz, hogy adnak hozzá egy tépőzáras (felragaszthatós) egységet. Az Én sisakomhoz ezt nem kellett használni, mert nagyon kicsi a rés ahova be kellett erőltetnem.

Én azt mondom, ha valaki ilyen jellegű problémával küszködik, mint a nagyon erős szélzaj annak ez a kis készség megoldhatja a problémáját. Irtó jó érzés hazamenni motorozás után és érteni amit beszélnek hozzám

Eszembe jutott a füldugó dolog megint. Én vágott gyári dobbal (hiányzik az 1/3-a) vettem a motoromat, szép hangja van de nagyon hangos. Néha jó lenne bele egy db killer, haszál valaki olyat? Bele lehet gyömöszni a gyári csőbe egyátalán? Hazafelé lemérem az átmérőt, hátha gyártanak belevalót, bár nem nagy a választék ahogy nézem.
Ha esetleg érdekelne valakit, akkor vannak most jó áron láncszettek ( DID lánc + JT lánckerekek) áttételezni is lehet mert 100Ft különbség van a méretek között. Persze ha hosszabb lánc kell akkor kicsit drágább. De nem vészes.
600F bontott motyói eladóak.
70/6321-829
A köcsög :)

Nekem ezért nincs még fent az új láncszett. Mindenki az mondja, hogy hagyjam ott majd csörögnek ha kész. Nekem sajnos nincs sajtoló vagy milyen szerszámom.

A motort nem hagyom sehol az biztos. Pont azért amit írtál. Az én motorommal ne vagánykodjon senki, ne teszteljék hidegen (se melegen), hogy milyen szépen szabályozik stb stb.

Persze mondtam, hogy akkor csörögj ha van rá egy órád és jövök.
De azóta se csörgött ez ügyben a teló...

Nincs valakinek hozzá eszköze és kedve segíteni?
Kis pénzt tudok érte fizetni.

Valaki máshol már ajánlotta, hogy kicseréli de annyit kért, hogy kicsit hozzárakok és vehetek egy szerszámot hozzá. :) mondom akkor ezt kihagyom.
a mondandóm lényege: különbözőek vagyunk, és ez így van jól
a komoly vásárló el fog jönni, és ha hasonlóan komoly mint Te, meg fogtok tudni állapodni, de lehet sokat kell erre várni...
én amikor a CBR-t vettem, bepróbálkoztam az eladónál hogy az átírást fizesse ő, legalább ennyit alkudjak belőle..
még én éreztem magam szarul, mert az arc eljött velem egy független szervizbe átvizsgálásra, és nem találtak hibát a motoron pedig lekapták az összes idomot róla, ment vele próbakört az egyik srác, amikor pedig mondta milyen szépen lehet vele egykerekezni akkor láttam a tulaj arcán, hogy most kerekeznek először a motororjával, annyira látszott rajta hogy ezért nem szívesen adta oda a szerelőnek..
a lényeg a lényeg, azt mondta az ár fix, elviszi más ha alkudni szeretnék, szüksége van a pénzre.. még én könyörögtem neki utána, hogy ne adja el másnak, csapjunk egymás tenyerébe és megveszem hétvégén.. azóta vagyok boldog cbr tulaj, tökéletes állapotú motort vettem

amikor pedig a Xelvist árultam, 440e JMF-ért raktam fel a hirdetést, hogy 400-ért elvigyék alkuval, így még kerestem is volna rajta egy huszast, mert 380-ért vettem :)
két hónapig érdeklődő sem volt rá, az első jelentkező viszont annyira komolyan gondolta, hogy a szervizes átvizsgálás után 330e JMF-ot ajánlott érte helyben, ha gyalog megyek haza, én pedig kértem 1 nap gondolkodási időt, de már akkor tudtam, hogy odaadom neki, tököm televolt az egésszel és akkor már megvolt a CBR, nem tudtam hol tárolni a csajokat... annyit kértem, hogy ő fizesse az átírást meg az eredetiségvizsgát, és akkor oké. másnap elvitte, 2 hónap múlva meg kaptam egy levelet hogy nem íratták át a motort, kivonták a forgalomból.
valószínűleg alkatrésznek elbontotta a srác, mert nagyon nyomott áron jutott hozzá, pedig annyira örült neki amikor elvitte, boldogabb volt mint én.. ha ezt tudom inkább megtartom, de felhívni nem mertem a srácot mert lehet eltaknyolt és megmurdált valahol a frissen vásárolt vasammal, azt azért nem tudtam volna feldolgozni.. (műszakilag hibátlanul adtam át)
Nekem valami Svájcból behozott NSR-ről magyarázott, hogy az így szép úgy jó, csak nem tudja forgalomba helyezni ezért nem veszi azt meg, de az enyém az csörög, csattog és 1000km-en belül szétfog hullani
Én is alá szoktam tűrni, csak már sikeresen becsípettem a cipzárral, és ki is lyukadt
Hála én még csak kis esőt láttam benne
Ja a spool kabát. Én is szeretem.
Nem nagy vesződés. Visszaszoktam hajtani. Ha nem lenne akkor meg az lenne a baj. Én teszteltem már nagy esőben is. Nem ázik be.
Csináltam egy galériát végre nem csak a rendszámtábla tartóról :D (mindenki osztotta az észt, hogy miért raktam ki galériába, itt a fórumon kérte pár ember). Most csináltam egy típus központúbbat :) http://www.sportmotor.hu/motor...
Szövetre gondolsz?
Jó kis kabát, csak rohadt idegesítő benne az a vízzáró rész a cipzárnál, amit rendesen be kell hajtogatni cipzár felhúzásánál