Régen én is így jártam.
Kecskeméti gyerek. Hirdettem a Futurát 170ért azt hiszem vagy 190tök mind1. Eljött a gyerek meg egy "okos" barátja. Játszották az eszüket. próbálgatták stb. Én ezt is kicserélném meg azt is. amúgy jobb bla bla bla. Mondom jól van fiúk ez ilyen. Kell vagy nem. Mondták, hogy nem és így senki nem fogja elvinni, mert, hogy az "okos" most vett egy rs-t(2000 utánit) és, hogy az milyen fasza. Mondom 93as gépet ne is hasonlítsatok egy 2000 évjáratúhoz. Meg mondom ez 170 az meg 400+. Ez ilyen. Kell vagy nem? Mondták, hogy kösz nem.
Aztán 10-15 perc múlva hívott, hogy itt vannak még a benzinkúton. Gondolkoztak és tesz nekem egy szívességet 80ezret ad érte. Mondom te hülye vagy. Jó akkor 90 és örüljek mert ennyiért senki nem fogja elvinni. Mondom akkor itt rohad el az udvaron és elbúcsúztunk. Motort sikerült eladni másnak :)
Én is sokat töröm a fejem, hogy a következő gép valószínűleg nem idomos, csutka kormányos gép lesz, inkább egy naked, vagy egy túragép. Úgy vagyok, mint Te, jobban szeretek nézelődni, és hosszabb túrákra menni, mint cibálni a gázt!
Bevallom őszintén az idei teljes gatyába rázás után én is elgondolkoztam, hogy megvállok a mocimtól, mindent amit kell cseréltem rajta még az akkut is, szóval most abszolút tipp topp el is kezdtem nézelődni, eltelt 1-2 nap és egy két telefonhívás majd a fejemhez kaptam, hogy hülye leszek beáldozni a jó kis megbízható motoromat egy másik lutri kedvéért...szóval marad a moci.
Amúgy én azért nézegettem mást mert kicsit úgy érzem, hogy mégsem az én világom ez a sportosabb stílus, 1250-es abs-es suzuki banditokat néztem egész egyszerűen azért mert inkább hosszú túrákat favorizálok és azokra a cbr nekem kényelmetlen viszont túrából meg évi 1-2 van... ezért az 1-2 alkalomért meg nem akarom beáldozni a megbízható mocimat. Bocsánat cbr társak, de hát ez az igazság, majdnem megszállt az ördög :D
~3 évvel ezelőtt , mikor árultam az NSR 125R-em. Akkor lejöttek Kecskemétről megnézni (első érdeklődő) , és olyan hülyeségeket beszélt össze-vissza, még a szerelője is, hogy az már szánalmas volt. Még a végén ki akarta velem fizettetni az útiköltségét, mert hogy átbasztam, aztán jól kiröhögtem és mondtam viszlát. A végén volt pofája egy nevetséges összeget kibökni... A második érdeklődő már el is vitte, mert tényleg semmibe nem lehetett belekötni a motoron, egyedül a gumik nem voltak újak, de így a piaci ár legalján volt az ára...
Semmi komoly, egy szemműtétről van szó, ami nagyban elősegíti az életemet, csak 300-e forint környékére rúg, így valamit fel kell adni, és enni sajna muszáj
Nem rossz ötlet :D Tavaly egyébként úgy volt hogy F2-est vagy F3-ast veszek,de inkább gyűjtöttem még pénzt. Már elterveztem hogy F4-est veszek és kicsit makacs is vagyok úgyhogy minden bizonnyal F4-lesz. Egyébként korához képest nagyon szép a tied (így képek alapján :D) Egyébként miért akarod eladni,ha nem titok?
Én megmondtam neki, hogy nem fél millió az ára, hanem 495 ezer, és az is irányár, de hadd ne én a telefonon alkudjam le az áramat
Azt is tudtára adtam, hogy azért 495 az ára, mert 460 at akarok kapni érte, ha Ő az alatt gondolkodik, akkor el se induljon, mert feleslegesen utazik....erre jött a nagy 40 ezres ajánlata....hogy pestről lejön szabolcsba kirándulni, és még keres 40 ropit...
nem rossz ötlet végülis, de azóta nem keresett
VasziCBR
Tudom miről beszélsz :) Bő 1 hete nézte meg a motoromat (legalább eljött és megnézte de kár volt) 1 hasonló kaliberű csávó. Még most is idegesít ha rá gondolok. 1,5 óráig nézte a motort kb úgy fél óra után kezdett leesni hogy mintha direkt idegesítene, kóstolgat. Hátsó gumiba tudott belekötni h kopottas. Mondom ezt a szezont még kibírja. Erre mondja oké igazad van. Nincs kormányzár mondom 2 ezer ft. Végül kiböki hogy 80-ért adod? Ekkor elég csúnyán nézhettem rá. Elmosolyodott. Mondtam h annyiért nem eladó mind 1 ha megmarad. Utánna egyből jó mennyi a legalja mondtam 1 összeget,erre kinyögi hogy ha 1 öreg ember hozta volna ki megvenné. Még gondolkozik.
Vannak ilyen emberek sajnos...
Én árulom most az enyémet.
Felhívott egy 40 éve motorozó illető, hogy Őt nem fogom tudni át*szni, szóval mondja el neki mindent. Mondom ok, kezdem. 2 éve van nálam a gép, mindent ami szükséges (olaj, gyertya, fékbetét, levegőszűrő, szimeringek elől) kicseréltem. Mondja ok, ne vakítsam, mindenki ezt mondja.
Következő kérdése:
-Volt e törve a gép.
-Nem törve nem volt, előttem az előző tulajok egyike csúszott vele a bal oldalával, de szépen rendbe van rakva, visszamatricázva a gyári állapotra.
Erre Ő:
Okés akkor egy 16 éves törött motorért miért kérek fél millió forintot, amikor Pécset van egy karcmentes 450-ért.
Mondtam neki, hogy ha van egy karcmentes olcsóbban mint ez, akkor azt kell megvenni, és le akartam rakni a telefont, de azért megjegyezte, ha 420 ért megválnék tőle hívjam nyugodtan.
Mondtam neki, hogy nem kenyérre kell, meg addig is szívesen motorozok vele, de nézzen nyugodtan a bal válla fölött hátrafele a jobb szemével, amíg én nem hívom....
ilyen embernek nem is szívesen adnám oda.
Előállt egy olyan verzióval is, hogy 500 km oda vissza az út, Ő eljön megnézi, de ha talál rajta hibát, akkor én fizetek neki 40 ezer forint útiköltséget.....16 éves motoron....még most is felidegesít a stílusa, ahogy előadta magát
Figyelembe fogom venni. Olyat fogok keresni ami korához képest jó állapotú,nem szalonállapotú. Még egyszer köszönöm a rengeteg segítséget és a tanácsokat.
Köszönöm szépen a rengeteg segítséget.
Nagyon jó fejek vagytok. Úgy látom jó kis társaság ez, remélem jövő héttől motor szempontjából is közétek fogok tartozni.
Igen Predakon, az a baj ha az ember magának nézi a motort zsebében van a pénz elkapja a hév olyan motor is tetszik neki és megvenné, amit ha másnak nézne lehet nem ajánlaná. Motornézéskor ezért fogok feltétlenül unokatesómmal menni, mert neki is CBR 600 F4-ese van. Jól ismeri, ért is hozzá egyébként autószerelő.
Ide kapcsolódik, hogy elment unokatesóm meg a haverja motort nézni (meg is vették) BMW F 650 Gs ezek normál küllős kerekűek mint az Mz. Másnap körbenézem a motort. Mondom nekik hogy ebből 1 küllő hiányzik. Hát ők észre sem vették :) Több szem többet lát és sajna könnyen megtetszhet az embernek 1 rosszabb gép is ha magának nézi... Bár mondjuk szerencsére az az 1 küllő hiánya nem nagy tragédia :)
Azért még a nagy rózsaszín köd előtt azt se felejtse el a nézelődő, hogy nem 1-2-3 éves motorokról van szó, nyílván mindenki tip top motort akar venni de azért gondolkozz azon is hogy ezek a motorok nem mai vasak és nem is te leszel az utolsó tulajuk. Sokan kicsit tévedésben vannak ezekkel a dolgokkal szerintem és már ha egy műanyag ragasztást látnak azonnal felvágják az ereiket.
Nekem 2001/06. havi a motorom és bizony nem volt tipp topp az idom az amikor vettem (persze észre sem vettem mert elvakított a vágy :)) de utólag sok minden kiderül. Szóval csak azt akartam ezzel jelezni, hogy ne szalon állapotú motort keress hanem olyat ami korának megfelelően van tipp topp állapotban.
Én nem láttam az írást. De leírom én mire gondolok.
Idomok belsején biztos látszik a hegesztés. Mond neki, hogy hozz egy csavarhúzót mert lekapjuk az oldalidomot
Javaslom vigyetek egy erős zseblámpát és világítsatok be ahova tudtok. Villanyak, váznál festésnyomok, kopások, hegesztések.
Nem tudom, hogy a típusnál mennyire könnyű vagy szopás felnyitni a tankot de ha van rá mód akkor azt emeljétek vagy nyissátok fel.
Én még a tankba is beleszoktam nézni, hogy rozsdás-e.
Szerelő a legtisztább ahogy Stifi is írja.
Én ha egyszer veszek még mocit akkor csak úgy veszek.
egy óra munkadíj az nem sok. de 20-30 ezeret nem fizetnék ha szar lenne a motor.
ez a kopott gumi rossz példa mert ehhez nem kell szerelő.
A fizetés megbeszélés kérdése. Pl ha kiderül, hogy estek vele de minden ok a motorral és szépen rendbe van rakva de a vevő mégis úgy dönt, hogy így nem kell akkor ne fizessen potyára.
Meg ha kiderül, hogy ezt kell cserélni meg azt és bekerül 40-50ezerbe. Akkor a vevő tud alkudozni, hogy oké megveszem stb stb de akkor felét vállald át a javításnak vagy akármi.
Hoppá a biztosítékról nem tudtam hogy gyengéjük. A vezérműlánc feszítőt és a feszültség szabályzót tudtam. Köszi a felvilágosítást stifi
Petya a te mocid nagyon szép. Képeken amit én néztem az is szép. Azt esetleg miből lehet megállapítani hogy a motorral estek vagy sérült volt ha például az idomokat frankón rendberakták? Olvasgatom a fórumot 1 ideje tudom hogy valaki írt 1 ilyen pontot a mocin amiből meg lehet állapítani h dőlt vagy estek vele de nem találom azt az írást sajna. Szóval aki ezt írta vagy aki tudja mi ez a pont az legyen szíves ossza már meg velem Előre is köszönöm
És az eddigi sok válaszotokat is köszönöm. Remélem nem vagyok kiakasztó a sok kérdésemmel
Az én CBR-em olaszból való. Mikor keresgéltem az itthoni használtmotor piacon ezt a típust, a képek alapján ez tűnt a legjobb választásnak. Az eladó szerint egy 47 éves digó hajtotta. Elmentünk megnézni, és tényleg nem tudtunk mibe belekötni, látszott, hogy vigyáztak rá. Az ára is baráti volt az itthoniakhoz képest, még úgy is, hogy én papíroztattam. Szerintem nagy mázlim volt vele...
MERT
Nemrég jártam Olaszországban kocsival, és ezek után 2x is meggondolnám, hogy onnan vegyek-e valamit. Szóval jól meg kell nézni, nem volt-e törött, mert nem normális dolog ahogy közlekednek.
Kecskeméti gyerek. Hirdettem a Futurát 170ért azt hiszem vagy 190tök mind1. Eljött a gyerek meg egy "okos" barátja. Játszották az eszüket. próbálgatták stb. Én ezt is kicserélném meg azt is. amúgy jobb bla bla bla. Mondom jól van fiúk ez ilyen. Kell vagy nem. Mondták, hogy nem és így senki nem fogja elvinni, mert, hogy az "okos" most vett egy rs-t(2000 utánit) és, hogy az milyen fasza. Mondom 93as gépet ne is hasonlítsatok egy 2000 évjáratúhoz. Meg mondom ez 170 az meg 400+. Ez ilyen. Kell vagy nem? Mondták, hogy kösz nem.
Aztán 10-15 perc múlva hívott, hogy itt vannak még a benzinkúton. Gondolkoztak és tesz nekem egy szívességet 80ezret ad érte. Mondom te hülye vagy. Jó akkor 90 és örüljek mert ennyiért senki nem fogja elvinni. Mondom akkor itt rohad el az udvaron és elbúcsúztunk. Motort sikerült eladni másnak :)
Amúgy én azért nézegettem mást mert kicsit úgy érzem, hogy mégsem az én világom ez a sportosabb stílus, 1250-es abs-es suzuki banditokat néztem egész egyszerűen azért mert inkább hosszú túrákat favorizálok és azokra a cbr nekem kényelmetlen viszont túrából meg évi 1-2 van... ezért az 1-2 alkalomért meg nem akarom beáldozni a megbízható mocimat. Bocsánat cbr társak, de hát ez az igazság, majdnem megszállt az ördög :D
Megsúgom utálom őket :)
Én ha hirdetek motort akkor ki szoktam írni, hogy megrögzött alkudozók, tesztpilóták és okoskodót ne is hívjanak :)
használtgumit is árulunk és szerintem jó áron is, de ott is ez a szitu.
Amit keresnek: 5ezer Ft vagy olcsóbb legyen, 99%-os, max 1 éves, tapadjon mint az állat és ne kopjon... Ja és ingyen postázzuk már el ha :)
Belőlük élünk, de néha mondom, hogy szerintem vegyél inkább a boltban ha találsz ennyiért :)
Azt is tudtára adtam, hogy azért 495 az ára, mert 460 at akarok kapni érte, ha Ő az alatt gondolkodik, akkor el se induljon, mert feleslegesen utazik....erre jött a nagy 40 ezres ajánlata....hogy pestről lejön szabolcsba kirándulni, és még keres 40 ropit...
nem rossz ötlet végülis, de azóta nem keresett
Tudom miről beszélsz :) Bő 1 hete nézte meg a motoromat (legalább eljött és megnézte de kár volt) 1 hasonló kaliberű csávó. Még most is idegesít ha rá gondolok. 1,5 óráig nézte a motort kb úgy fél óra után kezdett leesni hogy mintha direkt idegesítene, kóstolgat. Hátsó gumiba tudott belekötni h kopottas. Mondom ezt a szezont még kibírja. Erre mondja oké igazad van. Nincs kormányzár mondom 2 ezer ft. Végül kiböki hogy 80-ért adod? Ekkor elég csúnyán nézhettem rá. Elmosolyodott. Mondtam h annyiért nem eladó mind 1 ha megmarad. Utánna egyből jó mennyi a legalja mondtam 1 összeget,erre kinyögi hogy ha 1 öreg ember hozta volna ki megvenné. Még gondolkozik.
Vannak ilyen emberek sajnos...
Felhívott egy 40 éve motorozó illető, hogy Őt nem fogom tudni át*szni, szóval mondja el neki mindent. Mondom ok, kezdem. 2 éve van nálam a gép, mindent ami szükséges (olaj, gyertya, fékbetét, levegőszűrő, szimeringek elől) kicseréltem. Mondja ok, ne vakítsam, mindenki ezt mondja.
Következő kérdése:
-Volt e törve a gép.
-Nem törve nem volt, előttem az előző tulajok egyike csúszott vele a bal oldalával, de szépen rendbe van rakva, visszamatricázva a gyári állapotra.
Erre Ő:
Okés akkor egy 16 éves törött motorért miért kérek fél millió forintot, amikor Pécset van egy karcmentes 450-ért.
Mondtam neki, hogy ha van egy karcmentes olcsóbban mint ez, akkor azt kell megvenni, és le akartam rakni a telefont, de azért megjegyezte, ha 420 ért megválnék tőle hívjam nyugodtan.
Mondtam neki, hogy nem kenyérre kell, meg addig is szívesen motorozok vele, de nézzen nyugodtan a bal válla fölött hátrafele a jobb szemével, amíg én nem hívom....
ilyen embernek nem is szívesen adnám oda.
Előállt egy olyan verzióval is, hogy 500 km oda vissza az út, Ő eljön megnézi, de ha talál rajta hibát, akkor én fizetek neki 40 ezer forint útiköltséget.....16 éves motoron....még most is felidegesít a stílusa, ahogy előadta magát
Nagyon jó fejek vagytok. Úgy látom jó kis társaság ez, remélem jövő héttől motor szempontjából is közétek fogok tartozni.
Igen Predakon, az a baj ha az ember magának nézi a motort zsebében van a pénz elkapja a hév olyan motor is tetszik neki és megvenné, amit ha másnak nézne lehet nem ajánlaná. Motornézéskor ezért fogok feltétlenül unokatesómmal menni, mert neki is CBR 600 F4-ese van. Jól ismeri, ért is hozzá egyébként autószerelő.
Ide kapcsolódik, hogy elment unokatesóm meg a haverja motort nézni (meg is vették) BMW F 650 Gs ezek normál küllős kerekűek mint az Mz. Másnap körbenézem a motort. Mondom nekik hogy ebből 1 küllő hiányzik. Hát ők észre sem vették :) Több szem többet lát és sajna könnyen megtetszhet az embernek 1 rosszabb gép is ha magának nézi... Bár mondjuk szerencsére az az 1 küllő hiánya nem nagy tragédia :)
Nekem 2001/06. havi a motorom és bizony nem volt tipp topp az idom az amikor vettem (persze észre sem vettem mert elvakított a vágy :)) de utólag sok minden kiderül. Szóval csak azt akartam ezzel jelezni, hogy ne szalon állapotú motort keress hanem olyat ami korának megfelelően van tipp topp állapotban.
Idomok belsején biztos látszik a hegesztés. Mond neki, hogy hozz egy csavarhúzót mert lekapjuk az oldalidomot
Javaslom vigyetek egy erős zseblámpát és világítsatok be ahova tudtok. Villanyak, váznál festésnyomok, kopások, hegesztések.
Nem tudom, hogy a típusnál mennyire könnyű vagy szopás felnyitni a tankot de ha van rá mód akkor azt emeljétek vagy nyissátok fel.
Én még a tankba is beleszoktam nézni, hogy rozsdás-e.
Szerelő a legtisztább ahogy Stifi is írja.
Én ha egyszer veszek még mocit akkor csak úgy veszek.
ez a kopott gumi rossz példa mert ehhez nem kell szerelő.
A fizetés megbeszélés kérdése. Pl ha kiderül, hogy estek vele de minden ok a motorral és szépen rendbe van rakva de a vevő mégis úgy dönt, hogy így nem kell akkor ne fizessen potyára.
Meg ha kiderül, hogy ezt kell cserélni meg azt és bekerül 40-50ezerbe. Akkor a vevő tud alkudozni, hogy oké megveszem stb stb de akkor felét vállald át a javításnak vagy akármi.
Petya a te mocid nagyon szép. Képeken amit én néztem az is szép. Azt esetleg miből lehet megállapítani hogy a motorral estek vagy sérült volt ha például az idomokat frankón rendberakták? Olvasgatom a fórumot 1 ideje tudom hogy valaki írt 1 ilyen pontot a mocin amiből meg lehet állapítani h dőlt vagy estek vele de nem találom azt az írást sajna. Szóval aki ezt írta vagy aki tudja mi ez a pont az legyen szíves ossza már meg velem Előre is köszönöm
És az eddigi sok válaszotokat is köszönöm. Remélem nem vagyok kiakasztó a sok kérdésemmel
MERT
Nemrég jártam Olaszországban kocsival, és ezek után 2x is meggondolnám, hogy onnan vegyek-e valamit. Szóval jól meg kell nézni, nem volt-e törött, mert nem normális dolog ahogy közlekednek.