vezérműláncfeszítő, fesszabályzó, biztosítékok
ezeket nézd meg meg szeretnek behalni, elkorrodálni a típuson, és le tudod alkudni az árából ha cserés vagy takarítani kell (a biztosítékokat)
más típushibája nincsen. legyen karbantartva, kötelező dolgok legyenek rajta időben cserélve (számlával, szervizkönyvvel)
24-ezrenként gyertyacsere és szelephézag ellenőrzés a kötelező, egyébként 6ezrenként olaj, a többi kopó alkatrész meg amikor szükséges..
szerelő mindenképpen lássa, egy honda márkaszerviz 1 óra munkadíjért komplett átvizsgálást ad, én nem szoktam emlegetni hogy ha nincs rendben a motor akkor nem fizetem, mert elijeszted az eladót vele.. (például ha kopott a gumi, akkor is ő fizeti? vagy csak akkor ha ketté volt törve a váz és erről nem szólt? egyszerűbb ha a vevő fizet szerintem..)
Húú az durva. Értem. Hát akkor mindenképpen erőltetni fogom a szervízt. Finoman szólva unokatesóm sem volt elájulva mikor mondtam neki hogy az 1-ik motor amit kinéztem Olaszból behozott. Mindenképpen megnézem mert közel van és útba esik a másikhoz képest. Ha mind a 2 jónak fog mutatkozni a másikra fogok hajlani inkább, ami nem Olaszból behozott... Köszi a segítségeket
Ha valakinek van még véleménye ne tartsa magában
A szervizt mindenkeppen eroltesd, a legutolso olasz motoros elmenyeim egy vaz csavarodott hornet volt es eky kawa..a cumi az volt hogy eloszor nem latszott rajta semmi, aztan a gumi kopasa azonnal elarulta hogy nagyon nem egy nyomon halad a hornet :S
A masik egy olaszbol hozott kawa volt, aminek a villaja konkretan a hutoig hajlott vissza, ezt csereltek de a villanyakat nem, szimering allandoan eresztette az olajat a feszultseg miatt.
Ez 1 jó ötlet Megemlítem a srácnak majd. Ha esetleg valaki vett már ilyen motort tapasztalatait továbbra is várom
Egyébként a motor nem kereskedőnél van. 1 srác vette saját részre Olaszból tavaly. Most elvileg kocsit akar ezért adja el. Elvileg csak 20 ezer 200km van benne ezt nehezen tudom elhinni. Bár ez mellékes. 2 közül legyen az egyik jó legalább :)
Az eddigi segítséget köszönöm
Igen tudom :-)
ha biztosra akarsz menni akkor beszéld meg az eladóval, vigyétek el szervizbe. állapotfelmérésre. ha minden ok akkor te fizeted. ha nem akkor nem veszed meg és ő fizeti. ha gond nélkül belemegy akkor valószínű tényleg jó. ha nem akkor keress másikat. m3 kawánál volt ilyen. Mértek teljesítményt. Egyenesfutást stb stb. 20 vagy 30 ezer volt. és adtak róla papírt.
Én sajnos ezt az enyémnél nem játszottam meg. És akárhogy megnéztem itthon azért találtam rajta hibákat amiket ha vételnél látok nem veszem meg a motort.
Egy jó szervizes lehet 5perc alatt megmondja ránézésből
Nem azt mondtam hogy mondjatok el mindent. Ismerem a típust unokatesómnak ugyan ilyen van. Én csak arra lettem volna kíváncsi hogy meg szabad-e venni 1 olaszból behozottat és ha igen mit kell rajta megnézni az átlagosnál jobban. Nem 1-2 fillérről van szó, jó mocit szeretnék venni...
A segítségeteket szeretném kérni. Jövő héten megyek megnézni 2 db Honda Cbr 600 F4-est (persze ha még meglesznek). Az 1-ik első magyar gazdás,de ő Olaszból hozta be. Érdemes-e 1 ilyen motort megvenni (ha jónak tűnik persze). Nagyon sok rosszat hallottam az olaszból behozott motorokról. Ha igen akkor mire érdemes esetleg jobban odafigyelni az ilyen behozott motornál, mint 1 olyannál ami végig hazánkban volt?
A másikról nincs ilyen infó hogy behozott lenne.
Vett már egyébként közületek valaki Olaszból behozott mocit,és ha igen bevált-e?
Segítségeteket előre is köszönöm
Üdvözlettel: Jámbi
Remélem feldobsz pár képet erről a "sisakzokniról",ahogy ígérted.Éppen tesztelgetem a füldugókat,de engem Qrvára zavar,hogy nem hallani a környezetet és nyomást érzek a fülembe.Amúgy van egy 20-éve tartó fülcsengésem amit a szélzaj még felerősít. Biztos,hogy működik a dolog mert a leirásod olvasása után kipróbáltam,hogy a kezemmel eltakartam az áll résznél a nyílást(ahova van szerelve a zokni)és így is szinte megszűnt a sisakban a szélzaj.Őszintén nekem igy elsőre jobban bejön mint a füldugók.
Nem, én is voltam és bár szégyenlem, de kocsival mentünk ki körülnézni. Viszont láttam a motorodat. Mi megvártuk, hogy elinduljon a felvonulás, de akkor már elég jól kezdett esni.
ezeket nézd meg meg szeretnek behalni, elkorrodálni a típuson, és le tudod alkudni az árából ha cserés vagy takarítani kell (a biztosítékokat)
más típushibája nincsen. legyen karbantartva, kötelező dolgok legyenek rajta időben cserélve (számlával, szervizkönyvvel)
24-ezrenként gyertyacsere és szelephézag ellenőrzés a kötelező, egyébként 6ezrenként olaj, a többi kopó alkatrész meg amikor szükséges..
szerelő mindenképpen lássa, egy honda márkaszerviz 1 óra munkadíjért komplett átvizsgálást ad, én nem szoktam emlegetni hogy ha nincs rendben a motor akkor nem fizetem, mert elijeszted az eladót vele.. (például ha kopott a gumi, akkor is ő fizeti? vagy csak akkor ha ketté volt törve a váz és erről nem szólt? egyszerűbb ha a vevő fizet szerintem..)