Én megcsináltam word-be azt a papírt, amit hozzá adtak. Előzőnek rá volt ragasztva... Így meg addig érvényes ameddig akarom, a vonalkódot generátorral csináltam
Ha a levegő rendszerben passzolnak a tömítéseid, én egyértelműen a légszűrőt okolnám kapásból. (Szemléltető példa: próbálj meg átfújni egy ojan szivacson, amit előtte vízbe merítettél)
A Ram-Air rendszer szelepével(?) kapcsolatban még nem tudok válaszolni (nekem F4 van), egyelőre még nem ismerem az F3 rendszerét. Sorry.
sziasztok Srácok.
Lenne kérdésem még pedig a következő. Nekem van egy 1997-es honda cbr f3-as gépem.Összecsuktam a gépet de már megy. Fejtetőn állt nagyon sokáig baleset után, összefolyt benne minden a légszűrőn keresztül folyt az olaj meg ilyenek. Nah most a légszűrőt nem cseréltem még ki de csinálhat olyat hogy nem neged át elég levegőt és ebből kifolyólag a motor nem megy? 180-nál meghal de teljesen meg bizonyos fordulatokon. Illetve a kérdésem van ugye a gépbe ram air rendszer és abban van egy szelep. Egy elektromos szelep azt hogy lehet megnézni hogy rossz-e? Kinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata. Válaszotok várom tisztelettel Dávid zsolt.
Sziasztok Hondások
Bala079 érdekel még az f2 oldalidom ? mert már csak az van meg
Ha érdekel keress , megeggyezünk , elküldöm postán.
Megtalálsz a 900 RR -en
Én szívesen mennék ki, a baj csak az ha a pároméknál sem bírom ki még 2 hónapig sem haza kell mennem legalább pár órára... hát még kinn... pedig tényleg szívesen mennék, de örökre nem hagynám itt, vagy a Bakonyt is vinném...
Szeretnék egy olyat kérdezni hogy mennyire bonyolult kiszedni F4i-nek a helyzetjelző izzóját elölről az orrából?
Mert szeretnék bele másikat és igazából eddig még hiába néztem be oda lámpával alulról-felülről sehonnan nem látom a helyzetjelző foglalatót! Bonyolult kiszedni? Vagy szét kell bontanom?
Kérem akki csinálta már ezen a típuson ossza meg velem!
Tudtommal az F2 - nél az Olajmennyiség villaszáranként: 2,5 dl
SZABAD ? ? ? ?
A Ram-Air rendszer szelepével(?) kapcsolatban még nem tudok válaszolni (nekem F4 van), egyelőre még nem ismerem az F3 rendszerét. Sorry.
Lenne kérdésem még pedig a következő. Nekem van egy 1997-es honda cbr f3-as gépem.Összecsuktam a gépet de már megy. Fejtetőn állt nagyon sokáig baleset után, összefolyt benne minden a légszűrőn keresztül folyt az olaj meg ilyenek. Nah most a légszűrőt nem cseréltem még ki de csinálhat olyat hogy nem neged át elég levegőt és ebből kifolyólag a motor nem megy? 180-nál meghal de teljesen meg bizonyos fordulatokon. Illetve a kérdésem van ugye a gépbe ram air rendszer és abban van egy szelep. Egy elektromos szelep azt hogy lehet megnézni hogy rossz-e? Kinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata. Válaszotok várom tisztelettel Dávid zsolt.
Bala079 érdekel még az f2 oldalidom ? mert már csak az van meg
Ha érdekel keress , megeggyezünk , elküldöm postán.
Megtalálsz a 900 RR -en
A sok seggarcúnak"nem éri meg"motoros napokat szervezni a ringen
Lehet menni pannóniára,slovákiaringre esetleg brno-ba
Egyre "jobbak" a kilátások.
http://www.motorinfo.hu/magazin/2011/04/13/se_hungaroring
_se_ob/
Én nem értem mi van az emberek fejével.!
Köszi, hogy megosztottad velünk ezt a gyöngyszemet!
Szeretnék egy olyat kérdezni hogy mennyire bonyolult kiszedni F4i-nek a helyzetjelző izzóját elölről az orrából?
Mert szeretnék bele másikat és igazából eddig még hiába néztem be oda lámpával alulról-felülről sehonnan nem látom a helyzetjelző foglalatót! Bonyolult kiszedni? Vagy szét kell bontanom?
Kérem akki csinálta már ezen a típuson ossza meg velem!
ja majdnem kihagytam a másik uncsitesimat kenvitzbe festő, válalkozsó ő is