Drága oldalbordámnak csak egy dolog nem tetszik a bringáján, ez a nagy kidörrentő. Nem tud valaki olyan megoldásról, hogy valahogy feljebb tenni az ülés alá, vagy valami hasonló? Mint az RR-en. Mert már nagyon nézegeti az RR-t, és így lehet, hogy kénytelen leszek majd venni egyet neki, amit egyenlőre kihagynék, szóval jó lenne valami megoldás erre.
Rendőrvic
Karácsony reggelén a lovas rendőr figyeli az útkereszteződést.
Észrevesz egy kisfiút, aki egy vadonatúj, csillogó biciklivel kerekezik.
Odaszól neki:
- Szép új bringád van! Csak nem a Télapó hozta?
- De igen! - így a fiúcska.
- Na akkor jövőre mondd meg a Télapónak, hogy lámpát is hozzon rá! - mondja a rendőr, és átad egy büntetőcédulát.
A fiú elmenőben még visszaszól:
- Szép lovad van, ami azt illeti! Csak nem neked is a Télapó hozta?
- De igen - veszi a rendőr a tréfát - persze, hogy az.
- Na akkor mondd meg a Télapónak, ha jövőre is lovat hoz neked, akkor a faszt a ló alá tegye, ne a hátára!
Tudtam, hogy ismerős a neved valahonnan. Mikor mondtad a telefonba, hogy mivel foglalkozol már kezdtem gyanakodni.
Megkaptam a képeket, és tetszik, benne vagyok a vételben, szerintem majd holnap felhívlak és megbeszéljük a többit.
Jól van, ezt a kuplongolás dolgot én is így gondoltam és így is csináltam eddig (ezen a kemény 500 km-en amit eddig mentem a géppel ). Amikor téptem neki akkor inkább kapaszkodtam, minthogy a kuplungot piszkáljam, lefelé pedig mindig használom.
Végül is 3 crossom is volt, amiket évekig kuplung nélkül váltogattam felfelé és soha nem volt semmi bajuk, igaz mindhárom Honda volt!
A videóhoz meg még annyit, hogy tényleg brutális sokat kibírhatnak ezek a gépek. Látszik, hogy a blokk már egy nagyon kiforrott koncepció.
tudom, elmentem a gyárba és onnan hoztam fél ár ért csak ebay-en nem tudod melyik kinai gyár rakja fel a hírdetést mert vannak szutykok meg vannak akik eredeti japán minöségben gyártanak.
Az utángyártott dolgok álltalában ilyenek, de ennyi pénzért szerintem is belefér, no meg aki szeret barkácsolni az még szívesen is foglalkozik ilyesmivel
kell neki egy egynapos foglalkozás, csiszolás, faragács, sorjázás meg ilyenek. Szóval nem nagy munkák, inkább szopatós munkák mint kifaragni a lyukakbol a festéket meg lakkot stb
de szerintem 45 ért ez teljesen belefér... ja és másfélszer VASTAGABB mint a gyári idom szóval ezt lehet gyürni meg hajtogatni hogy ileszkedjen
van unokatesómnak egy CBR 600 F1es 88as Hurricane-je 4 évesen vette amerikában, hazaküldte és 10 évig nem tudta ( nem is nagyon foglalkozott vele) forgalomba helyezni. Így van egy 23 éves CBR 28000 kilométerrel, persze ezt sem hinné el senki ha el akarnám adni, de nem akarom.. Most újítottuk fel , át lett festve, felmatricázva, rendbetéve.. Érdekes egy gép, de még mindíg nagyon bika. Majd lövök képeket ha érdekel titeket
Ha tudnál megint, én kérnék egy szettet.:-)
Ezt vadásztam hónapokig, a kollégák tudják:-D