Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah, látom honnét van a cucc.:-)
Ha tudnál megint, én kérnék egy szettet.:-)
Ezt vadásztam hónapokig, a kollégák tudják:-D
Mennyibe van ez neked?
Festetted, vagy vettél kész idomokat?
telefon, gps szóbajöhet!
Hali
Az a helyzet volt itt egy srác és el is vitte a dzsekit.
Sajnálom
Kedves Kollégák!

Drága oldalbordámnak csak egy dolog nem tetszik a bringáján, ez a nagy kidörrentő. Nem tud valaki olyan megoldásról, hogy valahogy feljebb tenni az ülés alá, vagy valami hasonló? Mint az RR-en. Mert már nagyon nézegeti az RR-t, és így lehet, hogy kénytelen leszek majd venni egyet neki, amit egyenlőre kihagynék, szóval jó lenne valami megoldás erre.

Köszi!
ú ha lenne lé megvenném azonnal
Azt szeretném megkérdezni, hogy az ülés alatti fekete idom különbözik-e a 600F és FS-en? A lámpa formája miatt gondolom igen...
Sziasztok.
Van egy CBR-600f2 pc-25 komplett blokkom 30ezerAlku nélkül adok egy karbisortis hozzá!
Nem, Pesten tanultam és 1 éve diplomáztam. Viszont a barátnőm szolnoki. Látom te is az vagy az adatlapod szerint...
véletlenül nem Miskolcon tanulsz?
ez nagyon bitang !
Rendőrvic
Karácsony reggelén a lovas rendőr figyeli az útkereszteződést.
Észrevesz egy kisfiút, aki egy vadonatúj, csillogó biciklivel kerekezik.
Odaszól neki:
- Szép új bringád van! Csak nem a Télapó hozta?
- De igen! - így a fiúcska.
- Na akkor jövőre mondd meg a Télapónak, hogy lámpát is hozzon rá! - mondja a rendőr, és átad egy büntetőcédulát.
A fiú elmenőben még visszaszól:
- Szép lovad van, ami azt illeti! Csak nem neked is a Télapó hozta?
- De igen - veszi a rendőr a tréfát - persze, hogy az.
- Na akkor mondd meg a Télapónak, ha jövőre is lovat hoz neked, akkor a faszt a ló alá tegye, ne a hátára!

Tudtam, hogy ismerős a neved valahonnan. Mikor mondtad a telefonba, hogy mivel foglalkozol már kezdtem gyanakodni.
Megkaptam a képeket, és tetszik, benne vagyok a vételben, szerintem majd holnap felhívlak és megbeszéljük a többit.
Nekem meg 53.000-re
ok. de én nem sűrűn járok japánba de kínába se
Jól van, ezt a kuplongolás dolgot én is így gondoltam és így is csináltam eddig (ezen a kemény 500 km-en amit eddig mentem a géppel ). Amikor téptem neki akkor inkább kapaszkodtam, minthogy a kuplungot piszkáljam, lefelé pedig mindig használom.
Végül is 3 crossom is volt, amiket évekig kuplung nélkül váltogattam felfelé és soha nem volt semmi bajuk, igaz mindhárom Honda volt!

A videóhoz meg még annyit, hogy tényleg brutális sokat kibírhatnak ezek a gépek. Látszik, hogy a blokk már egy nagyon kiforrott koncepció.
nem japán... kína
én nem sűrűn járok japánba
tudom, elmentem a gyárba és onnan hoztam fél ár ért csak ebay-en nem tudod melyik kinai gyár rakja fel a hírdetést mert vannak szutykok meg vannak akik eredeti japán minöségben gyártanak.
Az utángyártott dolgok álltalában ilyenek, de ennyi pénzért szerintem is belefér, no meg aki szeret barkácsolni az még szívesen is foglalkozik ilyesmivel
ebayen 90 körül kompletten lehet venni repsol, movistar, meg mittomén milyen idom szettet. de abba minden van.. és F2estől egészen sokféle tipusra
hát a passzolás már kicsit érdekesebb történet

kell neki egy egynapos foglalkozás, csiszolás, faragács, sorjázás meg ilyenek. Szóval nem nagy munkák, inkább szopatós munkák mint kifaragni a lyukakbol a festéket meg lakkot stb

de szerintem 45 ért ez teljesen belefér... ja és másfélszer VASTAGABB mint a gyári idom szóval ezt lehet gyürni meg hajtogatni hogy ileszkedjen
persze
Komoly öszeg simán passzolt is rá minden?
ez így igaz.

van unokatesómnak egy CBR 600 F1es 88as Hurricane-je 4 évesen vette amerikában, hazaküldte és 10 évig nem tudta ( nem is nagyon foglalkozott vele) forgalomba helyezni. Így van egy 23 éves CBR 28000 kilométerrel, persze ezt sem hinné el senki ha el akarnám adni, de nem akarom.. Most újítottuk fel , át lett festve, felmatricázva, rendbetéve.. Érdekes egy gép, de még mindíg nagyon bika. Majd lövök képeket ha érdekel titeket