Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Én is nemrég vettem az én gépem, akkor ezt is nézegettem a neten. Mennyiért sikerült hozzájutnod?
Nézd meg a hűtőrendszert, nem levegős-e, ha régi benne a folyadék, cseréld le, töltsd fel teljesen. Én úgy emlékszem az enyém 106-nál kapcsol be, de ez évente kétszer fordul elő, 40 fokban, dugóban.
Az alapjárat sztem nem gond, nekem is felpörög 3000ig, de utána hamar visszaáll. Sport dob van rajta? Én azt tapasztaltam, hogy gyárival alacsonyabb marad hidegindítás után is.
Csak tippelni tudok, haverom ugyanilyen problémáira alapozva:
1. (Talán) levegős a hűtőrendszer. Manuális légtelenítés megoldhatja a problémát.
2. Sok kollégától hallottam már, hogy aggódnak a hidegindítási magas fordulat miatt, de sokan nem aggódnak, mert bíznak abban, hogy tudja a Honda gyár mit csinál. Én nem aggódnék emiatt. Nekem szerencsére manuális a szivatóm...
Ma beszéltem vele, azt mondta jövőhéten lesz csak aktuális a dolog, mert még csinál róla egy sablont! Úgyhogy lehet, hogy hamarosan több darab is lesz eladó!
Sziasztok, lenne 2 nem hü de óriási nagy problémám

2003as F4i-röl van szó

Egyik az hogy 109nél kapcsol a venti felvonulásokkor... még március elején a nagy 10 fok alatti idöjárásban is pörgöt a venti mikor lassan araszolt a felvonulás. A 109 foknál kapcsolódás stabil, tehát nincs az a baj hogy ösze visza kapcsol ki és be. Egyedül rendesen haladva akkor meg nincs probléma mert 80 fok körül van a hömérséklet itt a márciusi 15fokban. Mit gondoltok? Ez baj hogy lassan vonulva végig pörög a venti 109 fokon, akkor is ha 10 fok alatti külsö hömérséklet van?

Második kérdésem pedig, az automata szivató. 1200ra van állitva a normál hömérsékleten szivató nélküli alapjáratom. Ugyebár automata szivató van a motorban, igy hidegben felemeli a fordulat számot. Az lenne az aggódalmam hogy 3000 fordulatig pörög fel... söt decemberben volt már hogy 3500ig ment fel. Ez a 3000 nem csak akkor van mint most a hidegebb idökben, elözö öszel 15-20fokban is igy viselkedet. Haverom azt mondta hogy jó állapotban van a motor és valami kütyü nincs elkopva mint más motorokon és ezért tartja az automata szivató ilyen baromi magasan a hideg alapjáratot. Mit gondoltok?

Ezek olyan problémák amivel érdemes foglalkozni, vagy semm baja nem lesz a motornak?

Elöre is köszi!
Nem feltétlen km függő szerintem,inkább állapot...
Másodszor mikor "illik" gyertyasort cserélni, hány km-nél?
('04 F4i)
mobil mindig van nálam de törött kézzel telefonálni

melóba kaptunk új samsung telókat,azokon van gps helymeghatározó,ha mentőt kell hívni,és kb.azt sem tudod hol vagy,jól jön.(elég sok mentőben van navigáció)

na lépek mielőtt agyhalált kaptok Tőlem

good night
ja, nem semmi.
Azért ennyire készülni.
Én egy mobilt viszek magammal. ha valami probléma van, telefonálok:-DDD
Ja, éppen csak a lényeg.
Azért holnap már elmondom nekik, hogy kezd nagyon tele lenni a tököm ezzel a 6 hete folyó huzavonával már,persze diplomatikusan,és majd csak a sokadik mondat után fog leesni neki
-hogy most már bekaphatják a nemesebb részemet.
Épp csak a lényeg hiányzik!

Tegnap kaptam meg én is, gyorsan át is néztem a példádon okulva. Nálam minden rendben.
igyekszem,de néha már agyára megyek embereknek
holnap a biztosítós nénit fogom őrületbe kergetni,ma kiállított nekem egy olyan zöldkártyát, amiről csupán hiányzik a
-gépjármű rendszáma
-kötvényszám
-és a biztosítótársaság azonosítókódja
így ebben a formában kb.csak WC papírnak jó
Tutto perfetto! Látom biztosra mész minden szempontból!
Láttam már olyan ridert aki a láncot magára tekerte, mint a gépfegyver hevedert
Spórolt a hellyel,a kordúra alatt elfért,de azért nem kicsi veszélyes hord módja a láncnak,meg motorozzon egy 3-4kg-os lánccal a testén akit......
Jah.
Találtam egy láncot. boltba 35.000ft.
tesztet is láttam róla, az is jó.
Csak hát a súly:-)
az biza az is ott van,
-izzó készlet
-szerszámkészlet
-elsősegélycsomag
-láthatósági mellény
-szereléshez 1 pár szerelőkesztyű +1 rongy (kopp-kopp-kopp, idáig csak dísznek voltak ezek ,remélem így is marad)
-a nyereg alatti részben van még a blokkolók kábelei+a relés tápegysége is.

Én alapból nem hagyom a motor sehol látótávolságon kívül,ha olyan helyre megyek ahol le kell zárni akkor a tanktáskába van belerakva a lezárólánc,de ilyenkor a táska a nyereg utasrészére van rögzítve (egy valamire való lezárólánc 3-4kg, és legalább 150cm hosszú )
Nagyon király!:D Enyémen is ilyen dob van, eltudom képzelni milyen hangja lehet a cbr-nek
Eladó egy cbr 600 f2-es blokk alkatrészei! Ha valakit érdekel valami alkatrész az írjon vagy inkább hívjon: 06 20 422 28 31
Üdv.

Nagyon szép a vas.
Ahha. Gondolom ezért van az enyémbe is 00 írva.
A tiédbe ez sincs?
én beszéltem velük aszonták motornak nincs is... szaltök jó!
Én felhívnám a műszakiztató állomást, hogy ilyenkor mi van szerintük. Javítják-e ezt a hiányosságot?!
Az enyém 2000-es F4-es kategóriája: 00
szasztok!

segítsetek pls.
vázolom a szitut:
hoztam külföldről cbr 600f2-t, már minden megvan műszaki regaó... voltam okmányirodában és nem tudtak mit csinálni mert műszakin nem írták rá a környezetvédelmi osztályt,...
most kérdésem az lenne h e hiba vagy mi a szitu?
mi a ti motrotok környezetvédelmi besorolása?
Sziasztok!

Azt hiszem már én is közétek tartozom!
Vasárnap sikerült megvennem az új szerelmemet egy Honda CBR 600 FS (2002) - t!
Üdvözletem mindenkinek!
Kérdezd csak meg!
Mert ha van neki, akkor meg kellene venni, és csinálni belőle egy sablont.
Abból lehetne mindenkinek olcsóbban csinálni.