Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen, árban majd' a duplája (másfélszerese) neki, de tovább is tart.
Tehát csak a pénztárcám vastagsága és a céljaim a motorral határozzák meg, hogy melyiket válasszam. Ha nem sokáig tartom meg, akkor tuti nem veszek bele irídiumost!
nemtom. húzom neki egyesben oszt olyan hangot ad ki ez is hzogy BLŐŐŐŐŐŐŐŐŐ
Én hallottam olyan F"-est, ami olyan hangot adott ki, hogy BLŐŐŐŐŐ! Az mérvan?
az F2esek között vannak olyan okádék színüek hogy az valami kegyetlen lila kék sárga keverék de tényleg az F3ak szépek..
Az enyém 2006-os,múltkor mondtad, hogy jó a nem irídiumos is...
Mi a különbség? (Sajna árban már nekem sem mindegy
Megbeszélhetjük a csere kört.

Igen nekem ez a kivitel tetszett, és sokat vadásztam hogy a feneke is a már újabb és a feje is ilyen kivitel legyen
10W - 40 gyárilag illik bele,
ha nem sajnálsz néhány oldalt visszalapozni, még véleményeket is olvashatsz, kinek mi a zsánere (márkát tekintve)
Huuu srácok kellene nekem egy kis segítség, lehet hogy hosszú távon idegesítő leszek majd a sok marha kérdésemmel, de még számomra nagyon új ez a gépezet!
Mivel most vettem a gépet és a srác is azt mondta akitől vettem hogy 1 éve volt benne olaj csere utoljára , ezért most szeretném lecserélni, de látom hogy itt a HONDÁéknál nem írják rá a betöltő nyílás mellé hogy milyen viszkozitású olaj kell bele.
Kérlek segítsetek!
Szervízkönyv szerint 24 000-nél, de azt mondják elmegy 48 000-et is. Mondjuk én iridiumost tettem bele, ami elég drága, de 48 000-enként azért ki lehet szerintem bírni. Hűtőfolyadékot, meg fékfolyadékot én 2 évente szoktam, nem veszélyes tétel, úgyhogy szerintem nem vesztesz vele.
Szóval kell a darabokra szedett és fényezésre váró fiat 126 BIS
Hát persze, azt is adom.
Na jó elfogadom az ajánlatod
Ha gondolod adok még egy Amerikában is nagykorúnak számító Lada Samarát
Hát persze.
De akkor vidd az asszonyt is, meg a házat és a lakást.
Ne csak a szívem tépd ki, hanem tegyél mindjárt földönfutóvá is!
Ja, a te mocidat is elcsakliznám egy körre:-)
Komolyan, olyan szépek ezek az F3-asok, hogy csak na.
Szín világba akkor érte a fénykorát a CBR.
Bár ami után jön, az F4 az a forma és szín világ csúcsa a CBR nél.
Az enyém az a non-plus ultra, de hát ilyen elődökkel csakis szép gyermek jöhet világra.
Így nem nagy kunszt.
Köszi, persze, hogy odaadom egy körre! De ha benne vagy akár el is cserélhetjük szőrén
Ok, ebben hiszek én is4
Hogy neked milyen gyönyörű motorod van!
Egy körre majd oda adod?
Szerintem ne izgulj a fogyasztásod miatt, amint túl leszel a bejáratós időszakon, és "összecsiszolódnak az alkatrészek" szépen be fog állni egy csuklótól függő fogyasztásra. Faterom 1,4 es Opel Astrája új korában vétel után 12 literes fogyasztás produkált az első 3-400 km-en. Azóta meg 6,2-vel eljár.
Menni mindenhol lehet 90 felett.., de szabályosan csak autó úton és autópályán ott, ahol a jelző tábla nem korlátozza.
Szóval akkor megvan miért eszik 8.1-et.
Az mondjuk tuti, hogy nem így.

De hát 90 felett nem is lehet menni, csak az autópályán.
Ti nagyon óvatosan vezettek.
Lehet azért eszik nekem 8-at, mert amikor lehet egyesbe huzok neki egy kilot?
De ezt nézzétek meg.
http://sportmotor.hu/motoros_v...
Ez biztos 6literes fogyasztással megy.

Amikor volt egy Honda Preludom (93) és egy csaj valami igazán olyat mondott nekem, amit nem akartam hallani, akkor kezdtem el így vezetni.
Egy autot.
De.. ez hazament és mit látott, hogy nőjét 4-en farkalják, és rápattanva a motorra levezette dühét?
nekem most 2 személy alatt 278km volt ,akkor tankoltam ki )))
de legalább volt aki tolja..
Ha már a fogyasztás. Ha nem viszek senkit akkor 4,2-5 liter között mozog. Ha viszem a benzinkakasom akkor 5,2-5,6 liter.
300 km-nél tankolok, de akkor még nem kapcsolok tartalékra.

Viszont XX 7 alatt nem eszik soha és ha haladunk is akkor 10 alatt nem nagyon megy el.
Majd igyekszem , ha már cisszen mikor megfogom akkor nem tartom csak 1-2 percig rajta a kezem.
Én is úgy számolgattam az enyém, hogy kb. 250Km körül megy egy tankkal.
azért a tenyeredre ügyelj,nehogy odakozmáljon