Az szép amit csinálsz, de az izzó készleted is befér?
Nekem első sorban a védelmi felszerelést kellene oda betenni.
Az pedig lánc. Ha azt berakom semmi más nem fog ott elférni.
Hi!
Nekem van egy ismerősöm, akinek van eladó ilyen lánc és sárvédője, pont tegnap kérdezte, hogy nem kell-e nekem. Ha érdekel, megkérdezem mennyi, annyit tudok, hogy Puig (?) márkájú, és használt.
igazad van,nem eü. hanem elsősegélycsomag A-tipus
az gond ha nincs,mert ha másba már nem tudnak belekötni......ja meg még jó ha van láthatósági mellény is nálad,legalább 1db ,de ha utast is viszel rendszeresen, akkor 2 db.
Az F-nyerge alá sokminden befér,én maxra ki is használtam minden helyet ott
Szép napos biza. Azért a hőfok még nem emelkedett elég magasra, csalós ez az idő!
Dolgozni azért mocival jöttem ma, de reggel vissza kellett fordulnom a téli bélésért.
igen itt is szép idő van,de nekem a biztosító még mindig nem küldte ki az igazolást,így továbbra is pihen a motor a garázsban.
(semmi kedvem a rend dícső őreivel hadakoznom,meg plussz az eü,csomagom szav. ideje is lejárt,ezt is kell még vennem egy újat )
ne járasd a motort 2 hetente csupán pár percig, roberto333 már lejjebb leírta,többet árt,mint használ a blokknak.
nem macerás,logikus,egyszerű bizti ki,1 perces munka kb, (én csak tavasszal rakom vissza) önindítóval tekertet 2x 5-6 másodpercig,ez az idő elég arra hogy legalább egyszer kialudjon a nyomásjelző lámpa,a lényeg hogy nem járatod a motort így nem lesz telelőve benzinnel az olaj.Mikor ez kész akkor rakom rá a töltőt az aksira.
Nálam az aksitöltő a garázsban a motor fölött van tartóban,az aksira pedig egy fixcsatlakozó van kötve,ami a nyereg alatt oldalra ki van húzva télre.
A töltőhöz adnak 2 féle csatlakozót,az egyik fix, a másik csipeszes.
Vajmi kevés köze van bármi féle motorozáshoz, de be kell valljam könnyesre röhögtem magam ezen a majd' 10 percen!
Ez a f@szi egy igazi lúzer, tanítani kellene a húzásait az iskolában!
Egy dolgot nem értek: miért nem maradhatott a régebbi modell kicsit felpofozva a 110 lovas teljesítményével, esetleg egy fordított teló előre+ új idomok.
És akkor nem fanyalognánk, hogy szép meg jó, de ez csak egy idomos Hornet...
Srácok remélem elektronikában otthon vagytok!
Ugyanis olyan problémám van,hogy még tavaly Tokajba menet az aksi kifújta magából a savat és forró volt! Persze egyből túltöltésre gyanakodva! Feszabályzót széthúzva ion cserélt vízzel felöntve,minden világító izzó kiiktatva jöttem vele haza!
Itthon egy hasonló évjáratú,kicsit fiatalabb VFR 400-nak a feszszabályzóját kapta meg kölcsönbe! Evvel is fújt ki az aksi savat,de nem mindet,én úgy gondolom,hogy a töltés ekkor rendben volt! Múlthét vasárnap pedig mentem volna Lillafüredre amikor 30 méter után megállt! Önindító valamiért nem tekert (pedig volt benne feszültség,mert aztán a relét össze zártam és tekert) próbáltam betolni,de a hangján is hallottam,hogy nincs szikra és mikor levettem az idomokat és lehúztam a gyújtás elektronikáról a gumit enyhén szürke füst jelent meg! Szerintetek mivel lehet a probléma,vagy az ilyen helyzetben mi adja meg hamarabb magát? A gyújtás elektronika javítható vagy az ilyen helyzetben kuka?Egyébként egy 1987-es CBR F1 ről van szó (PC19)
Nekem első sorban a védelmi felszerelést kellene oda betenni.
Az pedig lánc. Ha azt berakom semmi más nem fog ott elférni.