Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az szép amit csinálsz, de az izzó készleted is befér?
Nekem első sorban a védelmi felszerelést kellene oda betenni.
Az pedig lánc. Ha azt berakom semmi más nem fog ott elférni.
OK, holnap beszélek a sráccal, aztán majd írom a fejleményeket!
Igen,érdekelne a téma,az h használt még nem jelenti azt h rossz is.Képet dobhatnál róla majd.E-mailom:varilaco@freemail.hu
Hi!
Nekem van egy ismerősöm, akinek van eladó ilyen lánc és sárvédője, pont tegnap kérdezte, hogy nem kell-e nekem. Ha érdekel, megkérdezem mennyi, annyit tudok, hogy Puig (?) márkájú, és használt.
Nosza,sztem ez lesz a jóóó:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Jáááj,már felejtős,99-00 úhh,debenéztem
Sziasztok!
Ehhez mit szóltok?:
http://viewitem.eim.ebay.hu/Ho...
igazad van,nem eü. hanem elsősegélycsomag A-tipus
az gond ha nincs,mert ha másba már nem tudnak belekötni......ja meg még jó ha van láthatósági mellény is nálad,legalább 1db ,de ha utast is viszel rendszeresen, akkor 2 db.
Az F-nyerge alá sokminden befér,én maxra ki is használtam minden helyet ott
hát hideg azért még van...
nincs is eu csomagom.
Szép napos biza. Azért a hőfok még nem emelkedett elég magasra, csalós ez az idő!
Dolgozni azért mocival jöttem ma, de reggel vissza kellett fordulnom a téli bélésért.
igen itt is szép idő van,de nekem a biztosító még mindig nem küldte ki az igazolást,így továbbra is pihen a motor a garázsban.
(semmi kedvem a rend dícső őreivel hadakoznom,meg plussz az eü,csomagom szav. ideje is lejárt,ezt is kell még vennem egy újat )
szép idő van.
ne járasd a motort 2 hetente csupán pár percig, roberto333 már lejjebb leírta,többet árt,mint használ a blokknak.

nem macerás,logikus,egyszerű bizti ki,1 perces munka kb, (én csak tavasszal rakom vissza) önindítóval tekertet 2x 5-6 másodpercig,ez az idő elég arra hogy legalább egyszer kialudjon a nyomásjelző lámpa,a lényeg hogy nem járatod a motort így nem lesz telelőve benzinnel az olaj.Mikor ez kész akkor rakom rá a töltőt az aksira.
Nálam az aksitöltő a garázsban a motor fölött van tartóban,az aksira pedig egy fixcsatlakozó van kötve,ami a nyereg alatt oldalra ki van húzva télre.
A töltőhöz adnak 2 féle csatlakozót,az egyik fix, a másik csipeszes.
ha valaki le tesz 500 ropit egy héten belűl, viheti a motoromat...
Kommenteket érdemes elolvasni
Lerágott csont szerintem, de azért az éremnek mindig is 2 oldala volt van és lesz is Helyzet függő minden eset.
Vajmi kevés köze van bármi féle motorozáshoz, de be kell valljam könnyesre röhögtem magam ezen a majd' 10 percen!
Ez a f@szi egy igazi lúzer, tanítani kellene a húzásait az iskolában!
Egy dolgot nem értek: miért nem maradhatott a régebbi modell kicsit felpofozva a 110 lovas teljesítményével, esetleg egy fordított teló előre+ új idomok.

És akkor nem fanyalognánk, hogy szép meg jó, de ez csak egy idomos Hornet...

Érti ezt valaki? :(
Qrva jó!
Ez az Ádám azért nem semmi. Közúton csúsztatni elsőt-hátsót, kééééész...

http://sportmotor.hu/motoros_h...
Srácok remélem elektronikában otthon vagytok!
Ugyanis olyan problémám van,hogy még tavaly Tokajba menet az aksi kifújta magából a savat és forró volt! Persze egyből túltöltésre gyanakodva! Feszabályzót széthúzva ion cserélt vízzel felöntve,minden világító izzó kiiktatva jöttem vele haza!
Itthon egy hasonló évjáratú,kicsit fiatalabb VFR 400-nak a feszszabályzóját kapta meg kölcsönbe! Evvel is fújt ki az aksi savat,de nem mindet,én úgy gondolom,hogy a töltés ekkor rendben volt! Múlthét vasárnap pedig mentem volna Lillafüredre amikor 30 méter után megállt! Önindító valamiért nem tekert (pedig volt benne feszültség,mert aztán a relét össze zártam és tekert) próbáltam betolni,de a hangján is hallottam,hogy nincs szikra és mikor levettem az idomokat és lehúztam a gyújtás elektronikáról a gumit enyhén szürke füst jelent meg! Szerintetek mivel lehet a probléma,vagy az ilyen helyzetben mi adja meg hamarabb magát? A gyújtás elektronika javítható vagy az ilyen helyzetben kuka?Egyébként egy 1987-es CBR F1 ről van szó (PC19)
Eladó lett a motorom.
http://www.kepesmotor.hu/honda...