Hali!
Nemrég vettem egy 600 FS-t és nekem is csak egy kormánysúly van rajta, de én most esztergáltatok egy párt a gyári alapján. Végül is nem valami bonyolult szerkezet.
A gyári asszem 4-5 ezer Ft/db.
Régebben Castrolt használtam, most Ipone-t.
500-at sacc/kb. mondtam, nem számolom a km-eket, csak érzésre ráfújok.
Ja eddig egyhuzamban 700 km volt a legtöbb, és nem álltam meg fújkálni
Ha már kormánysúly!
Ma megpróbáltam leszedni őket a jobb le is jött egész könnyen, de a bal oldali nem adta meg magát.
Már bevettem csavarlazítót, fatert , de nem bírtuk az istennek se leszedni.
Nehezen, de forog a végsúly csavarostól, de nem úgy tűnik mint ami kifelé akarna jönni.
Valakinek lenne valami jó tippje mit lehetne vele csinálni?
Az egyetlen CBRF.
Észre vettem az RR-t, még ha el is van rondítva,, de alaposan.
Az oldal idom, és a seg kipufogó megadta az alapot, hogy lássam.
Szerintem a legszebb a CBR-f, második a fincsi hornet, a többi utána.
Az RR a legocsmányabb, de ez szubjektiv, bizonyára a gazdája pont ezt a mustársárga-okersárga-barnafos színkeveréket szereti, ami a nagykapu festéséről vissza maradt.
Nekem már nincs, mert cserélve lett, és keresztapunak adtam a láncfűrészbe, úgysem látott még ilyen jó olajat
De szívesen kipróbálnám. De szerintem azért kipróbálom, bár megvárom Neked kb hány km-t bír ki azért. én bíz gyakran elfelejtem nézni még erre is gyúrok
Most épp van nekem egy kis üveges a hosszú utakra, meg a Procycle, 750ml-es otthonra.
e nem rossz ötlet, de akkor azt mondod, hogy a 6000km-es olajat is a láncra kennéd, hisz ami kenés kell neki azt simán megadja...
Ne tudd meg de jó volt, vááázzzeeeeee!
Almádiban az első megállónál az 5 perces kávé egy órácskára kerekedett, de legalább jó lett a hangulat.
Aztán Badacsony következett egy kis út széli fáradt gőz leengedésével aztán meg sem álltunk a déli partig B.szentgyörgyön kis benyóvételezés aztán irány a kőröshegy.
Felgurultunk a tetőre, csináltunk pár képet, meg ökörködtünk pár mondat erejéig, aztán visszacsorogtunk egészen Siófokig, a Petőfi sétány melletti egyik étterméig, ahol megkávéztunk, a bátrabbak bevállaltak egy somlóit is, ismét ökörködtünk egyet és elköszöntünk. Onnan egyénileg haza, szerteszét.
Szóval legközelebb csatlakozz, ott a helyed!
Áprilisra tervezünk valami Szántód-Tihany- Csesznek féle gurulást, majd értesítlek titeket is mikor és merre lesz az útvonal.
Nemrég vettem egy 600 FS-t és nekem is csak egy kormánysúly van rajta, de én most esztergáltatok egy párt a gyári alapján. Végül is nem valami bonyolult szerkezet.
A gyári asszem 4-5 ezer Ft/db.