Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tök fölösleges,sőt...
Huhh, nekem ez túl macerás. Tényleg, most akkor indítgassuk 2-hetente, vagy ne? (mármint télen)
Szinti olaj benne van,tank tele bengával,lánc, fényezés leápolva,fűtött garázs megvan,akksi bennmarad,4 hetente automata töltő rárak 36-48 órára,előtte indítómotorral kétszer kb 5-6másodpercig tekertet,olaj átforog,szelepek átmozognak(rugókon a lényeg).
Motor nem indul be,mert a 20A FI bizti ki van szedve. De ha nem szedem ki,az injektorosok kopp gázra húzva(hideg motornál,indítás előtt!nem minden motortípusnál!haver R6-ja simán felüvölt ) elektronikusan tiltják az injektorsort(már ha nincs beleokoskodva az elektronikába,és tökéletesen működik a fojtószelepállás érzékelő. De így az indítómotornak sokkal nagyobb az áramfelvétele,mint csukott gáznál.
Én így csinálom,de mindenki csaka saját felelősségére próbálkozon ezzel a procedúrával.
uff
roobertoo333 ezt novemberben kellett volna írni
Viccet félretéve teljesen igaz minden sorod és ami az álltalad tett felajánlást illeti respekt!
Ilyen srácok kellenek ebbe a ciberés bagázsba
Én is valami ilyesmit akartam mondani. Nagyon rendi, respect.
Kereslek ha arra tudok menni
100%-ig így van,egy dologgal kiegészíteném!
A kipuffot bedugni olajos ronggyal,ennyi!
Majd következő alkalommal így teszünk
Téli motor leállítás.
Olvastam erről itt a sportmotoron egy cikket.
Sőt, még használati útmutatót is elolvastam amit a Honda írt.
Beszélgettem valakivel, akinek szakértelem előtt még én is fejet hajtok.
Azt kell mondjam, hogy levontam a végkövetkeztetést.

Ime:
Aki (teljesen) Szintetikus olajat használ, annak nem kell attól tartania, hogy a motor leállítása után (hónapokra pl tél), az olaj különböző kémiai reakciókat csinál, és ez által károsítja, úgy mond korrodálja a fémalkatrészeket.
Ugyanis ezt csakis az ásványi, vagy fél szintetikus olaj csinálja.

Mivel lehet károsítani a motort mégis hosszú álló helyzetében?
Hát azzal, ha a delikvens kimegy, és be-be indítja majd járatja a motorkáját néha ráteker a gázmarkolatra mikor már üzem meleg, vagy akár akkor is ha nem üzem meleg.
A hideg indítás arról szól, hogy a keverék (levegő+üzemanyag) dús, vagyis üzemanyagban dúsított.
A dúsítás az olajra is hat és benzint nyeli magába.Ami igen megváltoztatja az olaj eredeti tulajdonságait, és magyarán szólva tönkre teszi.
Szóval ez nem ajánlott.

Szummázva: Egyszerűen cseréld le az olajad+szűrő szezon végén, vedd ki a akksit vidd meleg helyre, ápold le a láncot, a gumírozott alkatrészeket. Az üzemanyag tankot töltsd tele.
Ennyi.
Felrakhatod szentenderre, ha jobban esik a gumik miatt, de nem szükségszerű már.Mozgathatod a motort jobbra balra, hogy felkeverd az üzemanyagot, az ülepedés miatt, de ez mind.
Rendben, hozzad.
Korrekt!
Ma van a motorosok legjobb napja,
Mindenki a motorját izzítja,
600F-el Sándor, József, Benedek
Hozzák már a benzingőzös meleget!


Boldog névnapot Nekik, ezáltal nekünk is (csak mert még esik )

Szóval: éBReSZTőőő!
Huh Köszönöm!
A hátsó idomot is meg lehet csinálni akkor is ha nincs meg a füle?
Akkor a pedált kiigazíthatom, és ha törik akkor te meg tudnád hegeszteni?
Illetve tudsz olcsó műanyagost? Mert az is nagyon jó lenne

Mikor tudom felvinni, meddig kell majd otthagynom? Mert nem sűrűn járok feléd, de majd ha legközelebb arra megyek, akkor tennék egy kitérőt!
Össze kell pakolnod az egészet.
Add oda, és vissza hozom megcsinálva neked.
A műanyagos alkatrészeket nem jó magam csinálom, ezért azt nem tudom neked barátilag megcsinálni, azért fizetni kell valamennyit.
A fémpedálodat helyre igazítom.
Ha hegeszteni kell valamit, és nem egy komoly nagy munka azt ajándékként megcsinálom.
Természetesen semmit sem csinálok ingyen.
Valamikor Te is majd segítesz valakin, akin tudsz valahogy és az lesz majd a fizetség.
Rajtam is szoktak segíteni én is segítek akin tudok.
Megfelel így neked?
A Honda feliratosat már csak a lelke tartja ott, egyik füle le van törve, a másikat a lelke tartja csak
A piros meg van repedve, és alatta vannak ugye a biztosítékok, aminek nem kellene megáznia, ha jól tudom
a fékpedál, vissza van hajolva, nem mertem visszahajtani, mert félek el fog törni (csöppet sem mert gyenge vagyok és megmozdítani sem tudnám ) Valószínűleg, már volt gyűrve egyszer

Az idomokon meg csúsztam, és van ahol ki is lyukadt, ez a legkevésbé fontos, de ha lehet műanyagossal is megcsináltatnám, ha minden kész, és még lesz rá pénzem. Bár a kis ablakból elég sokat 'lecsúsztam'...
No meg majd még jobb oldali tükröt is kell, de azt hiszem az új sem olyan drága...
Mi bajod van ezekkel?
a pirososon kívül a többin nem látok sérülést.
Befújtuk északár csavarlazítóval, majd holnap meglátom lesz-e belőle valami.
Annyira nem nagy gond ha nem jön le mert lecsiszolni meg lefesteni lelehet ott is a helyén, csak sokkal nagyobb macera lesz.
Biztos próbáltátok már, de azért megemlítem ezt: Csavarhúzót beleilleszteni a csavarba és a végét kalapáccsal verni. Utána csavarlazítóval jól megküldeni, aztán megint kalapálni. Így engednie kell szép lassan, mert ez a kis rezonancia megteszi a magáét.
Ha ez sem segít , jöhet a flex.
Nem rossz ötlet , látod ez eszünkbe se jutott.
Na holnap reggel ha felkelek ez lesz az első, morzsolok egy félmarékkal hátha jó lesz.
vagy csalogasd ki kukorícával,mint a jószágot az ólból...
Az tuti , szoktam vele játszani egész sűrűn
a FLEX csodákra képes..))))
Próbáltuk de az sem segített , nagyon bele van gyógyulva az a csavar.
Le akarom csiszolni és utána meg lefesteni mert eredetileg fekete volt de már megvan kopva és így meg foltos.
No a többi képet amit levágott is küldöm...
Miért akarod leszedni? de mindegy is.

Én ráfognék fogóval, és úgy tekerném a csavart. Össze fogja karcolni, talán ha a fogóba fogsz egy rongyot akkor nem...