Ez lesz a napod fénypontja, hogy osztod az észt? Elhiszed, hogy vannak rajtad kívül emberek akiknek ez a motor tökéletesen megfelel? Amit elvárunk tőle azt tudja, nem hagy ott sehol, csak működik. Jobb választás, szerinted: de fröcsögésen kívül még mindig nem olvastam tőled valós indokokat, vesszőt továbbra se tudod mire jó. Ülj le, egyes.
a honda tartós motor. a te véleményed nem objektív, mert a kawát sztárolod, nem a honda hibáit sorolod, mert nincsenek. Szerintem mind a kettő jó gép, mert japán te meg mehetsz a véreres kutyakáriba a kitöltetlen adatlapoddal egy 15 éves csíra is lehetsz , vagy motorkerékpár szerelő mérnökprofesszor
Kiforrott? Akkor járjál életed végéig ilyen kiforrott motorral? Újságban olvasott marketing szöveg amit itt leadtál! Én irtam egy jobb választást a hondán már sokan tulvannak más motor is van ami KIFORROTTABB!
Helyesen írni tanulj meg elsősorban , javaslom a vessző használatát, valamint döntsd el hogy: jobb, vagy Jób. Adatlapod töltsd ki, aztán ha valamit állítasz, akkor indokold is meg. Az F4i az egyik legkiforrottabb Honda modell, valóban minimális hibaszázalékkal.
A CBR600F egyetlen gyengesége a vezérműlánc feszítője, ez szokott csörögni, amitől megijedni nem kell, cserélni is csak akkor, ha már nagyon idegesít. Amúgy a rendszeres karbantartásokon kívül szinte semmi.
Nem vagyok erre felé ismert tag, de nem rég sikerült eladnom a motoromat és "új" motor vásárlása elött állok, és nálam most már csakis a HONDA jöhet szóba azok közül is a CBR929RR és a CBR 600 F4i (2001-2002 évjárat) gondolkodok nagyon. A kérdésem a következő van-e olyan akinek eladó sorba került a CBR 600F4i-je , és valaki kicsit regélne nekem erről a motorról értem ez alatt jó ill. rossz tulajdonságait és egyéb tapasztalatokat?
A cimbim XX-e produkálja uigyanezt a jelenséget , épp szerelőnél van.
Javaslata:
1. Légtelenítsd a hűtőrendszert tökéletesen!
Ahogy előttem írták már, akár lecserélheted a hűtőfolyadékot is, de akkor mérd meg pontosan mennyi jött le belőle, mert ebből ki tudod számolni, hogy kevesebb volt-e benne, mint ami szükséges.
A kiegyenlítő tartály nem mutatja az esetleges "légdugókat" a rendszerben.
2. Vidd el egy szerelőhöz, pár forintért (vagy akár ingyen is) átnézi a hűtésed aztán megmondja mit kell tenned!
Van lánc spraym is, hisz láttad a képen.
Igen, a régi olajat használom rá, mert a használati utasítás is ajánlotta, jobban, mint a lánc sprayt.
Ezen meglepődtem.
Más részről ebben az olajban alig van km kb 150km. Azért cseréltem le, mert sokat ált a motor és sok hideg inditást csináltak rajta. Benzinben dús lett, ami nem jó neki.
nekem pattogott kemény nyomáson pályán kanyarban ha már eléggé le volt dűtve. kicsit lejjebb engedtem, és mivel puhább volt kicsit jobban " elnyúlt" ..
Nem tudom merre laksz, mert az adatlapod nincs kitöltve...
De felénk, nem nagyon van lehetőség nőit próbálni, senki nem foglalkozik vele. Errefelé boltban sincs ha van csak óriási méret. Férfi nem gond azt bárhol. Pesten akad, vagy használtakat.
Hozzám lehet jönni próbálni.
Szia, mar lattam, hogy hirdeted, de a szin nekunk nem passzol. Inkabb azt ird meg, hogy amikor keresgeltel, akkor merre nezegettel. Ha jol olvastam, akkor ezt a vegen kulfoldrol hozattad...
Én még kezdőnek érzem magam,
elöl 2.5
hátul 2.9
járok, azonban ha már jobban benne leszek, lehet kipróbálom alacsonyabbal is... azon kívül meg vagyok vele elégedve, nem pattog (miért tenné? ) és tökéletesen fordul.. pályán azonban le szoktam ereszteni kicsit.
Nagy az Isten állatkertje!
Már ha tudod miről beszélek...
csak idegesíteni akar, azért jött ide!
Elmúltál már 12 éves?
Volt/van valamilyen motorod?
Vagy csak Te is a "hallottam a szomszédom ismerősének a haverjától" kategóriába tartozol?
Most komolyan:
A CBR600F egyetlen gyengesége a vezérműlánc feszítője, ez szokott csörögni, amitől megijedni nem kell, cserélni is csak akkor, ha már nagyon idegesít. Amúgy a rendszeres karbantartásokon kívül szinte semmi.
Nem vagyok erre felé ismert tag, de nem rég sikerült eladnom a motoromat és "új" motor vásárlása elött állok, és nálam most már csakis a HONDA jöhet szóba azok közül is a CBR929RR és a CBR 600 F4i (2001-2002 évjárat) gondolkodok nagyon. A kérdésem a következő van-e olyan akinek eladó sorba került a CBR 600F4i-je , és valaki kicsit regélne nekem erről a motorról értem ez alatt jó ill. rossz tulajdonságait és egyéb tapasztalatokat?
Válaszotokat előre is köszönöm.
üdv.: Dávid
Javaslata:
1. Légtelenítsd a hűtőrendszert tökéletesen!
Ahogy előttem írták már, akár lecserélheted a hűtőfolyadékot is, de akkor mérd meg pontosan mennyi jött le belőle, mert ebből ki tudod számolni, hogy kevesebb volt-e benne, mint ami szükséges.
A kiegyenlítő tartály nem mutatja az esetleges "légdugókat" a rendszerben.
2. Vidd el egy szerelőhöz, pár forintért (vagy akár ingyen is) átnézi a hűtésed aztán megmondja mit kell tenned!
Igen, a régi olajat használom rá, mert a használati utasítás is ajánlotta, jobban, mint a lánc sprayt.
Ezen meglepődtem.
Más részről ebben az olajban alig van km kb 150km. Azért cseréltem le, mert sokat ált a motor és sok hideg inditást csináltak rajta. Benzinben dús lett, ami nem jó neki.
De felénk, nem nagyon van lehetőség nőit próbálni, senki nem foglalkozik vele. Errefelé boltban sincs ha van csak óriási méret. Férfi nem gond azt bárhol. Pesten akad, vagy használtakat.
Hozzám lehet jönni próbálni.
Nekem van egy vadi új női eladó... ha érdekel
Jó minőség jó áron.
elöl 2.5
hátul 2.9
járok, azonban ha már jobban benne leszek, lehet kipróbálom alacsonyabbal is... azon kívül meg vagyok vele elégedve, nem pattog (miért tenné? ) és tökéletesen fordul.. pályán azonban le szoktam ereszteni kicsit.