Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs mit.
Akkor annak sok értelme nincs.
De azért köszönöm a segítséget.
Szia.
Miért nem próbálod meg valakivel megbeszélni a kölcsönös átalakítás mert lehet valaki meg olyat szeretne mint a tiéd.
ha önmagad akarod azt megoldani még bontott dolgokból is legalább 100-200 ezerbe kerülne.
Ölésvázat is kell cserélni mert nem ugyan az.
A tanktól hátra felé minden csere.
Én azt javaslom inkább olyan valakit keress aki olyat szeretne mint te mert úgy a legolcsobb.
a gyárit sehogy,az fix leszabfordnál világit.
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kéri ha tud valaki segítsen.

Cbr 600 fs em van. Tudja valaki, hogy a Stift lámpát hogy smint lehet állítani- programozni?
Hogy ne 14 ezres forulatnál világítson csak.

Ha valaki tudja és megosztaná velem annak megköszönném.

Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv karesz.
Nagyon nem akarok beledumálni, pláne látatlanban, nem tudom ki-mennyire tud motorozni, de mégis:
Egy vezetéstechnikai tréningre és legalább egy pályamotorozás-oktatásra mindenki menjen el, saját érdekében.

Egyébként meggyőződésem, hogy a motor veszélyessége nem típusfüggő. Bár ha nem bírod visszafogni magad,akkor inkább add el és vegyél kisebbet,vagy mást, de szerintem nem ezen múlik.
Én is beszoptam,nekem ferodo sport volt benne és konkrétan nem volt igazi fékhatás,gondoltam nem baj majd pályán felmelegszik kellőképpen és majd akkor hát nem...
Ki@asztam belöle,vettem bele jó kis gyári nissint és eltüntek a fékpróblémák
Én most ferodo-t raktam bele és nem vagyok elájulva tőle, ráadásul 5.1-es folyadékkal. Szerintem kicsit kemények. Igazság szerint haverom 95%-os betétét raktam be, mert neki sem jött be és cserélte gyárira. Egyelőre arra fogom, hogy nem kopott össze a tárcsával (250km). Nem úgy fog szerintem ahogy kéne, bár eddig AP Racing betét volt benne, mert még azzal vettem meg.
Teljesen igazad van.
Neked FX-ed van ez a másik igazság.
Hogy f4i-m van, persze és? Jobban tetszik az F6-os hivatalos elnevezés:-)
Ne érts félre nem mondhatom róla, hogy szar, mert nem ismerem. De hogy a Ferodo nem nyüszög, az tuti! Sinter-est bele, azt uzsgyi!
(Meg persze minden szentnek maga felé hajlik a keze!)
o.k.
s..ar? túl kemény? akkor a feerodo?
Ez a betét gyártója/típusa, hogy Breeking?!
(akkor asszem kapásból ráhibáztam a problémára...)
azt mondod a(breeking) betét baja? cseréljem ki?
Helló!

Persze, érdekelne a dolog. Írhatnál egy árat nekem e-mailben az egészre, vagy esetleg a kék idom nélkül a többire, hogy mennyi lenne.
whiskyman01(kukac)gmail.com
Hagyd el kolléga! Nekik akkor F6 lesz ha a fejed tetejére állsz is.
Úgyis értjük miről van szó...
Én meg lassan áttérek az Európában hivatalosan használatos FX elnevezéshez.
Nyikorgó fékbetétet vettél! Van ez így néha.
Hello whiskyman át lehet alakítani ha érdekel van mindenem hozzá az utolsó csavarig sérülés mentes(sötétkék).
a hivatalos típus 600F, a 6-os csak a sorozat kódja, nem volt F5 és F6 sem
igen, tudom, hogy az ülés alatt a táblán mi van, az enyém is épp ilyen, ez 600F
srácok mi lehet a gépemmel ha :
-új fékbetétek
-új tárcsák
-fékmunka hengerek kipúcolva ,megjáratva..
-és mégis elől nyikorog (mint 2 műanyag) ,de ,ha egy kicsit húzok az első féken abba hadja
valaki tud segíteni?
mi kéne és hol tudnám beszerezni (szószerint) a cúccot ahhoz,hogy egyenes kormányra cseréljem az f2 csutkáit?
Köszönöm a segítséget. Úgy nézem nem lesz olcsó dolog...
Ha aktuális lesz, majd szemezgetek belőlük.
Hát persze.
Addig álljál fél lábon.