Még érdekel az átalakítás, bár eredetileg nem terveztem megválni a gyári FS cuccoktól. De egy csere talán szóba jöhet, még alszom rá párat.
Ha gondolod e-mail-ben megbeszélhetjük a részleteket, hogy te, hogy gondolod.
whiskyman01(kukac)gmail.com
Hello. Érdekelne ki-milyen nyomással közlekedik utcán, illetve tapasztalataitok szerint jobban kopik-e a gumi, ha alacsonyabb a nyomás az előírtnál? (ezzel kapcsolatban is két nézet van )
Sziasztok!
Valaki vásárolt mostanában vezérműlánc feszítőt f4i-hez? A mostani árára lennék kíváncsi, legutóbb 15-ért vettem. Gondolom olcsóbb nem lett.
Nem mész ma valamerre gurulni?
Lehet, ma meglátogatjuk a Balcsi gyöngyszemét, Siófokot.
Rögtön indulunk valamerre, szerintem megnézzük a kikötőt, Petőfi sétányt, de lehet Tihanyt is.
Elhiszem, ez van ha, első kézből származási papírról írják be az adatokat a forgalmiba, ez még csak csak megy nekik.
De amikor forgalmiból másol forgalmiba, az már 1 súlyos feladat.
UGYE ?
Hali, valamit nem néztél el ?
Forgalmi szerint, meg amúgy is:
G--saját tömeg :170 kg
F.1---együttes tömeg:387 kg
Azaz ,a sógorod és a te súlyod nem tömeg neki. ,a gázzal, azért vigyázz, mert könnyen ágaskodik ilyenkor
én ha 75kg fölötti utassal megyek,akkor maxra tekerem hátul a rugó előfeszítést. (110 kg-nál még lehet ez is kevés lesz )
ha pehely súlyú hölgyet akkor 5-ig.
(a gyári alapfeszítés 3-as.)
Persze benne van, 387 kg. De saját súlyra meg azt írja, hogy 244 kg!
A kettő különbsége így csak 143 kg.
Ennyit a forgalmiról! Ezért kérdezem inkább a tapasztalataitokat.
Meg esetleg azt, hogy kell-e állítani valamit a rugón?
Halihó kollégák, kis segítség kellene!
Szeretném megkérdezni, hogy mennyi az F4-es teherbírása?
A sógorom kellene 2 faluval arrébb elvinnem (max 10 km), aki kb.110 kiló, én pedig 75 vagyok. Bevállalhatom még, vagy ez a súly már valami problémát okozhat a mocinak?
Akiknek van ilyen tapasztalata, kérem ossza meg!
Elöl 2.5 Bar, Hátul 2.9 Bar.