Habosat próbáltatok már? Arról is csak hallottam, teflonosból sem láttam még olcsót... ami nekem az aktuális keretembe belefért, lehet megéri ár/km tekintetben, de még nem mertem kipróbálni...
Én tavaly pepecseltem ezzel, mondom csakazértis kipróbálom, ha a manuál írja.
Tapasztalat: az olajat leszórja 100 km után, utána meg kitudja van-e kenés...
Ha csak 100 km-t mész egyszerre oké, de minden menés után kenni kell, a láncspré egy fújással meg legalább 500-at kibír.
Szerintem nem éri meg a fáradságot. (Ja és drága az új lánc, ha nem válik be
jaja nem FÉK hanem FÉM :D nah szóval tényleg a 7es ábrán de nem jelöli... szóval annak a közepén van 1 kis kiálló műanyag tartó neki.. és abba van egy fém cucc... de aszem lemegyek lefényképezem
Lacccccikkkkkaaaaa, szerintem a képen a 7-es számmal jelöltről beszél.
...és nem fék cső, hanem fém cső! (ami tulajdonképpen a konzol maga)
Nézd már meg a tiéden hogy a tükör csavarja hova megy bele, talán ott törhetett le valami.
Láttam láttam
Láncspray-t próbáltam párat, nekem a valvoline fehér jött be a legjobban, de ott is akkor árkülönbség van, no meg tényleg a legtöbbje nem is olcsó.
Így ha tényleg a használtat lehet használni, akkor az sok spórolást jelentene. Csak azért rakod rá mert kevés km-t ment? Vagy amúgy is használnád?
Ecsettel kened fel vagy ? Vagy pumpával?
Legközelebb ha marad ki olaj egy deci, akkor azt megtartom, legközelebbi évre...
huh nem kommentálnám
1 buta kis alkatrész kérdés:
F2nek belül plexi oldalán és a műszerfal fölött van az a kis műanyag dísz, (ami a fém csövet takarja el, vagyis amin a tükör van), és annak a felfogatása 1 csavarral történik, az acsavar ugye egy "anya" szerűségbe megy bele, de ez az anya a műanyag idomra csak be van rakva egy kis lukba, na mármost nekem az kiesett, és sehogyan sem akart visszamenni, a vége az lett h eltörött [elég puha volt], valakinek ötlet mivel tudom pótolni?
Legközelebb megyek ha lesz valami hasonló.
Banner Bike Bull AGM+SLA megy bele, mégpedig 50901.
r17 15 rugó, aztán van link
itt olcsóbb, de nem sokkal. Noname-et nem akartam...
nen tudom volt-e már, de sebaj
Rossz topikban toborzod a Kawa-hívőket
Tapasztalat: az olajat leszórja 100 km után, utána meg kitudja van-e kenés...
Ha csak 100 km-t mész egyszerre oké, de minden menés után kenni kell, a láncspré egy fújással meg legalább 500-at kibír.
Szerintem nem éri meg a fáradságot. (Ja és drága az új lánc, ha nem válik be
kép1
kép3kép2
kép4
...és nem fék cső, hanem fém cső! (ami tulajdonképpen a konzol maga)
Nézd már meg a tiéden hogy a tükör csavarja hova megy bele, talán ott törhetett le valami.
(Mit pofázok bele?! Nem is F2-m van.)
Láncspray-t próbáltam párat, nekem a valvoline fehér jött be a legjobban, de ott is akkor árkülönbség van, no meg tényleg a legtöbbje nem is olcsó.
Így ha tényleg a használtat lehet használni, akkor az sok spórolást jelentene. Csak azért rakod rá mert kevés km-t ment? Vagy amúgy is használnád?
Ecsettel kened fel vagy ? Vagy pumpával?
Legközelebb ha marad ki olaj egy deci, akkor azt megtartom, legközelebbi évre...
jelöld be a képen
1 buta kis alkatrész kérdés:
F2nek belül plexi oldalán és a műszerfal fölött van az a kis műanyag dísz, (ami a fém csövet takarja el, vagyis amin a tükör van), és annak a felfogatása 1 csavarral történik, az acsavar ugye egy "anya" szerűségbe megy bele, de ez az anya a műanyag idomra csak be van rakva egy kis lukba, na mármost nekem az kiesett, és sehogyan sem akart visszamenni, a vége az lett h eltörött [elég puha volt], valakinek ötlet mivel tudom pótolni?
ilyen kis hibáért ennyit rizsázni