Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!

Gratulálok a vashoz! Éppen elhalásztad előlem
Pár napja már szemeztem vele aztán csak hopp, volt hirdetés nincs hirdetés
Sebaj, már azóta kinéztem a másikat, reménykedem benne hogy hamarosan meglesz
Balesetmentes közlekedést, rengetek kilométert és széles utat
Jah igen, nincs lambdaszondám meg O2 szenzorom. USA edisön.
Szia roobertoo333!

A képet csak az akt kedvéért dobtam fel. Gondoltam hátha felizgat valakit egy pucér bike. :D 18+ xD

Köszi szépen a kommentet. Tgnap leellenőriztük a szenzorokat, de nagyon bu*in vannak megadva az SM-ben az értékek. 20°C alatt kell mérni. Cimborám bevitte ma a munkahelyére mert ott fix 20 fok van, elvileg a vízhőfok jeladónak ott 2.3k ohm-ot kell adnia. Meglátjuk, mi is arra gyanakodtunk. Most mondjam, hogy remélem szar? :D Amúgy a műszerfal 176°F-et mutat ami elvileg normális érték, bár haverom aki motorszerelő mondta, hogy az tök mindegy, mert az a computertől kapja, hogy mit mutasson. De nem értem az összefüggést. Tehát a vízhőfokot elvileg a termosztát szabályozza ami egy teljesen külön "rendszer", pontosabban semmi elektronika nincs benne, nem szabályozza semmi hanem magát szabályozza. 90°C-nél kinyit, alatta bezár. Tehát ha ez szabályozza a vízhőfokot és a műszerfalam a normális vízhőfok értéket mutatja, akkor vagy szar a vízhőfok jeladóm is és a termosztátom is vagy mindkettő jó? Vagy valamit nagyon nem jól látok?
A légszűrő ház teljesen hibátlan, ellenőriztük.
A benzinnyomás szabályzómnak a váz felöli ága forrasztva van és 3 kábelkötegelővel van rászorítva a vákuumcső. Valószínűleg eséstől törhetett le. Lehet, hogy azt forrasztották szarul és nem elég a cső átmérője? Lehet ez a hiba oka? Elméletileg kapok kölcsön majd egyet egy teszt erejéig. Ha ez okozza a hibát, akkor már indítás utána, meleg motornál szabályázásnál nem szabadna füstölnie ugye? Tehát nem kell neki idő, hogy helyreálljon a rendszer, nem kell km-eket motorozni vele.
Csatlakozókat is ellenőrizgetjük, tegnap még nem végeztünk vele, ma lesz folytatás. Pont a zárlatokat nézzük.
Köszi szépen a tippeket roobertoo!

Injektoros a motor. Most akkor kell, hogy folyjon a benzin vagy sem? :D Lehet kapni külön gumimembránt a szivattyúba?
Rendben, köszi!
És ahogy látom nem is laksz túl messze, szóval nem lesz gond az átvétellel sem! (feltéve ha meglesz)
Előbb bitorolták a gépem, és nem vettem észre h nem én vagyok benn ... de én voltam...
Reggel melóba menés előtt kutakodtam egy kicsit, de nem találtam. Holnap ha hazaérek még átnézek egy-két helyet hol lehet, én már rég lecseréltem a gyáriakat és az a baj, hogy nem emlékszem hova suvasztottam el őket . Ha meglesznek egyszerre írok!
Nagyon szívesen.
Nem félek, a régi ruhám megvan és inkább akár jövőre az igazi, mint most valami ami kényelmetlen/ nagy vagy pont balesetveszélyes
Ott a pont!
Az F2 karbis az FS meg injektoros!
Ezen nincs csap! A szivattyú a tankban van! Arról csak egy magasnyomású cső jön le! Illetve egy visszafolyó megy rá! Tehát ezekből folyik a benzin! Semmi baj nincs vele ha folyik!Természetes!
Szia!

A motor problémádra, hogy miért fűstől:
Amiben megállapodhatunk, hogy dús a keveréked.
Ennek semmi köze a szelepekhez, ott ne is keresd a hibát.:-)
amiket át kellene nézned:
-Vízhőfok jeladó. Ha ez kontakt hibás, rossz jelet ad, szakadt a vezeték, korrodált, stb akkor biztos, hogy ez okozza a hibát, hisz amíg nem kap rendes jelet a komputer addig bizony a bemelegítési programot futtatja, az pedig dús keverék alapból. Ha már adja a megfelelő jelet a vízhőfok jeladó, akkor tér át a lambda szonda jelére a komputer.
- a légszűrőház. Rendesen áramlik e a levegő. Nincs e esetleg valami beakadva (pl egy vásárlási blokk) , vagy mi dugítja el a szabad levegő áramlást. ez is dúsulást okozna.
-Ellenőrizd a visszafolyó ágat a tanknál, mert ha az el van dugulva akármilyen oknál fogva, vagy csak el van nyomva , beszorítva, megtörve akkor megemelkedik az üzemanyag nyomás, hisz a felesleges nem tud hova távozni, vagyis vissza a tankba.Nagyobb üzemanyag nyomás szintén dúsulást okoz.
-Ellenőrizd az elektromos csatlakozókat. Esetleg valahova víz folyt be és zárlatot okoz ami fals jelet adhat, vagy nincs e esetleges szakadás benne, törés, stb.
-Keress laza test csavart, ez is okozhat problémát.
A kontroll lámpa vissza jelez már?

A lényeg tüzetesen nézd végig a gépet.
Mivel folyik az üzemanyag a tankodból mikor leveszed a helyéről, szerintem ha nem is az a hiba oka, ám javíttasd meg, vagy cseréld.
Az enyém sem engedi a benzit ha leveszem a tankot, mivel a membrán nincs vákum alatt és lezár. Ha ilyenkor folyik a benya csak úgy magától akkor tuti, hogy kuka a benzincsapban lévő gumi membrán.
Hali!

Megnézted esetleg otthon a kormányvégsúlyt nekem?
És ha valaki tudna légszűrőt jó áron, akkor adhatna egy ajánlatot.
nem tudom,de egy biztos ,ha az f2 leveszed a tankját nem folyik a benzin..)))
Szerintem hibátlan!
Hol a légszűrőház?
az oldal, a fenék elem?
Miféle matrica van a fejidomon?
Hát nem tudom! Szerintem folynia kell a benzinnek! Ha a nagynyomású csövet leveszed! Alapjáraton jár rendesen a motor?
Az igaz, ha leveszed a tankot nem kéne ömleni belőle a benzinnek.
Ott már biztosan valami nem zár rendesen.
De most darabokban van.
Van ami nekem már gyárilag sem tetszik, azt pl átfújom most.
De rakok fel képet oké oké!
a hátul lévő kapaszkodot pl színre fújom pirosra.
A műanyag elemt ami meg a fejidomtól megy a tankra azt is színre: feketére.
meg apróságok:-)
Tökéletes bele!
Hali Géza!
Kihoztam a postáról a gyertyákat.
Köszi még egyszer is!
Csőő mindenkinek!

Szezon eleji szarság elkezdődött.
Olaj + szűrő cserélve (Motul 5100, MannFilter 64/1)
Gyertyák cserélve (NGK)
Vezérmű lánc cserélve

Szelephézagokat ellenőriztük, szívó soron 0.20, kipufogó soron 0.28 a megadott érték. A szervízkönyv szerint ettől 3 századot eltérhet, tehát a tűréshatárral számolt normál értékek a szívó soron 0.17-0.23, kipufogó soron 0.25-0.31. Nekem a szívó soron azt hiszem az 1es és 3as hengeren 0.16 volt. Elméletileg ettől még nem kormolhat magas fordulaton és nem ehet olyan sokat tőle (7L alá nem megy, általában olyan 7,6-8L normál, nem mindig nyelezőt használat mellett). Tehát a problémám, hogy magas fordulaton, főleg szabályzásnál feketén ontja a füstöt és sokat kajál. Nem a gyári cső van már rajta, de azzal is ugyan ez volt a szitu.
A benzinpumpám ha levesszük a tankot ontja a benzin, pedig elvileg olyankor nem szabadna folynia a benzinnek.
Az új cuccokkal (gyertya, olaj, stb...) még nem próbáltuk, de szerintem nem orvosolta a problémát a gyertyacsere vagy olajcsere.
Március közepén jön a Power Commander és viszem állíttatni, de amíg tré a motor nem akarom, főleg, hogy ha tovább romlik akkor állíttathatom újra a PC-t. Nincs valami ötletetek mitől okádhatja a füstöt magas fordulaton és mitől ehet ennyi? Hátha találkozott már valaki a problémával.

Motor: 2002 Honda CBR 600 F4i Sport

Előre is köszönöm a válaszokat! Széles utat, ócsó benzin! Meg k.gyorsan jó időt! ;)
Wááázeee Robiii! Varázsolj már fel valami képet a vasról, mert lassan nem hisszük el, hogy van! Mellesleg azt írtad ki, hogy F4i, nem pedig sima F4.
LÁTNI SZERETNÉM, PLS.
Én is sima F-et akartam, hogy hosszabb távon kényelmesebb legyen (főleg az utasnak, ha viszek vkit), de most csak FS-t találtam jó áron.
Az évjárattal meg úgy vagyok, hogy nem számít akkor, ha jó a motor. Remélem nem is lesz vele semmi gond, mondjuk ahogy olvasgattam a fórumot, nagyon komoly problémák nem is szoktak előfordulni.