De. JOBB, mint az ActEvo! A Power 1 Racing 4T 10W-50 (API SJ) a mi kis "pörgős fajta" mocijainkhoz lett fejlesztve, amíg az ActEvo X-tra 4T 10W-40 (API SG) egy kiváló, de általános motorolaj.
Ha valóban nincs nagy különbség árban, akkor én egyértelműen a Power 1-el tölteném fel.
Mindemellett mégis TE döntöd el melyiket favorizálod, mert a vasunk tökéletesen elmenne "fűnyíróolajjal is", ha nem mész 1500-as fordulat fölé.
de árban nincs nagy különbség, igazából jót szeretnék adni az én kicsi szívemnek szal akkor igazából semmivel sem jobb mint az actevo? (csak ugye nagyobb hőfokig garantál) ?
Megmaradt F4i-hez pár alkatrészem:
középsztender, kormánykapcsolók, villahíd, első főfékhenger fékkarral, plexi, hátsó féktárcsa, hátsó lábtartó komplett, első lábtartó, műszerfal, tükör, gyári kipufogó dob stb.
Érdeklődni a 20/3103827-es számon lehet!
Emlékszel mik közt vaciláltam?! Castrol ActEvo és Mobil volt az esélyes, erre puff bejött egy Motul 5100 jó áron. Na ennyit a terveimről!
Megérkeztek már a gyertyák? 23-án lett feladva 11.54-kor!
Szia. A Factory line állítólag besz@rás jó olaj, de nem tudom milyen gépbe tenném bele, mert olyan drága! Egy versenyzővel beszéltem a múlt héten, tőle kaptam az infókat (gyorsan vettem is tőle olajat), mert ő ezt használja. Az összes gyártói szabványt messze felülteljesíti.
A 7100 is igen csak felső kategóriás.
Én 5100-ast vettem tőle, de ez is API SL-es! Tehát komoly minőség.
Nekem hasonló gondom volt decemberben, én végigsasoltam a gyertyákat, jónak tűntek, de az istenért nem akart indulni, megszívta magát. Hagytam is, majd január elején amikor kicsit jobb lett az idő, kint kb. volt 4-5 fok, akkor ismét próbáltam, minden gond nélkül indult, azóta már motoroztam is vele
Szerintem megszívhatta magát a tied is, mondjuk az enyémnek volt még egy olyan tünete, hogy indítózás után még forgott egyet az indítómotor, és a kipufogóba került anyagot meggyújtotta, és olyan volt mintha egy sörétessel durrantottak volna.
Ha türelmes vagy várj vele egy kicsit, ha nem szedd ki a gyertyákat ellenőrizd őket, gyertya nélkül forgasd meg a motort, hogy kinyomja a hengerből a felesleges anyagot, és próbálj rá...igaz ez nekem nem jött be. így vártam vele.
Sok szerencsét hozzá!
Hi!
Szerintem a 300V nagyon drága, a 7100 10w40 tökéletesen megfelel a célnak, én használtam ilyen olajat, jó, most viszont 5100-ast raktam bele (olcsóbb) tapasztalatom még nincs, de ez is bőven megfelel, ha nem kizárólag versenyzésre, pályázásra használod. Olaj és szűrőcsere kb. 6000 km.-ként, de szerintem ez sem szentírás, használattól is függ. Nem lesz semmi baja, ha utcán elmész vele 7, 7.5, vagy 8 ezret. Szerintem! De kíváncsian várom a többiek véleményét is.
Sziasztok! Kellene kicsi segítség. Motorom már áll egy ideje, és szerettem volna beindítani. Autó aksiról indítok, tehát áram van. AC pumpára adtam 12 [V]-ot, járt ~4-5 másodpercet, majd gondolom az ellen nyomás miatt a membrán lekapcsolja. Tehát benzin van. Tekertettem, de olyan mintha nem lenne gyújtás. Két szélső gyergyát kiszedtem, tiszta benzin volt mind2 ergo benzint kap a henger. Na már most szerintetek csak megszívta magát a motor, vagy nincs gyújtás? A gyújtást milyen módon lehet ellenőrizni egy ilyen gépnél?
Motul 7100 10w-40 - én ezt raknám a sajátomba, úgy vélem nekem ez is elég lenne, bár előző évben a Bel-Ray hasonló színvonalú olaját raktam bele, most pedig Repsol full szintetikusat 10W-40 eset, mert elég olcsó volt. korábban be is linkeltem. (Nekem eddig bevált)
De a párom motorjába (CBR 1100XX) Motul 300V-t használunk csak és kizárólag. És tökéletesen meg vagyunk vele elégedve.
Ha árban nem sok neked a motorodba, biztos nem fogsz benne csalódni!
Én speciel, évente egyszer (minden szezon előtt) + 6000-7000km-enként lecserélem az olajat, legyen ráírva bármi...
Mert most nagyon a motulon gondolkozom.