Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akitől vetted az olajat, nem tudod mennyiért adja a 7100-t?
Mert most nagyon a motulon gondolkozom.
Szia!

Mennyiért adod a gyári kipufogót?
Úgy ,ahogy pököd és mit ír a könyv, ˙(API SG) 10W-40 -,azaz, ACTEVO
SZ.TEM TÚL FINOM neki a racing, nem utcára való.
De. JOBB, mint az ActEvo! A Power 1 Racing 4T 10W-50 (API SJ) a mi kis "pörgős fajta" mocijainkhoz lett fejlesztve, amíg az ActEvo X-tra 4T 10W-40 (API SG) egy kiváló, de általános motorolaj.
Ha valóban nincs nagy különbség árban, akkor én egyértelműen a Power 1-el tölteném fel.

Mindemellett mégis TE döntöd el melyiket favorizálod, mert a vasunk tökéletesen elmenne "fűnyíróolajjal is", ha nem mész 1500-as fordulat fölé.
de árban nincs nagy különbség, igazából jót szeretnék adni az én kicsi szívemnek szal akkor igazából semmivel sem jobb mint az actevo? (csak ugye nagyobb hőfokig garantál) ?
Nem baj csak egyszer kell megtalálni a tuttit
Sürün úgysem fogod cserélni
jól mondják, ha CASTROL, elég az ACTEVO
Pályára jó. Hétköznapra meg felesleges. Elég a 10W-40, szerintem.
Sziasztok!

Megmaradt F4i-hez pár alkatrészem:
középsztender, kormánykapcsolók, villahíd, első főfékhenger fékkarral, plexi, hátsó féktárcsa, hátsó lábtartó komplett, első lábtartó, műszerfal, tükör, gyári kipufogó dob stb.
Érdeklődni a 20/3103827-es számon lehet!

üdv!
Olajból erről mit mondtok:
Castrol POWER 1 RACING 4T 10W-50
?
Ma találtam meg a póstaládában az értesítőt, hétfőn bemegyek értük. KÖSZI.
Ennél rosszabb tervmódosításod sose legyen
Hahó Gyuszi

Emlékszel mik közt vaciláltam?! Castrol ActEvo és Mobil volt az esélyes, erre puff bejött egy Motul 5100 jó áron. Na ennyit a terveimről!
Megérkeztek már a gyertyák? 23-án lett feladva 11.54-kor!
Egyik haverom is az 5100-ast használja, ő is nagyon dícséri
Szia. A Factory line állítólag besz@rás jó olaj, de nem tudom milyen gépbe tenném bele, mert olyan drága! Egy versenyzővel beszéltem a múlt héten, tőle kaptam az infókat (gyorsan vettem is tőle olajat), mert ő ezt használja. Az összes gyártói szabványt messze felülteljesíti.
A 7100 is igen csak felső kategóriás.
Én 5100-ast vettem tőle, de ez is API SL-es! Tehát komoly minőség.
vedd ki a gyertyákat, hőlég fúvóval melegítsd meg és ugy indítsd . hideg van.. ugyan így indítottam be egy 400as CBR-t
Nekem hasonló gondom volt decemberben, én végigsasoltam a gyertyákat, jónak tűntek, de az istenért nem akart indulni, megszívta magát. Hagytam is, majd január elején amikor kicsit jobb lett az idő, kint kb. volt 4-5 fok, akkor ismét próbáltam, minden gond nélkül indult, azóta már motoroztam is vele
Szerintem megszívhatta magát a tied is, mondjuk az enyémnek volt még egy olyan tünete, hogy indítózás után még forgott egyet az indítómotor, és a kipufogóba került anyagot meggyújtotta, és olyan volt mintha egy sörétessel durrantottak volna.
Ha türelmes vagy várj vele egy kicsit, ha nem szedd ki a gyertyákat ellenőrizd őket, gyertya nélkül forgasd meg a motort, hogy kinyomja a hengerből a felesleges anyagot, és próbálj rá...igaz ez nekem nem jött be. így vártam vele.
Sok szerencsét hozzá!
Hi!
Szerintem a 300V nagyon drága, a 7100 10w40 tökéletesen megfelel a célnak, én használtam ilyen olajat, jó, most viszont 5100-ast raktam bele (olcsóbb) tapasztalatom még nincs, de ez is bőven megfelel, ha nem kizárólag versenyzésre, pályázásra használod. Olaj és szűrőcsere kb. 6000 km.-ként, de szerintem ez sem szentírás, használattól is függ. Nem lesz semmi baja, ha utcán elmész vele 7, 7.5, vagy 8 ezret. Szerintem! De kíváncsian várom a többiek véleményét is.
leveszed a pipát, ráraksz 1 gyertyát és megnézed van-é szikra... csak legyen testelve a gyertya és NE fogd
Sziasztok! Kellene kicsi segítség. Motorom már áll egy ideje, és szerettem volna beindítani. Autó aksiról indítok, tehát áram van. AC pumpára adtam 12 [V]-ot, járt ~4-5 másodpercet, majd gondolom az ellen nyomás miatt a membrán lekapcsolja. Tehát benzin van. Tekertettem, de olyan mintha nem lenne gyújtás. Két szélső gyergyát kiszedtem, tiszta benzin volt mind2 ergo benzint kap a henger. Na már most szerintetek csak megszívta magát a motor, vagy nincs gyújtás? A gyújtást milyen módon lehet ellenőrizni egy ilyen gépnél?
Motul 7100 10w-40 - én ezt raknám a sajátomba, úgy vélem nekem ez is elég lenne, bár előző évben a Bel-Ray hasonló színvonalú olaját raktam bele, most pedig Repsol full szintetikusat 10W-40 eset, mert elég olcsó volt. korábban be is linkeltem. (Nekem eddig bevált)

De a párom motorjába (CBR 1100XX) Motul 300V-t használunk csak és kizárólag. És tökéletesen meg vagyunk vele elégedve.
Ha árban nem sok neked a motorodba, biztos nem fogsz benne csalódni!

Én speciel, évente egyszer (minden szezon előtt) + 6000-7000km-enként lecserélem az olajat, legyen ráírva bármi...
Én nagyon sok helyen láttam, hogy külön is meg lehet venni
Bár én is egyben vettem
na meg a motul 7100 10w-40 ről.
Milyen gyakran cserélitek az olajat? Mert én kicsit sokallom a 12ezres cserét amit a kezelési ír.
Hali!

Valakinek erről az olajról tapasztalat/vélemény!?
Motul 300V 4T Factory Line 10W-40
Ha külön meg tudod venni a kabátot +a gatyát akkor igen,pl shox.
De ált egybe vannak és nem szedik külön őket
Érdekes látvány lenne az biztos