Sziasztok!
Most tervezek venni egy 2004-es F4i-t. Több moci is szóba jött, de az egyiknek sérült a jobb oldalidomja. A kérdésem az lenne, hogy mennyiért lehetne eredeti állapotába visszaállítani? Illetve mekkora esésnél van esély rá, hogy a váz is sérül?
Köszi
külön nincs olaj szivatyum blokkot nam szivesen bontom szét kiss alkatrészé vidd el a komplett blokkot .50-e oda adom üzemképes volt törött motorból lett kiszedve.
Ismét töltöttem fel galériát. CBR 600F - Börzsöny
Egy kis kedvcsináló mindenkinek. Most már tényleg nagyon közel a szezon .
Mindenki izzítsa a csuklóját és dörzsölje a tenyerét, hátha több pénz lesz benzinre
Szó well!
A kétbubis dolgot nem értem. Ez egy sima sötétített púpos plexi. Pl: ilyen
A raptor meg, ha jól emlékszem 60.000Ft volt. Én nagyon meg vagyok elégedve vele. A teljesítménye nem ugrott olyat, mint a reklámokban a duracel elemtől a nyúl , de a felsőbb tartományban érezni lehet egy kis emelkedést. A hangja, meg csodálatos. Persze ez ízlés kérdése . Én nagyon szeretem a hangját, pont olyan lett amilyet szerettem volna. Az autósok hallják ha jövök, de a szomszédnak ne tegyem tönkre az életét.
Szerintem nincs gyorsítva. Nem torzult a motorhang, de az autósok sebessége sem kirívó.
De amúgy, még ha gyorsítva lenne, akkor is durva.
Nem hiszem, hogy a Fake kategóriába lenne.
Láttam már több örült felvétel és ez is az egyikbe tartozik. Akkor a ghostrider is gyorsította a videót?
Szerintem szép fehér fénye van és legalább a tükörből is jobban észre vesznek az autósok.
Lehet lecserélem magam is a halogént egy ütősebb fehérebb fényű xenon izzóra.
De lehet, hogy beruházok egy valódi xenon szettre. 12000ft. annyira nem sok érte.
Viszont nézegettem a fotóidat.
Neked két bubis plexid van?
Vagy csak úgy tűnt, mintha az egyik képen átlátszó plexi lenne fent.
a másik mennyi volt a raptor kipufogó és milyen az élmény a teljesítmény vele?
Én is egyet kell h értsek ezzel.
Motul nagyon bejött.. de aztán Bel-ray volt olcsón, most majd végképp kiderül olajcserekor, eddig nem volt vele gond. Most meg először a Repsol. Bízom benne h az ár vonzásában nem döntöttem rosszul.
hihi
Nekem eddig Motul, Bel-Ray volt elég jók voltak, Castrol-t én személy szerinte nem raknék bele, nem voltak jók a tapasztalatok ( felhabzott...) most próbálom a Castrol-t, de én pl ennél olcsóbban vettem...
Assszzztaaa büdös ************!
Ez valami iszonyat . . .
Baromi sok motoros videót láttam de ilyet még soha. Ezt érdemes megnézni. Sok faxt láttam már , de ekkorát még nem
Nem az eleje az érdekes, mert olyanból van ezer a neten. Hanem amikor beér a dugóba.....Ámbálíwaból!
Juj
NA EZ AZ, erről beszélek mindig. Sok olajnak az alapanyaga ugyanaz, csak az adalékolásuk más, ennyi a különbség. Az API minősítés viszont fontos dolog!
Aztán Kaszás kollégának egy F2-je van, nekünk meg F4. It is vannak különbségek.
Eért nem szeretek belemenni, hogy ki mire esküszik. Típuson belül lehetne értelme erről beszélgetni, de motor és motor közt is van eltérés.
3 évig én is motul-t használtam, semmi gondom nem volt vele,de váltottam repsol-ra. Ez már a harmadik szezonom lesz vele, ez még finomabb váltásokat tesz lehetővé és megszűnt nála a lyukra váltás is teljesen. Egyébként ezek közül az olajok közül nem nagyon lehet már mellényúlni, csak kicsi különbségek vannak köztük.
Ami meghatározó az-az áruk és mindenkinek a saját benyomásai velük szemben!
hát nem tudom..nekem a casztrált nem vált be,nehéz volt a váltás ,akadozott(( A mobilból meg csipegetett egy kicsit.
Az útolsó 2 évben motult használok,ez bevált .Bár sokan nagyon sz@rnak mondják a repsolt ,de szerintem az se lehet túl rossz.
Vettem egy Honda CBR 600F Sportot (2001) vagyis folyamatban vannak a papírok.
Olyan kérdésem lenne hogy a kulcsot lehet másoltatni vagy ezek programozott kulcsok és menjek a Hondához csináltatni?
Köszi előre is.