Tegnap vettem egy CBR 600 FS-t és lenne pár kérdésem.
Látom mindenkinek saját véleménye van az olaj márkákkal kapcsolatban, én csak azt akarom kérdezni, hogy ebbe a típusba fél-, vagy full szintetikus olajat ajánlotok (a márkát majd eldöntöm ), valamint milyen gyakran kell (hány kilométerenként) légszűrőt és gyertyákat cserélni? Esetleg van valakinek a kormány végére csavarozható ütközője, vagy koptatója? Nem tudom mi a hivatalos neve, de csak 1 db kéne.
A válaszokat előre is köszi.
Én Motul 300V-t használok a motoromba. Ahol vettem ott a 7100 és a 300V között 1200Ft volt literenként, így 300V mellett döntöttem; persze előtte jól utána jártam. Annyira nem bántam meg, hogy nem is rakok bele már mást. Nekem egyszerűen "más" lett a motor. A hangja a legfülbemászóbb változás. Előtte Castrol, Valvoline és mobil 1 volt benne. Castrol nekem többet nem lesz a motorban, habosodott és büdös is lett.
A 300V igaz marha drága, de jobb akcióknál 16 ezerért már kapható.
Hm. Ez igaz. Én mindig castrolos voltam igazán, bár kipróbáltam sok mindent. tavaly először tettem bele a Power 1- oil-t . Én igazán nem vettem észre különbséget, SEMMIT . BÁR 10000 KM-es blokkba úgy vélem még higitó is jó lenne
A haver 954-e viszont zörgött,hát nem mondom hány km-es
igaz árba se veszélyes a különbség, de,ha egyszer felesleges
---JÓL BESZÉLSZ különben-------
vége lemaradt..))
-féktárcsák
-fékbetétek
-tank és hűtő rendszer tisztítás
-aksi
-gyertyák
-szűrők
-új plexi (sötétített ,a régit is adom)
-saját tulajdon,nincs rajta semmi hitel stb.
csak azért adom el mert lassan 40 vagyok és ez nekem már túl gyors...
hali,honda cbr 600 f2 motorom eladó, most van teljesen felújítva ,sérülés mentesen.1996 évjáratú,friss műszakival (a jövő héten viszem)
-gúmik
-láncszett
-festés
-izzók
-olaj
-telók
-féktárcs
Nem hallottam ilyen jellegű hibáról eddig!
Nekem a balesetem után kellett motorvezérlőt cserélni,mert megsérült.
Ha "se kép,se hang" a tünet,nem biztos hogy az a rossz...
Sajnos ezt csak próbával tudod kideríteni.
nekem NSR en volt ilyen problémám, kb javíthatatlan. kell egy új CDI ... remélhetőleg az megoldja, más elektronika nincs nagyon, csak a tekercs a blokkban
CBR-nél gyakori hibának számít a gyújtás hiba? Találkozott már valaki ilyen jellegű hibával? Eddig a fesz. szabályzó és a lánc feszítő amiről halottam, hogy gyakran elromolhat. Enyémen semmi gyújtás nincs jelenleg elsősorban azok tanácsát várom, akik jártak már így cbr-el hátha közelebb kerülök a hiba forrásához.
Jaaaaj bammeg, hát jóhogy emléxem. Csak nekem nem volt baráti a kiméricskélés, pedig az ár még jobb is volt. Aztán jött egy ajánlat a 4 Literes kannára és el is hozta a srác Fehérvárra a melóhelyemre. Szóval így ki lettem szolgálva maximálisan, köszönöm.
Ezt pont te mondod, akinek egy patent új (nagyon fiatal) gépe van?! Én a helyedben csak ilyennel járnék.
Pár adat: A Power 1-nek 850 kg/m3 az Acevonak 875kg/m3 a sűrűsége. Minél finomabb, annál könnyebben és gyorsabban jut el a megfelelő/kritikus kenési pontokra az olaj. Vagy nem?! De nem valami egetverő a külömbség köztük, ahogy látjuk.
Viszont egy RÉGEBBI (ebből adódóan nyilván kopottabb) MOTORBA lehet, hogy én is az Actevo-t ajánlanám már, igazad van.
(Na ezért nem szeretek az olajokról még baráti vitákba sem bocsájtkozni , mert minden relatív! Pl. mikori a motor, mennyire kopott, melyik fordszám tartományban használják leginkább, pályáznak, vagy túráznak, vagy városi forgalomban közlekednek-e vele, stb, stb...)
Tegnap vettem egy CBR 600 FS-t és lenne pár kérdésem.
Látom mindenkinek saját véleménye van az olaj márkákkal kapcsolatban, én csak azt akarom kérdezni, hogy ebbe a típusba fél-, vagy full szintetikus olajat ajánlotok (a márkát majd eldöntöm ), valamint milyen gyakran kell (hány kilométerenként) légszűrőt és gyertyákat cserélni? Esetleg van valakinek a kormány végére csavarozható ütközője, vagy koptatója? Nem tudom mi a hivatalos neve, de csak 1 db kéne.
A válaszokat előre is köszi.
Ez van, ha más gépéhez ülök.
Én Motul 300V-t használok a motoromba. Ahol vettem ott a 7100 és a 300V között 1200Ft volt literenként, így 300V mellett döntöttem; persze előtte jól utána jártam. Annyira nem bántam meg, hogy nem is rakok bele már mást. Nekem egyszerűen "más" lett a motor. A hangja a legfülbemászóbb változás. Előtte Castrol, Valvoline és mobil 1 volt benne. Castrol nekem többet nem lesz a motorban, habosodott és büdös is lett.
A 300V igaz marha drága, de jobb akcióknál 16 ezerért már kapható.
A haver 954-e viszont zörgött,hát nem mondom hány km-es
igaz árba se veszélyes a különbség, de,ha egyszer felesleges
---JÓL BESZÉLSZ különben-------
-féktárcsák
-fékbetétek
-tank és hűtő rendszer tisztítás
-aksi
-gyertyák
-szűrők
-új plexi (sötétített ,a régit is adom)
-saját tulajdon,nincs rajta semmi hitel stb.
csak azért adom el mert lassan 40 vagyok és ez nekem már túl gyors...
-gúmik
-láncszett
-festés
-izzók
-olaj
-telók
-féktárcs
Az igaz szerelmemet megvárom.. addig meg vegyék meg ezt..
Nekem a balesetem után kellett motorvezérlőt cserélni,mert megsérült.
Ha "se kép,se hang" a tünet,nem biztos hogy az a rossz...
Sajnos ezt csak próbával tudod kideríteni.
Pár adat: A Power 1-nek 850 kg/m3 az Acevonak 875kg/m3 a sűrűsége. Minél finomabb, annál könnyebben és gyorsabban jut el a megfelelő/kritikus kenési pontokra az olaj. Vagy nem?! De nem valami egetverő a külömbség köztük, ahogy látjuk.
Viszont egy RÉGEBBI (ebből adódóan nyilván kopottabb) MOTORBA lehet, hogy én is az Actevo-t ajánlanám már, igazad van.
(Na ezért nem szeretek az olajokról még baráti vitákba sem bocsájtkozni , mert minden relatív! Pl. mikori a motor, mennyire kopott, melyik fordszám tartományban használják leginkább, pályáznak, vagy túráznak, vagy városi forgalomban közlekednek-e vele, stb, stb...)
Bocs, de meglehetősen másnapos vagyok a tegnapi névnapozás után ... mi is volt az?
Nézz körül itt a neten Motul ügyben, mert nem tudom a számát. 8000.- volt a 4 literes 5100as 10W-40.
Bejött, amit ajánlottam?