Hali roobertoo333
Ha tényleg érdekel a sárvédő vedd fel a kapcsolatot "basi2" motoros társunkal, én is tőle vettem. A fényezést és matricázást megoldottam házilag. Maga a sárvédő jó anyagból van, nem olyan hajlékony gagyi vacak.
Igen.
2002 után volt a váltás, vagyis 2003 tól minden CBR600F ugyan az lenne.
2000 től 2002 ig jobbak voltak a gépek, utána butítottak kicsit.
Rá írva nekem CBR600F6. De az még mindig ugyan az, mintha 2004 ben vettem volna.
Amúgy megbízható gép.
128km van benne, és még mindig csak bejáratos:-))))
Tényleg tudja valaki hogy azt az 500km-t amit hivatalosan bejáratásra kell használni milyen kritériumok övezik?
Pl ne pörgesd az órát 12000ig meg ilyesmi:-))
Mert olvasgattam a honda kezelési kézikönyvet de szó szerint ezt írták:
..különös figyelmet fordítson rá az első 500km-en. Ez alatt kerülje a teljes gázzal indulást és a hirtelen gyorsítást.
A Suzukinál bezzeg még a fordulatszám tartományokat is megadták a km-től km-ig határok között.
Vagy ennyivel jobb a Honda, vagy ennyivel szarik bele. :-)))
Énis okosabb lettem kicsit.Még annyit h az F4i-nek akkor most H7-es az izzófoglalata? Lehet hülye kérdés,de még csak leendő Cibere tulaj vagyok.Jah,és valaki nem tudna nekem küldeni Service manualt,vagy owners manualt.A gugli,most nem volt a barátom,csak olyat találtam ahonnan pézé lehet megvenni.
Sajnálom, hogy negatív hírrel kell szolgálnom az izzóval kapcsolatban, de ez AZ a bizonyos "reklám xenon" izzó. Semmi különleges, csak szép xenon hatású festékkel vonták be az üvegét.
Viszont szerintem így is szebb a fénye, mint egy hagyományosnak.
A valódi xenon töltésű normál (H4/H7) izzók 3-5000.-Ft környékén mozognak sajna, de az igazi Xenon izzóknak kb 7-40.000.-Ft közti áruk van, típusuktól (mono/bi-xenon), színhőmérségletétől (Kelvin fok, pl. 6000K), stb függően.
Az tény, hogy a gyárinál tényleg sokall de sokkal jobb. Az is biztos, hogy nem Tescos, mert az alján valami autós bolt volt.
Akkor elviekben Xenon gázzal feltöltött izzó, de nem teljes Xenon? Szóval a xenon szettekkel nem veszi fel a versenyt? (fényben )
Vagy ezt is már xenonnak hívják?
Xenon gázzal töltött izzó lehet, ha látod rajt, hogy nem az a tipikus "reklám Xenon", amit óccsóért lehet kapni a Tescoba.
Nekem is olyan van, nagyon szépen és élesen világít, igaz 100W!
Remélem nem melegíti össze a foncsorom.
Szeva!
A dobozán ezek az adatok szerepeltek:
H7, DN 50041 fényszóró izzó 12V 55W, Xenon gázzal feltöltött 30-50%-al megnövelt fényerővel.
60/55W, 130/100W
Super plazma xenon bulb.
Racing Type R
Super Light,
High intensity discharge lamp system
Igazából, nem vettem, hanem a garázsban találtam és ugyan azok az adatok voltak rajta mint a gyári izzó, csak kék volt. No mondom beleoperálom. És lám csodát tökéletesen müxik a dolog.
A helyzetjelzőm, meg LED-es balhé.
T13 6 SMD HighPower LED http://www.xenon.hu/shop/index...
Az oldal legalján lévő az. Már jég-kékre cseréltem.
Ha valaki ért az izzó témához, az engem is felvilágosíthatna, hogy akkor ez most xenon, vagy csak félig meddig, vagy egy túros tésztát
De a sasszemű kollégákat úgy sem lehet megtéveszteni
:-)
Netán felvarázsoltál rá egy programvezérléses üzemanyag befecskendező rendszert?:-)
(írtam a basi2-nek, köszi)
500 km alatt ne pörgezsd 7000 fölé 500-2000 km között 10 000 fölé, utána már lehet neki húzni.
Jó bejáratást
Ha tényleg érdekel a sárvédő vedd fel a kapcsolatot "basi2" motoros társunkal, én is tőle vettem. A fényezést és matricázást megoldottam házilag. Maga a sárvédő jó anyagból van, nem olyan hajlékony gagyi vacak.
2002 után volt a váltás, vagyis 2003 tól minden CBR600F ugyan az lenne.
2000 től 2002 ig jobbak voltak a gépek, utána butítottak kicsit.
Rá írva nekem CBR600F6. De az még mindig ugyan az, mintha 2004 ben vettem volna.
Amúgy megbízható gép.
128km van benne, és még mindig csak bejáratos:-))))
Tényleg tudja valaki hogy azt az 500km-t amit hivatalosan bejáratásra kell használni milyen kritériumok övezik?
Pl ne pörgesd az órát 12000ig meg ilyesmi:-))
Mert olvasgattam a honda kezelési kézikönyvet de szó szerint ezt írták:
..különös figyelmet fordítson rá az első 500km-en. Ez alatt kerülje a teljes gázzal indulást és a hirtelen gyorsítást.
A Suzukinál bezzeg még a fordulatszám tartományokat is megadták a km-től km-ig határok között.
Vagy ennyivel jobb a Honda, vagy ennyivel szarik bele. :-)))
Köszi!
Itt 2003-ig írja,megegyezik még a 2006-os is ezzel?
Nézd meg itt a manualt!
Na gondoltam, hogy ilyen az Én szerencsém. De ezt már megszoktam.
A vicc, hogy ez az olcsó balhé is elég sokat dob a gyárihoz képest. Végül is nem csüggedek, mert nincs baj vele.
Köszönöm az infókat
Viszont szerintem így is szebb a fénye, mint egy hagyományosnak.
A valódi xenon töltésű normál (H4/H7) izzók 3-5000.-Ft környékén mozognak sajna, de az igazi Xenon izzóknak kb 7-40.000.-Ft közti áruk van, típusuktól (mono/bi-xenon), színhőmérségletétől (Kelvin fok, pl. 6000K), stb függően.
Ezzel kapcsolatban pár link:
Árlista
GY.I.K.
Izzók
Pont ilyenem van. Na ha valaki még több infót tud az ne habozzon
Mert irtad hogy nem passzol a géphez a szine
A hátsó sárvédő!
Az kell!:-)
Segítség!:-)
Akkor elviekben Xenon gázzal feltöltött izzó, de nem teljes Xenon? Szóval a xenon szettekkel nem veszi fel a versenyt? (fényben )
Vagy ezt is már xenonnak hívják?
Nekem is olyan van, nagyon szépen és élesen világít, igaz 100W!
Remélem nem melegíti össze a foncsorom.
A dobozán ezek az adatok szerepeltek:
H7, DN 50041 fényszóró izzó 12V 55W, Xenon gázzal feltöltött 30-50%-al megnövelt fényerővel.
60/55W, 130/100W
Super plazma xenon bulb.
Racing Type R
Super Light,
High intensity discharge lamp system
Igazából, nem vettem, hanem a garázsban találtam és ugyan azok az adatok voltak rajta mint a gyári izzó, csak kék volt. No mondom beleoperálom. És lám csodát tökéletesen müxik a dolog.
A helyzetjelzőm, meg LED-es balhé.
T13 6 SMD HighPower LED http://www.xenon.hu/shop/index...
Az oldal legalján lévő az. Már jég-kékre cseréltem.
Ha valaki ért az izzó témához, az engem is felvilágosíthatna, hogy akkor ez most xenon, vagy csak félig meddig, vagy egy túros tésztát
Tök jó képet találtam erre: