bocs hogy belevau,tehermentesíteni kell a motor elejét ha lehet/oldalsztenderre való döntéssel,2 ember!/és mozgatni a telókat.ha van holtjáték netán akkor kormánycsapágy cserés!
Lánc állapota!ha a hátsó fogaskeréknél jobban ki tudod húzni mint 0.5 cm,akkor valószínű lánccserés is!ezekre is figyelj!Egy láncszett 30 rugónál kezdődik!
Hali
Igazából csak az általános dolgokra kell figyelned, tipushibái a cbr-eknek nem nagyon ismert. A vezérműlánc szokott 3 ezres fordulat környékén becsörrenni, ezt kb. 25 rugóból tudod orvosolni. Ha csörgést hallassz tehát minimum ennyit már alkudhatsz is. Ami a legfontosabb figyeld a bukás nyomait ( karok lábtartók végei, vázon csúszásra utaló sérülések, hűtőn ne legyen túlsok kavicsfelverődésből adodó sérülés mert az a kavicságyban való csuszás nyoma ) Ha minden eddíg leirt rendben van, akkor nézd meg a villanyaknál a kormányelfordulási határolókat. Ezt az eggyet nem tudják a tulajok cserélni, ha mindent kijavítottak ez akkor is áruló jel marad. Nézd meg, hogy nincs e valamelyik letörve, vagy nincs e valamelyiken nagyobb bemélyedés mint a másikon. Igazából ezek felülete szinte teljesen egyenes gyárilag, de mikor a gép azon felére ráesik a kemény telószár megüti a puhább alu ötvözetböl készölt határolót és mély nyomot hagy benne, vagy le is töri. Ez igaz más motorokra is. Remélem segítettem!
Jó vásárlást és ne kapkodd el !
Holnap megyek megnézni egy Honda CBR 600 Fs-et (2001).
Milyen hibákra figyeljek a motorral kapcsolatban?
Mik lehetnek a buktatók?
Milyen típushibái lehetnek?
Majd ha teljesen megleszek a fúlyással és felcsavaroztam a vasra, dobok fel akkor is képeket. Azért örülök, hogy szerintetek is nem nyultam nagyon mellé a design-t illetően.
Kösz a véleményeket
ELADÓ LESZ SRÁCOK A MOTOROM ..SAJNOS EGÉZSÉGÜGYI OKOK MIATT((
Most leszz teljesen full (!))felújítva 400 pénzből..
-teljes fényezés
-új gumik
-új tárcsák,betétek
-láncszett
-gyertyák
-szürök
-karbiszinkron
-olajok
-hűtő és tank tisztitás felújítás
-riasztó
96' f2 pc25...650ért
Jaaaj, hát ez naggggyon szép!
Nekem még jobban tetszene, ha a monster karmok nem lennének rajt, hanem csak a sárga Honda logo. A te gyönyörű géped nem monster design, ezért szerintem nem passzol hozzá, csak színben.
Amúgy tényleg nagyon pepec lesz, ha rajt lesz.
Hali mindenkinek!
Vettem egy hátsó sárvédőt, már az alap fényezéssel és matricázással megvagyok, már csak a lakkozás hiányzik. Dobok róla néhány képet és a véleményeket várnám, hogy milyen lett.
injektorvezérlő elektronika
injektorvezérlő elektronika
injektorvezérlő elektronika
szerintem
http://www.powercommander.hu/ -szerint:
- Power Commander IIIUSB injektorvezérlő elektronika
- Típusfüggő kivitel
- 9 gázálláson és 250 fordulatonként állítható
- Akár hengerenkénti, külön vezérlés (több térképes üzemmód)
- Manuális és számítógépes állítási lehetőség USB porton keresztül
- Teljesítmény és nyomaték növekedés
- Optimális levegő/üzemanyag keverék előállítás
- Lineáris és dinamikus gázreakció
- Gyorsváltó és gyújtásmodul vezérlés
- Egyszerű beszerelés
- Időjárásálló kivitel
- A csomag tartalmazza:
Power Commander IIIUSB injektorvezérlő egység
USB kábel
9V-os csatlakozó a programozáshoz
2 db csatlakozótakaró
Kétoldalas öntapadós rögzítő
Power Commander IIIUSB Management program CD-n
Szerelési útmutató
Dynojet matrica
- 1 év garancia
79,900 Ft. áfával !
ez a te tipusodhoz valónak az adatai