Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm a segítséget, csak azért kérdeztem Exupot, mert úgy emlékszem neki az volt, és nem tudom h kinek van még itt a forumon
Köszi a hozzászólásokat a gumival kapcsolatban!
Igazatok van teljes mértékben, nem a kinézet a lényeg,ha az a menetstabilság rovására megy! Maradok a 160-nál az a biztos!
Nem véletlenül tették alá gyárilag!
Nekem van, elérhetőségem az adatlapon. (eladó holmik)
Sziasztok! Ha valakit érdekel van f2 re eladó 45-ös lánckerekem és egy gyári hátsó tárcsám! Mindkettő tökéletes állapotú és egyátalán nem kopott! Ha kell képet küldök!
Helló
a váz sérülés a hid vázböl nyulló vékony merevitön van repedt.
amennyire tudom a motor még nem volt streetre használva. gyári méretü lánckerekek stb
Mire akarod használni? Mert látható a gépen, hogy streetfighter gép ként használták. A gépet nem ismerem, de ha te is egy tanuló streetfighter-nek akarod használni akkor lehet, hogy megéri az árát. De ha közuti motorozásra, én vigyáznék a vázsérült gépekkel ( persze a képből nem derül ki mennyire komoly a sérülés )és álltalában ezek a motorok eléggé lestrapált jószágok. Mikor megnézed mindenképp próbálj hozzáértő személyt vinni magaddal. Meg persze ne ugorj bele elsőre semilyen vásárlásba, még messze a szezon és van elég sok moci van miből válogatni.
Sok sikert a vásárláshoz
Bocs, hogy beleugatok tudom nem engem kérdeztél , de hátha tudok segíteni. Az enyémre olyat tetettem mint a gyári, tehát egy megy le és az van kettéosztva. Árban ugyan annyi volt mint a másik megoldás, de ezt azért választottam mert ugyan ott megtalálható rajta minden rögzítési pont mint a gyárin és pont passzol minden. Így ezzel nem kellet foglalkoznom semilyen téren, hogy hol vezessem le és mit ne dörzsöljön például, menet közben.
Üdv

segitségre lenne szükségem kinéztem egy motort és reménykedem benne h valaki talán ismeria gépet vagy tud róla valamit, ill mire kéne odafigyelni mert holnapi nap már lehet hozzák is. http://www.kepesmotor.hu/honda...

elölre is köszönettel krisztián
Hali Exup egy kérdésem lenne, neked a fémfékcső a főfékmunkahengerről, rögtön kettő megy le külön külön a féknyergekhez, vagy egy cső megy le és aztán van egy ketté osztó, és úgy megy külön külön a két féknyereghez (ahogy gyárilag is van)?
Helló mindenkinek, nincs vkinek véletlenül eladó ülése f4-hez?
Az hogy jobban mutat szélesebb gumival csak másodlagos, de én is a rávaló 160-ast ajánlom csak!
Motul vagy Repsol félszintetikus 10w40 nem olcsók de szerintem a legjobb bele
Alkudj keményen. Talán bejon. Végülis válság van
Motul 5100 at....10w40.
újra fel dobom a kérdést: milyen olajat ajánlotok 1988 600 F1 be ? kevés kilométeres, tényleg. nem pörgetett. 30.000 !

Ha nem akarsz kellemen meglepéseket a aszfalton, akkor max.160!
Az úgy lett kitalálva, azzal a legjobb és a legszebb is.
Szerintem ne akarj dragstert csinálni egy gyöngyszemből.
Hali

Én nem raknék fel 160nál nagyobbat, nekem mondjuk a fordulékonyság miatt jobban bejön... a kinézet meg nem minden aki ért hozzá annak 160nal a legszebb (szerintem)

De lehet még nincs meg olyan régóta...
csatlakozom ehhez,nem lesz jó...
No én várom a visszatérést.. szólj ha van aztán majd gurulhatunk egyet
170 et bepaszíroztuk az F1esbe F2es felnivel. tehát az még elfér De nem ajánlom nem jól terül a 4.5ös felnin
Üdv Mindenkinek!
F2-es CBR-be melyik a legszélesebb gumi ami hátulra befér?
Most 160-as van hátul,de vastagabb gumival jobban mutat!
180-as szerintem nem,de a 170 lehet! Ha valakinek van tapasztalat azt szívesen várom! JA és ha valaki tud valami jó tapadással bíró gumit,ami nem slick(esőben nem nyerte el a tetszésem) várom azt is!
Előre is köszi a válaszokat!
Telibe trafáltad!:) sajnos ez van! de szeretnék ha nem is ebbe az évbe de jövőre visszatérni!és csak Honda !:) mondjuk bagóért nem adom oda és lehet h megmarad!pont ma raktuk fel az új fogaskerekeket és láncot!
Igen..Sajnos tisztában vagyok vele...