Gyári. A vason minden a gyári. Szerintem is elég közel van, ezért kellene besüllyeszteni kicsit. Meg a nyitószerkezetet és az indexeket is át akarom tervezni valahova máshova. Szóval van még mit ötletelni!
Ahogy nézegettem a műveiteket, beindultam én is és nekiláttam farigcsálni kicsit a garázsban. Hát ez lett belőle, sablonnak jó.
Csak azt nem tudom még, hogy lehetne besüllyeszteni a kerékívnél.
Valakinek erre valami ötlet?
Szerintem üvegszálból csináltatok magamnak hátsó kerékburkolatot, hátsó ülés burkolatot, és ülés alatti burkolatot.
Természetesen ha készen vannak közzé teszem, és az árat is, amennyiért megkaphatjátok.:-)
Urak sziasztok!
Történt egy kis malőr. Vettem kuplung lamellát a motorba de nem kell még sem mert volt még itthon csak nem találtam aztán az is meg lett.
Fém lamellát vettem és csúszót. NEkem F3-as 600-as cbr-em van. A kettő együtt lenne egy huszas. Én 18 ezerért +13 ezerért vettem őket a biker worldben pesten.
Szerintem nincsenk kikőnnyítve, vagyis lehet ki vannak, de egy komolyabb esésnél ada váznak is, ez tapasztalat, igaz lehet szerncséje mindenkinek, és épségben marad a paripa.
Egyébként meg ha már házilag gyártott a gomba, akkor lehet egy plusz perforációt (gyengítést) esztergálni a feje alá közvetlen. Akkor egy erősebb behatásra letörne, nem okozna komolyabb sérülést a vázban. (Remélhetőleg)
helló igen én gyártottam gombát és konzolt is, amit a kolléga föltett ,méreteket én is az alapján gyártottam, és jó lett, viszont az én véleményem a következő:
-ha csak eldől a gép vagy csak enyhén csúszol sztem teljesen tökéletes a házilag gyártott is, de ha nagyot buksz akkor sztem teljesen mindegy h milyen van rajta, nem az oldalidom lesz a lényeg hanem az h életben maradtál...
a "gyári" bukógombák elvileg úgy vannak kitalálva, hogy bizonyos erőhatásokra inkább a gomba törik le és nem a váz sérül, ezt vajon tudja egy házilag készített gomba is? könnyen előfordulhat, hogy nagyobb kárt okoz, mint amennyit segít - de ez persze csak elméleti okfejtés, nyilván nincs két egyforma esés...
ÁÁÁ, durva jól néz ki hátulról! Gratu!
Már csak valami odasímuló oldalindexeket kellene felvarázsolni a farokidomra, meg egy pofás kis rendszámtartó és mehet közútra is.
Ha készítenél pár képet még alulról is és elküldenéd nekem e-mailben, megköszönném szépen! Tavasszal, ha lesz időm barkácsolok én is. Meghoztad a kedvem!
Csak azt nem tudom még, hogy lehetne besüllyeszteni a kerékívnél.
Valakinek erre valami ötlet?
Dobj már az undartail-ről nagyobbakat légyszi!
Természetesen ha készen vannak közzé teszem, és az árat is, amennyiért megkaphatjátok.:-)
Történt egy kis malőr. Vettem kuplung lamellát a motorba de nem kell még sem mert volt még itthon csak nem találtam aztán az is meg lett.
Fém lamellát vettem és csúszót. NEkem F3-as 600-as cbr-em van. A kettő együtt lenne egy huszas. Én 18 ezerért +13 ezerért vettem őket a biker worldben pesten.
-ha csak eldől a gép vagy csak enyhén csúszol sztem teljesen tökéletes a házilag gyártott is, de ha nagyot buksz akkor sztem teljesen mindegy h milyen van rajta, nem az oldalidom lesz a lényeg hanem az h életben maradtál...
Majd teszek fel képet ha kész lesz, csak most nem tudom lekapni mert, nagyon körbe van pakolva
Ha jól emlékszem akkor te csináltattál bukógombát a motorodra!?
A méreteket el tudnád küldeni? Vagy fel tudod tenni ide?
Köszi.
Már csak valami odasímuló oldalindexeket kellene felvarázsolni a farokidomra, meg egy pofás kis rendszámtartó és mehet közútra is.
Ha készítenél pár képet még alulról is és elküldenéd nekem e-mailben, megköszönném szépen! Tavasszal, ha lesz időm barkácsolok én is. Meghoztad a kedvem!