Gyártották az F-et (F4i) 2001-2003 közt is. A 600RR megjelenésével sorolták vissza sport-túra motornak és butították le a futóművet, egyrészt hogy olcsóbb legyen, másrészt erősíteni a különbséget az F és az RR között
Lehet hülyeséget írok, de én úgy tudom, hogy 2001-ben és '2-ben a hondának az FS volt a supersport motorja. Ekkora jött be a külön ülés, máshova került a ECU, fekete váz, 1-ben és 2-ben más áttétel, injektor, full állítható első- hátsó futómű, dőlésszögérzékelő(bár ez lehet már előtte is volt), stb stb... Utána a CBR 600 RR 2003-as megjelenése után, mivel az vette át az FS helyét, a nagy H visszaállt a sima F gyártására most már túramotorként. Így feleslegessé vált a full állítható futómű ezen a motoron.
Az ültetőszettet illetően igazat adok annak aki sokallja a 20k hufot érte. Csak ugye a gyártók is úgy vannak vele, hogy akinek kell, az ki fog adni érte 20 rongyot, mert nincs más lehetősége. Ezt kihasználva kérnek érte ennyit, meg hát ugye motoralkatrész.
Hahahhh, képzeljétek az enyémbe 244 Kg van írva! Velem együtt nincs annyi szinte. Együttes tömegnek meg 387Kg!
A manualba meg 170Kg-ot ír, de Isten biz' tavasszal lemérem valahol!
Ha már látszik a vége a dolgoknak, vagy át is írattátok, akkor leírhatnád mennyibe került, mert engem is érdekelne. Ahogy én számolgattam, úgy kb. 130 e Ft külföldi és 50 e Ft magyar papíros motor névre íratása, de a személyes tapasztalat hozhat még meglepetéseket.
Az nagyon jó ár egy makulátlan F4i-ért, én is nézegetem a külföldi papirosakat is, de így a téli időszakban kevesebb a hirdetés. Egyébként mennyi volt a motor névre íratása (regadóval meg mindennel együtt), 130 ezer körül?
Valaki megtudná mondani hogy ennek a típusnak mennyi súlya? Azt tudom hogy ez már aluvázzal készült! De a súlyáról különböző oldalakon nem egyeznek az infók!
Igen, igen! Az FS alapvetően szép, "csak" a lábtartó furcsa, a kipuf illesztés kókány és drága (volt). Megfelelő alkuval pozitív tapasztalatú kipróbálás esetén jó lehet.
Az F az viszont szerintem felejtős. Ha jól emlékszem, 610-ért árulják.
Miután megnéztük ezeket meg egy másikat, ami drága volt és szintén gyanús, ráadásul előtte, amire belelkesedett a drágám az orrunk elől vitték el, nagyon elkeseredett szegény. Már csak bennem volt annyi lélekjelenlét, hogy az ország kudarcba fulladt átautózása után este még leüljek a gép elé, és akkor találtam ezt az F4i-t, ami szinte makulátlan. Másnap elhoztuk 585-ért (olasz papírokkal). Hibátlan telók, az idomok törés mentesek és csak pont annyi apró karc van rajtuk, ami egy 9-10 éves motoron kell, hogy legyen, hogy elhiggyem, hogy nem pályaidommal zúzták, aztán visszatették a gyárit. Motorja gyönyörűen szól, semmi cipergés sehol. Egyedül a tankon van egy kis horpadás, de a fényezés ott sem sérült.
Az állíthatatlan első teló beszerelésének a cbr f4-be ha hiszitek ha nem tök egyszerű a magyarázata. A HONDA ugye 2000 után változtatott a mocin egy keveset ( karbi kukába, más fejidom lámpa stb.) Na ezek plusz lecsóba kerülnek, hogy tudja tartani a legjobb új árat ezt meg kellett spórolni valaminn. Na ennek esett áldozatul az állítható első teló! Tényleg ez az oka!
Más. Elöbbre szó volt az ültető "laposvasakról" Tényleg drágák ezek a cuccok, és vallószínüleg irreálisan is. De azért egy ilyen alkatrésznél én meggondolnám, hogy milyen "sufnituningos" laposvasból reszeljek egy olyan alkatrészt mi nem kis erőhatásoknak van kitéve. Gondoljatok bele milyen ütéseket kell neki kibirnia a rosz utakon 200-zal hasítva, az tartja a motor súlyának egy részét és a te és utasod súlyának nem kis részét.
Lehet, hogy nem a nagysága és bonyolultsága miatt drága, hanem az anyag minősége végett. Ezt tapasztalatból tudom mert nemrég kellet egy teljesen más nem motor alkatrészt gyártatnom valami spécibb anyagból, hát a végén horor ára lett. Pedig nem volt se nagy se bonyolult.
Na nem okoskodom tovább.
Most nézem, hogy a töröttet az F-re írtad, nem az FS-re. Akkor ezek szerint azért nem vettem észre.
Most levitték az árát 849-re, amikor én mentem vele, akkor még 990 volt.
Szinte biztos, hogy ugyanaz a motor volt, mert a "pályázós" lábtartókra én is emlékszem, meg kifújt a kipufogó és nagyon kint fogott a kuplung. Annyira akkor én nem is néztem meg, hogy a többi általad írt hibát felfedezzem, mert még nem voltam elég komoly érdeklődő, csak ki akartam próbálni egyet és itt elég készségesek voltak.
Viszont márciusban vagy áprilisban szeretnék én is venni egy 600 F-et legfeljebb 1 millió forintig, akkor majd alaposabb leszek, mert nem szeretném elkapkodni.
Ahogy hallottam a vezérműlánc feszítőn kívül nincs nagyon típushibája, csak törött ne legyen.
Sziasztok! Kicsit félve írom ezt, nehogy félreértésből ártatlanul fikázzak egy motort. Amikor nézelődtünk nov. végén megnéztünk egy Yamaha kereskedésben lévő 600F-et, ahonnan átirányítottak még egy kék-fehér FS-t megnézni Szolnokon. Mindkettő Yamaha kereskedésben állt. Még a Zakar név is rémlik. Ezek után gyanús, hogy ugyanazokról a gépekről van szó, de persze nem 100%
Az F hatalmas csalódás volt! Hirdetésben és telefonban még hibátlan, mire odaértünk a látvány már más volt. Az idomok szerintem min. 2 motorrol valók (az egyik oldalon bukógombának kivágva, a másikon nem), szemmel láthatóan javított idom. Az első futóműve nagyon nem kerek ! Ha jól emlékszem, a bal villaszárban olyan hosszanti karc van/volt, hogy a körmöm megakadt benne. Az óralap nagyon billegett a telószárakon, tehát nem párhuzamosak. Mi gondolkodás nélkül otthagytuk, mert az a gép szinte biztos, hogy törve volt.
Az FS szép, de nem fért a keretbe. Mondjuk azon előjött a klisé, hogy az eladó hazsnált mocik tulajának érdekes módon mindig van egy pályázós haverja, akivel elcserélik a karistolt lábtartót (állítólag neki nem volt kényelmes a gyári), de persze 600-as SSP létére sosem volt pályán. Mondjuk én tudom, hogy egy rendesen használt gép pálya után is lehet jobb, mint ami sosem járt ott, de motoros talin hidegen nyelezték részegen. Csak ha hülyének néznek, azt nem szeretem.
E12749&g=motor_cikk
Lehet hülyeséget írok, de én úgy tudom, hogy 2001-ben és '2-ben a hondának az FS volt a supersport motorja. Ekkora jött be a külön ülés, máshova került a ECU, fekete váz, 1-ben és 2-ben más áttétel, injektor, full állítható első- hátsó futómű, dőlésszögérzékelő(bár ez lehet már előtte is volt), stb stb... Utána a CBR 600 RR 2003-as megjelenése után, mivel az vette át az FS helyét, a nagy H visszaállt a sima F gyártására most már túramotorként. Így feleslegessé vált a full állítható futómű ezen a motoron.
Az ültetőszettet illetően igazat adok annak aki sokallja a 20k hufot érte. Csak ugye a gyártók is úgy vannak vele, hogy akinek kell, az ki fog adni érte 20 rongyot, mert nincs más lehetősége. Ezt kihasználva kérnek érte ennyit, meg hát ugye motoralkatrész.
Széles utat, gumifákat
A manualba meg 170Kg-ot ír, de Isten biz' tavasszal lemérem valahol!
A 99-2000es évjáratú F4-esen, ugye lehet állítani az első és a hátsó felfüggesztést is?
köszi
Az F az viszont szerintem felejtős. Ha jól emlékszem, 610-ért árulják.
Miután megnéztük ezeket meg egy másikat, ami drága volt és szintén gyanús, ráadásul előtte, amire belelkesedett a drágám az orrunk elől vitték el, nagyon elkeseredett szegény. Már csak bennem volt annyi lélekjelenlét, hogy az ország kudarcba fulladt átautózása után este még leüljek a gép elé, és akkor találtam ezt az F4i-t, ami szinte makulátlan. Másnap elhoztuk 585-ért (olasz papírokkal). Hibátlan telók, az idomok törés mentesek és csak pont annyi apró karc van rajtuk, ami egy 9-10 éves motoron kell, hogy legyen, hogy elhiggyem, hogy nem pályaidommal zúzták, aztán visszatették a gyárit. Motorja gyönyörűen szól, semmi cipergés sehol. Egyedül a tankon van egy kis horpadás, de a fényezés ott sem sérült.
Más. Elöbbre szó volt az ültető "laposvasakról" Tényleg drágák ezek a cuccok, és vallószínüleg irreálisan is. De azért egy ilyen alkatrésznél én meggondolnám, hogy milyen "sufnituningos" laposvasból reszeljek egy olyan alkatrészt mi nem kis erőhatásoknak van kitéve. Gondoljatok bele milyen ütéseket kell neki kibirnia a rosz utakon 200-zal hasítva, az tartja a motor súlyának egy részét és a te és utasod súlyának nem kis részét.
Lehet, hogy nem a nagysága és bonyolultsága miatt drága, hanem az anyag minősége végett. Ezt tapasztalatból tudom mert nemrég kellet egy teljesen más nem motor alkatrészt gyártatnom valami spécibb anyagból, hát a végén horor ára lett. Pedig nem volt se nagy se bonyolult.
Na nem okoskodom tovább.
Most levitték az árát 849-re, amikor én mentem vele, akkor még 990 volt.
Szinte biztos, hogy ugyanaz a motor volt, mert a "pályázós" lábtartókra én is emlékszem, meg kifújt a kipufogó és nagyon kint fogott a kuplung. Annyira akkor én nem is néztem meg, hogy a többi általad írt hibát felfedezzem, mert még nem voltam elég komoly érdeklődő, csak ki akartam próbálni egyet és itt elég készségesek voltak.
Viszont márciusban vagy áprilisban szeretnék én is venni egy 600 F-et legfeljebb 1 millió forintig, akkor majd alaposabb leszek, mert nem szeretném elkapkodni.
Ahogy hallottam a vezérműlánc feszítőn kívül nincs nagyon típushibája, csak törött ne legyen.
Az F hatalmas csalódás volt! Hirdetésben és telefonban még hibátlan, mire odaértünk a látvány már más volt. Az idomok szerintem min. 2 motorrol valók (az egyik oldalon bukógombának kivágva, a másikon nem), szemmel láthatóan javított idom. Az első futóműve nagyon nem kerek ! Ha jól emlékszem, a bal villaszárban olyan hosszanti karc van/volt, hogy a körmöm megakadt benne. Az óralap nagyon billegett a telószárakon, tehát nem párhuzamosak. Mi gondolkodás nélkül otthagytuk, mert az a gép szinte biztos, hogy törve volt.
Az FS szép, de nem fért a keretbe. Mondjuk azon előjött a klisé, hogy az eladó hazsnált mocik tulajának érdekes módon mindig van egy pályázós haverja, akivel elcserélik a karistolt lábtartót (állítólag neki nem volt kényelmes a gyári), de persze 600-as SSP létére sosem volt pályán. Mondjuk én tudom, hogy egy rendesen használt gép pálya után is lehet jobb, mint ami sosem járt ott, de motoros talin hidegen nyelezték részegen. Csak ha hülyének néznek, azt nem szeretem.