Nincs mechanikus pillenpár benne. Csak egy rugó ami tolja előre a dugattyút (és az olajnyomas) majd az olajnyomast egy visszacsapó szelep tartja. (Ha tartja)
Azt konkrétan nem ismerem, de gondolom a lánc lazulását ott is mechanikusan gátolják. Olajjal feszíteni meg badarság a gyártó részéről. Túl sok a hibalehetőség.
Az olajnyomásnak nem sok köze van a feszítő patronhoz. Ugyan olyan menet van benne mint a csavaron csupán azt nem te tekered hanem a rugó. Kell neki egy kis rásegítés.
Sziasztok! Valóban megoldotta a problèmát, a karbi takarítás. Szèt hajintottam elemeire, ès mindent kipucoltam. Már megy a gèp . viszont egy szinkront nèzetek mèg rajta. A vez.lánc feszítő patronom nekem is haldoklik. Ahogy elnèzem, nem egy nagy vaszizdasz. Amíg az olajnyomásom nincs meg, addig kerreg picit. A rugó mintha kicsit meg lenne fáradva . Gondolom, amíg az olaj nyomás nincs a helyèn, addig a rugó feszíti indításkor. Újított már föl valaki láncfeszítő patront?
Szia!
alsó villahídon lévő kormány ütközőket (vagy mi a neve) nézd meg, bár nyilván az cserélhető; váz fényezése eredeti-e, van-e rajta horpadás, horzsolás, kavicsnyom; egyenesen, egy nyomon fut-e a motor; alsó idomtartó konzol könnyen sérül, hajlik (ez is cserélhető könnyedén,) stb
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy van e valaki aki jártas abban a témában hogy ha esetlegesen sérül egy f4-es és utána össze van pakolva, mi lehet az árulkodó jel egy komolyabb, akár váz sérülésre? (Nem egy letört irányjelzőre gondolok vagy karcos idomokra) :) Ki lehet e szúrni úgy hogy fenn vannak az idomok?
Köszi ha valaki tud okosat mondani!
Igaz hogy nem ugyanaz a motor,,és nem toom hogy a 600F be láncos-e az olajszivattyú meghajtás,,de az enyémbe/500F/ az olajszivattyú lánc csattog,,,azt hittem vez mű lánc,de nem..Csere...
Nem életveszély, mostanában páran manuális feszítőt raknak-rakattak bele, mert típushiba és 20-30-40000km-ként be szokott szarni.
Adatlapodra rakhatnál fel egy kicsit több infót, legalább annyit h milyen géped van.
alsó villahídon lévő kormány ütközőket (vagy mi a neve) nézd meg, bár nyilván az cserélhető; váz fényezése eredeti-e, van-e rajta horpadás, horzsolás, kavicsnyom; egyenesen, egy nyomon fut-e a motor; alsó idomtartó konzol könnyen sérül, hajlik (ez is cserélhető könnyedén,) stb
Egy olyan kérdésem lenne hogy van e valaki aki jártas abban a témában hogy ha esetlegesen sérül egy f4-es és utána össze van pakolva, mi lehet az árulkodó jel egy komolyabb, akár váz sérülésre? (Nem egy letört irányjelzőre gondolok vagy karcos idomokra) :) Ki lehet e szúrni úgy hogy fenn vannak az idomok?
Köszi ha valaki tud okosat mondani!
http://youtu.be/hlm-DaCWqiI
Adatlapodra rakhatnál fel egy kicsit több infót, legalább annyit h milyen géped van.