Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lánc feszítös téma engem is érdekelne. Nekem F2 van és mehanikus feszítö van benne. A gyári helyet.
Nincs mechanikus pillenpár benne. Csak egy rugó ami tolja előre a dugattyút (és az olajnyomas) majd az olajnyomast egy visszacsapó szelep tartja. (Ha tartja)
El engem érdekelne igaz nekem manuális a feszítőm és cbr 500fbe való de megegyezik egynémelyik 600f változattal :D ami 1990 elötti.
Azt konkrétan nem ismerem, de gondolom a lánc lazulását ott is mechanikusan gátolják. Olajjal feszíteni meg badarság a gyártó részéről. Túl sok a hibalehetőség.
En mindig felujitom ivesen a lancfeszitot. Elmondjam a reszleteket?
F2 honda alkalmazza az olajnyomasos lancfeszitot. Es pl GSXR jonehany tipusa is. Ujabbak is.
Az olajnyomásnak nem sok köze van a feszítő patronhoz. Ugyan olyan menet van benne mint a csavaron csupán azt nem te tekered hanem a rugó. Kell neki egy kis rásegítés.
Haveromnak elég volt annyi hogy kiszedtük megfújkáltuk és utána nem volt baja a feszítőnek. :D
Sziasztok! Valóban megoldotta a problèmát, a karbi takarítás. Szèt hajintottam elemeire, ès mindent kipucoltam. Már megy a gèp . viszont egy szinkront nèzetek mèg rajta. A vez.lánc feszítő patronom nekem is haldoklik. Ahogy elnèzem, nem egy nagy vaszizdasz. Amíg az olajnyomásom nincs meg, addig kerreg picit. A rugó mintha kicsit meg lenne fáradva . Gondolom, amíg az olaj nyomás nincs a helyèn, addig a rugó feszíti indításkor. Újított már föl valaki láncfeszítő patront?
Szia!
alsó villahídon lévő kormány ütközőket (vagy mi a neve) nézd meg, bár nyilván az cserélhető; váz fényezése eredeti-e, van-e rajta horpadás, horzsolás, kavicsnyom; egyenesen, egy nyomon fut-e a motor; alsó idomtartó konzol könnyen sérül, hajlik (ez is cserélhető könnyedén,) stb
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy van e valaki aki jártas abban a témában hogy ha esetlegesen sérül egy f4-es és utána össze van pakolva, mi lehet az árulkodó jel egy komolyabb, akár váz sérülésre? (Nem egy letört irányjelzőre gondolok vagy karcos idomokra) :) Ki lehet e szúrni úgy hogy fenn vannak az idomok?
Köszi ha valaki tud okosat mondani!
Nekem a feszítőbe van 40e a motorban 75e van és tudomásom szerint ez a második feszítő benn 35e-nél raktam bele
Nekem most van benne 48. Kicsit zavaró ez a hang, olyan élményromboló. Remélem elmegy még így egy darabig, mert alapjáraton nincs semmi baja.
Aaaaaaa,ez egy honda.
Majd fog.
Nekem egyik sem szól.
600F-be is láncos az olajszivattyú
Igaz hogy nem ugyanaz a motor,,és nem toom hogy a 600F be láncos-e az olajszivattyú meghajtás,,de az enyémbe/500F/ az olajszivattyú lánc csattog,,,azt hittem vez mű lánc,de nem..Csere...
Szoktatni kell a következő nemzedéket is.
http://youtu.be/hlm-DaCWqiI
Nekem most van épp 40e a feszítőbe lekopogom még bírja
Ilyen. Ezek még tavalyi képek.
Nem életveszély, mostanában páran manuális feszítőt raknak-rakattak bele, mert típushiba és 20-30-40000km-ként be szokott szarni.
Adatlapodra rakhatnál fel egy kicsit több infót, legalább annyit h milyen géped van.
Akkor azt nem bántom egyenlőre. Gondolom azt macerás cserélni meg drága.
Az lehet vez.láncfeszítő, az szokott ilyet produkálni 4-5000 környékén. Amíg nem szól alapjáraton is, addig nem vészes.