Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Közben kiderült, hogy nincs semmi baj a a csapágynak, csak a szimering van eléggé rossz állapotban és elég azt cserélni egyenlőre.

Ám másnak is van olyan tapasztalata a motorral kapcsolatban hogy olyan 5000-es fordulatszám környékén főleg motorféknél belejön ilyen darálós rezonálós hang? De ha csökken vagy nő a fordulat kb 1 ezressel abbamarad.
Csapágyat talán még lehet venni " Devilzx " fórum társunktól . Neki volt pár darab ebben a méretben . Írj neki.
Mint már írtam, kb. 1 hónappal ezelőtt cseréltem csapágyat . A 6204 semmiképp nem jó. A megfelelő méret.:

Csapágy.: 20 X 45 X 12 cikkszám.: 91052-MBW-E11 kb.: 12.000ft / db
Szimering.: 28 X 47,2 X 7 cikkszám.: 91252-MC4-013 kb.: 4.000ft/db

De , szimeringet lehet vásárolni.: 28 X 47 X 7 méretben . Az megfelelő lesz . És nem utolsó sorban a 2 db 800ft volt.
Az biztosan nem. 3,0 mm eltérés a 6204 és a szükséges csapágy között .
Így szokták ezek... Régen kitalálták a szabványosítást most meg az egyedit mert ugye azt drágábban lehet adni ebben a profit orientált világban.
Nem a 2007-esben már nem 6204-es van hanem egy nem szabvány méretű csapágyboltban nem megvásárolható csapágy
Valamint F1-F3-ig színkódok

http://www.bikersoracle.com/cb...
6204-es kell bele tudtommal :)
Ha valakinek kellenek még a színkódok:

http://www.bikersoracle.com/cb...
Ha jól emlékszek postával együtt 12e-ért
Okés köszi. Mennyiért vetted a sárvédőt ha szabad kérdezni? 10 000 Ft körül?
Igen fogja kèt oldalt a fèkcső tartó is èn vettem e-bajról gyári csavarokat ha jól sejtem lèpcsős csavar való oda hogyha meghúzod a csavar üljön fel a teló szárán èppenhogy megfogja a sárvèdőt hasonló mint a hasidom alsó csavarja csak azt hiszem ez M6-os
Pöccre indul, mint eddig, viszont darálós hangja van foedulaton. Egyik pillanatról a másikra lett ilyen
És még megy?
Sziasztok, megèrtem újra a kompressziót, ès ugyan olyan èrtèket mutat csumagázzal, mint annèlkül. 7,5-8 bár minden hengerben
Értem. Akkor a 99-es Elvileg ugyan az a szín. F4i-böl többféle vagy csak ugyan az a piros van? Nekem is a csavaroknál van elrepedve. Azon a 2 csavaron kívül fogja még valami? Lehet nekem sem gyáriak a felfogató csavarok ezek szerint.
Én F4I-ét vettem ami ugye még újabb és ugyan az volt amúgy a teleszkópon lévő két oldalsó csavar ami fogja nem gyári volt és elrepedt mindkét oldalt amúgy semmi baja nem volt csak az én szemem bántotta ja és gyárilag nem festett hanem anyagában piros
Mennyire biztos? Első sárvédőt akarok venni 99-eat találtam ügye nem kéne fényezni ha ugyan az. Mostanit ha javítom meg fényezem lehet annyi v drágább mint a bontott. Te is vetrél űgy emlékszem. Tieddel mi volt a baj?
Szerintem egyforma
Sparkling RED - R127
Hali. Azt meg tudná mondani valaki, hogy a 99-es és a 2000-es évjáratú f4 tricolorban a piros szín teljesen egyforma -e vagy más a színkód? Elöre is Köszi.
Ha valakinek akad egy 97-es f3 hoz való belső idomja,jobbos,ami a hűtőnel van és az indexet tartja,netalán eladna szóljon.
0630öt58hat762
Honda CBR 600 F
Újszerű Slip-on (rugós) összekötő cső.
A dob csatlakozási mérete 54mm.
Rozsdamentes.
Katalizátor nélküli.
Jéé ez itt van tőlem 30 km-re