Közben kiderült, hogy nincs semmi baj a a csapágynak, csak a szimering van eléggé rossz állapotban és elég azt cserélni egyenlőre.
Ám másnak is van olyan tapasztalata a motorral kapcsolatban hogy olyan 5000-es fordulatszám környékén főleg motorféknél belejön ilyen darálós rezonálós hang? De ha csökken vagy nő a fordulat kb 1 ezressel abbamarad.
Igen fogja kèt oldalt a fèkcső tartó is èn vettem e-bajról gyári csavarokat ha jól sejtem lèpcsős csavar való oda hogyha meghúzod a csavar üljön fel a teló szárán èppenhogy megfogja a sárvèdőt hasonló mint a hasidom alsó csavarja csak azt hiszem ez M6-os
Értem. Akkor a 99-es Elvileg ugyan az a szín. F4i-böl többféle vagy csak ugyan az a piros van? Nekem is a csavaroknál van elrepedve. Azon a 2 csavaron kívül fogja még valami? Lehet nekem sem gyáriak a felfogató csavarok ezek szerint.
Én F4I-ét vettem ami ugye még újabb és ugyan az volt amúgy a teleszkópon lévő két oldalsó csavar ami fogja nem gyári volt és elrepedt mindkét oldalt amúgy semmi baja nem volt csak az én szemem bántotta ja és gyárilag nem festett hanem anyagában piros
Mennyire biztos? Első sárvédőt akarok venni 99-eat találtam ügye nem kéne fényezni ha ugyan az. Mostanit ha javítom meg fényezem lehet annyi v drágább mint a bontott. Te is vetrél űgy emlékszem. Tieddel mi volt a baj?
Hali. Azt meg tudná mondani valaki, hogy a 99-es és a 2000-es évjáratú f4 tricolorban a piros szín teljesen egyforma -e vagy más a színkód? Elöre is Köszi.
Ám másnak is van olyan tapasztalata a motorral kapcsolatban hogy olyan 5000-es fordulatszám környékén főleg motorféknél belejön ilyen darálós rezonálós hang? De ha csökken vagy nő a fordulat kb 1 ezressel abbamarad.